Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 9 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Huijari Kauppa juttua
ViestiLähetetty: 26.06.2009 08:47 

Mulla oli FFP:llä ostoilmoitus autosoittimesta ja tämmönen numero kun 040viiva5656177 vastaili tekstiviestillä siihen. Kaveri kertoi nimeksensä Johannes Gustafsson mutta kun tuon puhelinnumeron googletti (liian myöhään) niin taitaa oikea nimi ollakin Sami Sinisalo. Menin maksamaan rahat etukäteen ja nyt ei kaverista kuulu mitään . No onneksi ei kyse ole isosta rahasummasta mutta v*@#ttaa kumminkin. Osas jätkä kertoa soittimesta sen verran hyvin että en osannut alkuun edes epäillä häntä mutta nyt kun tiedustelisin postin lähetyskoodia niin ei vastaa puheluihin eikä viesteihin. Useampia kauppoja on tullut tehtyä niin että olen maksanut rahat etukäteen ja itsekin olen saanut rahoja ennakkoon mutta nyt "sinisilmäisyys" kostautui.

Edit: Mitä tässä nyt olen netin syövereistä löytänyt niin kaveri on vasta 17v.
Edit 2: Tänään 28.5 soitin pojan isälle. Kertoi puhelinnumeron kuuluvan pojalle ja kun kerroin tilanteen niin äijä vaan puhalteli luuriin ja kerto että taasko se poika tämmösen tempun on tehny. Sit kehuin että ei muuten mutta sais ny edes rahat takasin niin vastus oli että kun näitä tapauksia on jo niin paljon että... Kehuin että käyn tekemässä rikosilmoituksen ja siihen se puhelu sit päätty..

Että tuommoisia kauppiaita,sen asuin paikka on Nurmes,toisella Foorumulla on keskustelu juuri näistä huijareista,siellä oli oma palsta,jossa voi varoittaa,tuon tapaisista.

jarmojuhani.cederlund@gmail.com
Loimaa
Poissa

Viestin otsikko: Re: Huijari Kauppa juttua
ViestiLähetetty: 26.06.2009 09:21 
Käyttäjän avatar

Todella paska juttu :(
Itse olen jotenkin niin vainoharhainen, että maksan vaikka mielummin sen postiennakkomaksun n. 10 € tai sitten ajellaan se muutama sata kilometriä ja maksetaan noudon yhteydessä käteisellä. Jos siis on ihan ventovieraasta tyypistä kyse. Rikosilmoitushan tuosta kannattaa tehdä niin joutuu poika edes jollain tapaa oikeuden eteen. Tai sitten ei, Suomen oikeusjärjestelmäkin kun on joskus mitä mielenkiintoisin...

Poissa

ViestiLähetetty: 26.06.2009 12:29 

On se vaan kumma, ettei ihmisiin voi luottaa.. Ei luulis kenenkää elämä olevan tollasesta kiinni, ei kuitenkaa oo nii suuren luokan bisnes. :evil:

C5 break 2.0AT -05
ex xantia ´99 exclusive break
Poissa

ViestiLähetetty: 26.06.2009 13:10 
Käyttäjän avatar

Tähän asti on sujunut kaikki hyvin. Yhtä varaosalähetystä tosin vielä Ruotsista odottelen..

Kaverilta (taksikuski) huijattiin aikanaan rantakirppu tekaistulla kuitilla. Tilille oli oikeasti tullut 20mk kun piti olla 20 000mk! Kaveri saatiin kiinni puskaradion avulla ja auto takaisin.

Volvo V70 D4 -15 A
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun)
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00
Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99
Poissa

ViestiLähetetty: 15.04.2016 23:43 

PIXMANIA
Älkää käyttäkö kyseistä verkkokauppaa. Toimittavat tilatun tavaran , mutta eivät vastaa ollenkaan viesteihin kun yrität ottaa yhteyttä takuuasioissa. Olen kuukauden yrittänyt - ei vastausta. Viestit on mennyt perille, siitä tulee automaattivastaus.
VÄLTÄ PIXMANIAA !

Poissa

ViestiLähetetty: 16.04.2016 06:40 

Minä olen myös tilannut Pixmanilta ranskasta.Väärät vehkeet tuli.En lähtenyt valittamaan johtuen omasta virheestä ja siitä kielimuurista.Ebay tarjoaa myös oivan pesän huijareille.Onneksi tälläkertaa ei ollut suuren suuri summa kyseessä.Kerran ostin auton näkemättä ja sen kaikki neljä pyörää oli jarrujumissa,en päässyt edes hinaamaan.Omistaja ei ollut edes nolona.

Poissa

ViestiLähetetty: 16.04.2016 15:02 
Käyttäjän avatar

rundvik kirjoitti:
Kerran ostin auton näkemättä ja sen kaikki neljä pyörää oli jarrujumissa,en päässyt edes hinaamaan.Omistaja ei ollut edes nolona.
Olen ostanut melkein kaikki autoni näkemättä ja Citikatkin kolmea lukuunottamatta. En tiedä pitäisikö nolottaa. :roll:

Kommenttini sisältävät henkilökohtaisiin kokemuksiini ja yleiseen elämänkatsomukseeni perustuvaa tietoa, josta johtuen virheiden mahdollisuus ei ole poissuljettu, joskin kokonaisuuden huomioiden vähäinen.
Poissa

ViestiLähetetty: 20.04.2016 00:39 
Käyttäjän avatar

Les Excentriques kirjoitti:
rundvik kirjoitti:
Kerran ostin auton näkemättä ja sen kaikki neljä pyörää oli jarrujumissa,en päässyt edes hinaamaan.Omistaja ei ollut edes nolona.
Olen ostanut melkein kaikki autoni näkemättä ja Citikatkin kolmea lukuunottamatta. En tiedä pitäisikö nolottaa. :roll:

Yhdyn kyllä täysin Les E:n kommenttiin. En ole hävinnyt kertaakaan. Minkäs teet kun on niin vahva intuitio ja hallusinaatio :lol:

Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa

ViestiLähetetty: 20.04.2016 11:50 

Cikatti kirjoitti:
Les Excentriques kirjoitti:
rundvik kirjoitti:

Yhdyn kyllä täysin Les E:n kommenttiin. En ole hävinnyt kertaakaan. Minkäs teet kun on niin vahva intuitio ja hallusinaatio :lol:

Kannattaa luottaa ostopäivää edeltävää yönä nähtyihin uniin :lol: ja vaistoon, jos jokin ei tunnu hyvältä niin se harvoin on sitä, muutaman kerran toiminut vastoin tätä ja aina on mennyt pieleen.

Kunniajäsen ;) BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 9 viestiä ]