XM-Hannu kirjoitti:
Hienot kuvat, Laakeri. Vaan miten tuo solenoidi mahruu ruuvautumaan irti tuosta venttiilirungosta? Ja onko tyypillinen vuotokohta tuo isompi vihreä O-rengas?
Mahtuu ihan mukavasti tulemaan, kun ulkokuori pyörii. Joskus saattaa olla kovin tiukassa, mutta varovainen uunitus auttoi ainakin itsellä ja jälkeenpäin luin muidenkin käyttäneen samaa taktiikkaa. En tiedä, voiko tuon O-renkaan haukkua vuotavan - se kun tiivistäisi muuten, mutta ympäriltä katoaa tavara. Noissa pelkän solenoidin kuvissa näkyykin, että tuo kuusiokanta on on yhdeltä sivulta kadonnut aika lailla kokonaan ja pääsee sieltä tiivisteen välistä kusemaan.
Ei näköjään ollut tästä kyse gelupan XM:n LHM-vuodossa kuitenkaan. Turvaventtiilin ympäristö näyttikin sitten taas melko mehukkaalta. Jopa niin mehukkaalta, että suosittelin pesua jatkoselvityksiä varten.