Siis B&S, Stiga Park 12, ajoleikkurin. Alkoi olla käynnistysvaikeuksia, puristusten puuttuessa. Siihen löytyi syy, pakoventtiili ei sulkeutunut. Jäin vajaa puoli milliä auki. Syy tähän kannesta venttiilin vastinpinnan kuluminen, syveneminen. Eikä sitten ole muuta säätöä, kuin venttiilivarren lyhentäminen, n. 1mm. jotta sain välystä ja pelivaraa. Katsotaan lisää, kun laitan uuden kansitiivisteen ja yritän käynnistää.
exso
Viestin otsikko: Re: OT-moottori
Lähetetty: 19.05.2016 09:51
Viestit: 32 Paikkakunta: Lohja
Älä hio liikaa, siinä on "puolipuristus" jos lyhennät liikaa rikkoo startin, tai vetonarun / ranteen, uuden venttiilin saa tilaamalla olisko 5v sitten 25-30€. Vai oliko se sittenkin imuvenassa se "puolipuristus"
Plagu
Viestin otsikko: Re: OT-moottori
Lähetetty: 19.05.2016 11:19
Viestit: 945 Paikkakunta: Vihti
Perinteisestihän sitä tönäriä on lyhennetty just sen verran että saa sen puolipuristuksen pois syömästä tehoja Ja tosiaan imupuolella sen mun muistini mukaan on.
ealab
Viestin otsikko: Re: OT-moottori
Lähetetty: 19.05.2016 16:16
Viestit: 4467 Paikkakunta: Paimio
Kiitos kommenteista! Uusi venttiili ei olisi paljon auttanut, kun pakoaukon seetit syventyneet. Mutta likistykset palasi ja käynnistyi laakista. Nyt vähän vääntääkin. Sylinteri näytti hyvältä.
Et voi kirjoittaa uusia viestejä Et voi vastata viestiketjuihin Et voi muokata omia viestejäsi Et voi poistaa omia vestejäsi Et voi lähettää liitetiedostoja.