edellisiin voisi lisätä:
Takaluukkujen ruoste, yleensä alareunasta pehmeä, Breakissa rekisterikilven yläpuolella oleva pokkaus.
takalokasuojan pyörä-aukon reuna, jota peittää "fenderi" peitinlevy,
Berlinessä taaimmainen sivu-ikkuna, sen liimaus pettää, ja saattaa tippua kesken matkan tielle. uusia ei saa.
ajovalon lasin liimaus on omissa irronnut: putsaus ja valkoista sikaa tai vastaavaa väliin, kestää n. 5v.

(samalla saa pestyä lasin sisäpuolen...)
vaihdelaatikossa 1, 2, ja 3. vaihteiden syncrot, varsinkin dieseleissä.
alapallonivelet on nykyisin kulutustavaraa, mutta saatavuus on heikentynyt.
ja korin "arvioinnin" aloitan helmoista, koura helmaan kiinni, ja puristaa somet helmakotelon sisäreunasta läpi, etenkin helman etu- ja takapäästä menee usein. jos nuo helmojen päät on kunnossa, usein muukin auto on hyvä.
sinänsä tuo helmakotelon korjaaminen on normaalia peltityötä, ja ainakin s2:ssa (muovipuskiriset / muovine helmasuoja ulkopuolella) jää piiloon.