helpomminhan se XM sähköiseksi muuntui kuin jokin "tavis"auto, ei tarvita kuin hydepumpun pyörittäjä, ja mahdollinen ilmastoinnin kompuran pyöritin, toki nuo voisi yhdistää, eli samalla "apusähkömoottorilla" pyörittäisi hydepumpppua ja ac-kompuraa... taviksissa on vielä alipainepumppu laitettava jarruja varten
sitten vaan sopiva sähkömoottori joka pyörittää joko kiinteäksi "lukittua" alkuperäistä v-laatikkoa tai sitten sähkömoottoria varten tehtyä alennusvaihdetta jossa on tasauspyörästö valmiina, ja tietty vetarien sisäpään sovitteet.
alkuperäinen laatikko vie tilaa ja painaa suotta, ei mahdu konetilaan niin paljon akkuja kuin tuolla sähkistä varten suunnitellulla.
akkujen ja moottorin väliin tehonhallinta elektroniikkaa ja rinnalle lataus/akkujen hallinta boxi, siinäpä se taitaisi olla?
palikathan löytyy mualimalta valmiina, sovittaa vaan ne paikalleen
tuommoista "konvertointia" on tehty eCorollaan täällä:
http://www.sahkoautot.fi/autot:saehkoeinen-toyota-corollajos kiinnostaa, niin tietoa on esillä EMS:ssä (Electric Motor Show):
http://www.finnexpo.fi/exhibition.asp?Id=1837&code_language=fi