deesu kirjoitti:
Juuri tuo paluuputki LHM säiliöön johon ohjaustehostimen paluu liittyy niin se on pääpaluuputki sisältäen paineensäätimen, ohjaustehostimen ja korkeudensäätimet. Siintä putkesta on todella raju takaisin virtaus LHM säiliöön aiheuttaen säiliön kuohantaa.
Silloin kun paineenvaraaja on saavuttanut "tavoitepaineensa" niin kaikki neste mitä pumpulta tulee menee juurikin tuota paluulinjaa myöten takaisin LHM-säiliöön. Virtausmäärät voi äkkiä laskea, seitsenmäntäinen pumppu tuottaa 2,7cl/pumpun kierros, hihnapuyörien kokojen kautta laskemalla saa määrän tietoon...
Tuli tuossa alkuvuodesta käytännössä todettua Xm:n kanssa, kyseisen letkun katkettua, ettei säiliö kauaa sisältöään tielle laske. Parin sadan metrin matkalle karkasi nelisen litraa mehua...

Jotta saisit varmasti tietää mistä paluunesteet tulee, ne pitäisi eritellä siten että pääsisi näkemään jokaisen osan omat paluuvirtaukset. Epäilen että nyt on tullut ajatuskatkos tuon paineenvaraajan paluun suhteen...