Tuosta koneesta en sitten yhtään mitään tiedä...
mutta googlella löytää juttua DV6 1.6 HDI koneesta vaikka haulla:
allow the oil to drain by gravity for at least 10 minutes (DO NOT USE SUCTION METHODS)
Se käskisi välttää imuvaihtoa, mutta kun kaikenlaisia ohjaita joka suuntaan on netti pullollaan....
Mutta helppo tuo on ainakin kokeilla, tyhjentää propun kautta ja testaa tuleeko imuvaihdolla lisää (tai yhtä hyvin vaikka toisinpäin) Olisiko paras käyttää molempia tapoja?
Mutta olikos tuossa toisessa turbon öljyletkun banjopultissa ylimääräinen suodatin (vai missä mallissa oli?), josta oli ohje vaihtaa se puhtaaseen (millä ehdoilla? Luulisi ainakin jos normi filtterikin on puurossa, tuo olisi hyvä vaihtaa, jotain muutakin siinä ehkä käskettiin vaihtaa, letkuja?)
en nyt siitäkään tehtaan ohjetta löytänyt/etsinyt, mutta tuollaisen löysin:
"Receipts for these will requested in the event of any warranty claims. Do not re-use existing pipes"
http://www.theturboguy.com/fitting-guide.htmlMutta siellä on myös todettu että jos päästää koneen öljyt puuroiseksi ei oikein muu auta kunolla kuin vaihtaa kaikki lohkoineen päivineen

Ilmeisesti on tuossa filtteri ja siihen banjopultin filtteriin on tullut myös parannus jossain vaiheessa:
"I have noticed that the most recent version of ServiceBox now contains a technical note relating to the 'Replacement of the lower banjo bolt on the turbocharger lubricating pipe with a banjo bolt that has a removable, larger-capacity, strainer filter.' The illustration provided does not seem to apply to all models, but if you order this modified banjo bolt (part number 0376 60) it does come with a modified filter element that runs the whole length of the interior of the bolt, so increasing the surface area and reducing the possibility of blockage whilst also filtering out particles of carbon before they can reach the turbo."
http://www.frenchcarforum.co.uk/forum/v ... hp?t=46915