|
Kirjoittaja |
Viesti |
Xari
|
Viestin otsikko: Re: Halvin museokilpinen hydro-sitikka? Lähetetty: 18.07.2016 22:00 |
Viestit: 5862 Paikkakunta: Lahti
|
Eikös lähes joka lentokentällä palveluihin kuulu käynnistysapu, jossain toimitetaan autoja huoltoon ja pesuun lisähinnasta ja varmaan joka kulmalta löytyy joku innokas citikkaharrastaja hätätilanteessa.
Toisaalta jos aina autoa tarvitessa joku harrastaja hommaisi paikalle jonkun halvan katiskan muutamalla satasella ja poistuessa tilais paikalle kouramiehen, tosin tällöin paras valinta olis varmaan joku Toyota, niitä on muutenkin liikaa.
Kunniajäsen BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
|
|
|
|
 |
Les Excentriques
|
Viestin otsikko: Re: Halvin museokilpinen hydro-sitikka? Lähetetty: 19.07.2016 01:56 |
Viestit: 1557 Paikkakunta: Tampere
|
Akaile kirjoitti: Valitettavasti käytännössä vain melkoinen raiskaus seisottaa paikallaan ulkosalla suurin osa vuodesta. En ole varmaan ymmärtänyt ajaa käyttöautoillani riittävästi, mutta näin on käynyt miltei kaikille liikkumistarpeen täyttämiseen hankituille autoille.Enemmän huolta ja kustannuksia on tullut niistä, jotka ovat sisätiloihin päässeet.
Kommenttini sisältävät henkilökohtaisiin kokemuksiini ja yleiseen elämänkatsomukseeni perustuvaa tietoa, josta johtuen virheiden mahdollisuus ei ole poissuljettu, joskin kokonaisuuden huomioiden vähäinen.
|
|
|
|
 |
Akaile
|
Viestin otsikko: Re: Halvin museokilpinen hydro-sitikka? Lähetetty: 19.07.2016 13:14 |
Viestit: 1977 Paikkakunta: Espoo
|
Les Excentriques kirjoitti: Akaile kirjoitti: Valitettavasti käytännössä vain melkoinen raiskaus seisottaa paikallaan ulkosalla suurin osa vuodesta. En ole varmaan ymmärtänyt ajaa käyttöautoillani riittävästi, mutta näin on käynyt miltei kaikille liikkumistarpeen täyttämiseen hankituille autoille.Enemmän huolta ja kustannuksia on tullut niistä, jotka ovat sisätiloihin päässeet. En tarkoittanut tuolla autoja, joilla ajetaan päivittäin, mutta "seisotetaan" paikallaan ulkona väliajat, vaan autoja, jotka siis ovat todellakin liikkumattomassa tilassa yhdessä ja samassa ruudussa yli kk pituisia aikoja. Konetta käyttämällä tuossakin tilassa saa osaan osia eloa, mutta esimerkiksi jarrut ja jousitus ei vielä saa sellaista jumppaa, mikä niille hyväksi olisi. Päivittäinen tallista ulos-talliin-liikenne on myös haitallista autolle pitkässä juoksussa. 
Berlingo 1.9D -04, Xantia V6 Break -00, Xantia 1.8 16v Exclusive Break -00, Xsara 1.6i -00, GS Pallas -77, 2cv6 AK??? -76, 2cv-Super -71, 2cv6 -77, Dyane Super -73, Dyane -68
|
|
|
|
 |
Natero
|
Viestin otsikko: Re: Halvin museokilpinen hydro-sitikka? Lähetetty: 19.07.2016 15:48 |
|
betaromeo kirjoitti: Natero kirjoitti: Museokilpisistä hydro-sitikoista ei näköjään tarjouksia ole tullut. D-Super -70 tarjoushintaan 9873€ minulta. Hintaan sisältyy uudenkarheat orkkis-malliset misukat ja lähestulkoon kulumattomat Nokian nastarenkaat suoraan 70-luvulta. Ei tyhjennä akkuaan, vaikka seisoisi pitkään; kuulemani mukaan hyvä ominaisuus autoissa ja miehissä. En malta millään olla kysymättä, mitä ymmärretään pitkään seisomisella? Aloittaja aikoi käsittääkseni seisottaa lentokentällä, jopa 9kk samoilla sijoillaan. D-Superista ei kokemusta, mutta DS 21 ja DS 23, jo pelkällä toimivalla kellolla puudutti sen aikaiset akut, jo kuukaudessa. Kiitos vielä "Naterolle" opastuksesta pari viestiä ylempänä tekemästäni yhdyssana virheestä, kun lopetin koulut jo 16 vuotiaana ja siihenkin asti repussa taisi olla vain V8 Magasine ja Jallu. Kovasti haluaisin vieläkin oppia paremmaksi kirjoittajaksi ja kiinnitinkin huomiota tähän misukat mainintaasi. Tarkoititko sillä, joskus naisista käytettyä ilmaisua, vai Michelin renkaita, jos renkaita, niin onko silloin pieni kirjain OK ja vielä jos valistat, milloin käytän tuota ; yhdistelmää, kun se minulle täysin hämärän peitossa? Kun mies on kuin mulkku, ota siitä sitten tolkku. Tarkoitan itseäni, en sinua. Olen yhteisön https://www.facebook.com/groups/6824761843/ jäsen ja yöpöydälläni töröttää vanha Kielenhuollon kivijalka. 16-vuotiaana menin teurastamoon töihin, sen jälkeen elämä kuljettanut. Suomen kieli ja sen ilmaisut muuttuvat ja joskus tökkäävät silmään jotkut kirjoitukset. Mie hyväksyn kirjutuvihreet, jos takana on oikeaa asiaa. Joskus vain harmittaa asiattomat ja loukkaavat kommentit, joissa on kaiken muun kauheuden lisäksi on kirjoitus- ja kielioppivirheitä.
|
|
|
|
 |
Cikatti
|
Viestin otsikko: Re: Halvin museokilpinen hydro-sitikka? Lähetetty: 19.07.2016 16:12 |
Viestit: 5854 Paikkakunta: Tuusula
|
Kirkkaasti yksinkertainen vastaus: Halvin museokilpinen hyde-Citikka on vain ja ainoastaan GS ja ihan kaikilla mittareilla, enkä tarkoita niitä kojetaulussa olevia.
Aivan helevetin hyvä ajaa ja sikahelppo korjata. Pienellä vaivalla koneeseen saa ruutia hurjasti, museollisuuden kärsimättä.
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
|
|
|
|
 |
Natero
|
Viestin otsikko: Re: Halvin museokilpinen hydro-sitikka? Lähetetty: 19.07.2016 16:43 |
|
|
|
|
 |
betaromeo
|
Viestin otsikko: Re: Halvin museokilpinen hydro-sitikka? Lähetetty: 19.07.2016 18:01 |
Viestit: 2161
|
Natero oli pistänyt yv:tä ja vastaukseni luettuaan luulen, että tämä kielioppi asia on väliltämme saatu päätökseen? Miksi tämä patonki on mennyt näin kovin ryppyotsaiseksi? Meille kaikille tulee näitä kirjoitusvirheitä, entä sitten, jos asia tulee ymmärretyksi. Jos jonkun CX on kiertänyt maapallon kilometrien perusteellä useita kertoja ympäri, niin se on vaan niin esitettynä helppo ymmärtää, että paljon on kulkenut, kun alkaa siitäkin vänkäämään, että Vantaan taksina mennyt Helsingin ja lentokentän väliä.
Väitelläkin voi, mutta koitetaan kuitenkin pysyä faktoissa, kun tulee paljon vähemmän sitä suukopua silloin. Toiset meistä tietävät teknisistä asioista paljon enemmän, kuin toiset, joten eikö olisi silloin parempi antaa ihan asiallisia vastauksia, kuin tyyliin "nuija", et ymmärrä yhtään mitään?
BX16Valve88 C5V6-02 CEE-5 C62.7Hdi06ja07 CX2000 Pallas-79 CX25Prestige-87,Turbo-87 4xD-malli68 Pallas,DSuper70,DS23IE73,D-Super5-74 Dyane4-72 museo,2CV4-74 GSA Spesial-83aj.13tkm museo Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä XM V6 12V 156tkm,2.0iBreakY4-96 ZX1.9Vol-92 ym.
|
|
|
|
 |
ds-jekkeri
|
Viestin otsikko: Re: Halvin museokilpinen hydro-sitikka? Lähetetty: 20.07.2016 11:23 |
Viestit: 2666
|
Kiinnostavia ehdotuksia, kiitos Naterolle tuosta museoautotarjouksesta! Saa nähdä vieläkö D-malliin joskus taivun, jostain syystä ne eivät ole koskaan minua suuremmin sytyttäneet vaikka muutama minulla niitä olikin. Ulkonäöllisesti ja sisustan puolesta tykkään alkusarjan malleista enemmän, se uudempi viirulamppu ei minusta enää ole niin hauskan näköinen.
Cikatin GS-idea on mielenkiintoinen. En ole koskaan omistanut sellaista, sitä wankel-versiota joskus olen haaveillut mutta hankkimatta jäänyt se on. Mikähän noista tavallisista gs:stä olisi otollisin valinta, muistelen myös niistä olleen Pallas-vasrustelutasoversioita?
Miehellä on elämässään yksi suuri valinta; harrastaako huonoja naisia vai huonoja autoja.
|
|
|
|
 |
Pete H
|
Viestin otsikko: Re: Halvin museokilpinen hydro-sitikka? Lähetetty: 20.07.2016 12:12 |
Viestit: 923 Paikkakunta: Etelä-Savo
|
GSA. Viislovinen laatikko.
Muista hymyillä, Pete 040-7334478
|
|
|
|
 |
Akaile
|
Viestin otsikko: Re: Halvin museokilpinen hydro-sitikka? Lähetetty: 20.07.2016 12:29 |
Viestit: 1977 Paikkakunta: Espoo
|
ds-jekkeri kirjoitti: Mikähän noista tavallisista gs:stä olisi otollisin valinta, Sellainen, joka on ollut harrastajalla pitkään ja siihen on tehty peltityöt siististi kertaalleen. Nämä kohdat antavat jotain toivoa siitä, että mallin peruslapsuksille on osattu tehdä ajoissa jotain. Peltilaatu on ollut tuolloin ruokottoman huonoa, eli aikakauden perustyypillinen ruostuminen on ollut poikkeuksellisen tehokasta. Myöskään ei olisi haitaksi, että omistaja olisi osannut erikseen tiivistää mm. viton-kumeilla ja silikonilla kansien öljyn paluuputket. Jos tyypillisesti olet kiinnostunut vauhdista niin etsi G12 koneella olevaa yksilöä. Se on paras lähtökohta muokattuun yksilöön. Nämä asiat kun ovat kunnossa niin rakastut yksilöösi niin, ettet raaski säilyttää sitä lentokentän parkkiruudussa 
Berlingo 1.9D -04, Xantia V6 Break -00, Xantia 1.8 16v Exclusive Break -00, Xsara 1.6i -00, GS Pallas -77, 2cv6 AK??? -76, 2cv-Super -71, 2cv6 -77, Dyane Super -73, Dyane -68
|
|
|
|
 |
Cikatti
|
Viestin otsikko: Re: Halvin museokilpinen hydro-sitikka? Lähetetty: 20.07.2016 13:23 |
Viestit: 5854 Paikkakunta: Tuusula
|
GSA on jäätävän tylsä eikä edes orkkis GS. Ehdottomasti kivoin on GS Pallas, noin -77 tai -78. Mun entinen -77 Pallas taitaa olla järkyttävän hyvin säilöttynä eräässä liiterissä. JA kyllä, 5-lovisella askilla tämäkin... Se on tämä: http://www.mattysk.dds.nl/picture/2gs31.jpg...ja tiedän yhden melko ruosteettoman Suomessa... Väri liki sama.
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
|
|
|
|
 |
Akaile
|
Viestin otsikko: Re: Halvin museokilpinen hydro-sitikka? Lähetetty: 20.07.2016 13:58 |
Viestit: 1977 Paikkakunta: Espoo
|
Max -77, jos meinaa koneelle tehdä jotain. 
Berlingo 1.9D -04, Xantia V6 Break -00, Xantia 1.8 16v Exclusive Break -00, Xsara 1.6i -00, GS Pallas -77, 2cv6 AK??? -76, 2cv-Super -71, 2cv6 -77, Dyane Super -73, Dyane -68
|
|
|
|
 |
Cikatti
|
Viestin otsikko: Re: Halvin museokilpinen hydro-sitikka? Lähetetty: 20.07.2016 14:49 |
Viestit: 5854 Paikkakunta: Tuusula
|
Joo joo Museoinnin jälkeen Subarun boxer keulaan. Semmoinen vanhempi 1.6 vaikka.
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
|
|
|
|
 |
Pete H
|
Viestin otsikko: Re: Halvin museokilpinen hydro-sitikka? Lähetetty: 20.07.2016 15:05 |
Viestit: 923 Paikkakunta: Etelä-Savo
|
Makuasia ja tiedän olevani oikeassa.  Eli en pidä mitään GS/A mallia suinkaan tylsinä, mutta ymmärrän hyvin kommentit. Työtä on ihan jokaisessa, mallista riippumatta ja niinkuin Akaile sanoi, jos ei ole älytty tehdä mallille tyypillisiä korjauksia, ne on edessä.
Muista hymyillä, Pete 040-7334478
|
|
|
|
 |
Cikatti
|
Viestin otsikko: Re: Halvin museokilpinen hydro-sitikka? Lähetetty: 20.07.2016 21:59 |
Viestit: 5854 Paikkakunta: Tuusula
|
Akailen -77-kommentti on HYVIN merkittävä ja sekin siis rajaa GSA:n pois. -77-mallin auton koneelle saa tehdä ihan mitä lystää koska niistä ei päästöjä mitata  Tosin GS on aidosti myös todella helppo kunnostaa vaikka se olis miten hirveä. Tekniikka on tosi yksinkertaista ja ainoa tylsyys on pelti mutta sen kun kerran korjaa ja suojaa niin on tooodella pitkäksi aikaa hupia. Itse käytin kunnostettua GS:ää (-77-mallia) kesät talvet vuosina 89-2002. Ihan jäätävän luotettava ja juurikin kiitos yksikertaisuuden mutta ah niin mainion jousituksen. Geesun nollapiste-ohjausta parempaa tehostamatonta ohjausta en ole vielä tavannut. ihan käsittämättömän helpon tarkka ajettava. Hyppyrien kesto on loistava koska etupäässä ei petä mikään ja takapään koteloteräksestä tehdyt pitkittäiset tukivarret ovat mainiot kunhan ne pitää ruosteettomina. Mätä kotelopalkkitukivarsi notkahtaa kivasti kovasta iskusta ja pyörä on sen jälkeen 5-8 astetta vinossa. GS:n pohja on harvinaisen tasainen verrattuna esim täysin epäonnistuneeseen CX:n pohjaan. CX:n pohja on täysi le grande catasthrophique. Moottori on tosi helppo tunata ja paras tulos tulee 1300 alakerralla ja siihen 1220 kuutioisen koneen (type 619) kannet, tosin 619 on harvinainen löytää. Itse sovitin tavis 1220 kannet 1300 sylintereihin ja niilläkin kierrokset nousi noin 1500 eli helposti vingutti liki 8000 rpm.
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
|
|
|
|
 |
Hessu
|
Viestin otsikko: Re: Halvin museokilpinen hydro-sitikka? Lähetetty: 20.07.2016 22:30 |
Viestit: 1526 Paikkakunta: The City of Häijää
|
Älkää hehkuttako enää enempää taikka joudutte tarjoamaan mulle GS:ää (ei GSA). Kuume on lainehtinut vaihtelevan korkuisena jo muutamia vuosia 
Have more than you show, speak less than you know.
|
|
|
|
 |
Akaile
|
Viestin otsikko: Re: Halvin museokilpinen hydro-sitikka? Lähetetty: 21.07.2016 09:57 |
Viestit: 1977 Paikkakunta: Espoo
|
Cikatti kirjoitti: Moottori on tosi helppo tunata ja paras tulos tulee 1300 alakerralla ja siihen 1220 kuutioisen koneen (type 619) kannet, tosin 619 on harvinainen löytää. Itse sovitin tavis 1220 kannet 1300 sylintereihin ja niilläkin kierrokset nousi noin 1500 eli helposti vingutti liki 8000 rpm. Suosittelin juurikin tästä syystä G12 koneellista, koska se on ihan sillä samalla kampiakselilla ja lohkolla kuin G13. Ei siis ole mitään syytä hankkia G13 konetta, kun tuosta ensimmäisestä saa tehtyä sen mitä pitääkin. G12 kannet soikeilla imuaukoilla riittää, ei tarvitse etsiä harvinaisempaa 619 mallia, koska suurin ero on nokka-akseleissa noissa kahdessa eri G12 versiossa. Nokka-akseleita saa teetettyä haluamilleen asteille ja nostolle, ja noiden kansien virtaavuus sellaisenaan riittää reippaasti yli 100 heppaan. Se on paljon se kevyessä autossa. Suurin haaste on mäntien laki, eli mahtuuko kone pyörimään, jos/kun lisää nostoa ja aukioloaikoja. Toinen juttu on, että kuinka haluaa bensan antaa koneelle? Ruiskulla saa lisää tehoa ja ominaisuuksia, mutta siinäkin on sitten oma rakentelunsa. Tupla-kaasareilla saa kertakaikkisen upean urkukonserton pannuhuoneeseen, mutta näiden pitäminen hyvässä balanssissa käy työstä ja vaatii jonkun verran testivälineitä. Tuollaiseen museoikäiseen sopisi mielestäni parhaiten tämä 4-kymppisenä: http://www.rallynuts.com/user/products/ ... ts_800.jpgAlkuperäiset pakosarjat ovat ahtaat ja 4-2-1 tyyppinen ratkaisu sopivalla halkaisijalla tuo melkoisen eron myös. Toivottavasti tämä herättää innostusta muissakin, sillä G-malleja ei ole liikaa liikenteessä. Rakentelu/virittely on yksi tapa harrastaa ja silläkin on taipumusta pitää kalustoa liikenteessä.
Berlingo 1.9D -04, Xantia V6 Break -00, Xantia 1.8 16v Exclusive Break -00, Xsara 1.6i -00, GS Pallas -77, 2cv6 AK??? -76, 2cv-Super -71, 2cv6 -77, Dyane Super -73, Dyane -68
|
|
|
|
 |
Cikatti
|
Viestin otsikko: Re: Halvin museokilpinen hydro-sitikka? Lähetetty: 21.07.2016 12:48 |
Viestit: 5854 Paikkakunta: Tuusula
|
1300 kone siksi vaan että siinä tulee ne suuremmat sylinterit mukana.
"Suurin haaste on mäntien laki, eli mahtuuko kone pyörimään, jos/kun lisää nostoa ja aukioloaikoja."
Kun suoraan laittaa 1220 kannen (ja kyllä juurikin niiden mahatavien suorakaideaukkojen takia) 1300 sylintereihin niin männät ei pyörähdä koska 1220 kannen venat ovat suuremmat ja nostoa on jo valmiiksi enemmän eli venttiilit ottavat mäntiin. Minä tein joka mäntään noin 1.5 mm kevennyksen venttiilien kohdille.
Ja tietty 1220 kansien sovitus 1300 sylinteriputkiin vaatii putkien päiden sorvauksen.
...hitto, alkaa haluuttaa itseäkin taas tuo GS. Hemmetin hemmetti...
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
|
|
|
|
 |
Akaile
|
Viestin otsikko: Re: Halvin museokilpinen hydro-sitikka? Lähetetty: 21.07.2016 15:28 |
Viestit: 1977 Paikkakunta: Espoo
|
Cikatti kirjoitti: 1300 kone siksi vaan että siinä tulee ne suuremmat sylinterit mukana.
Ja tietty 1220 kansien sovitus 1300 sylinteriputkiin vaatii putkien päiden sorvauksen.
Ei kannata G13 mäntien takia moista hankkia, varsinkin kun korkealakisina mäntinä joutuu niiden päihin koskemaan, kuten jo totesitkin. Jos lähtee näin isolla kädellä muokkaamaan konetta niin suosiolla kannattaa hommata uudet männät ja sylinterit. Sylinteriputkien päitä ei tarvitse sorvailla, vaan koneistuksen pystyy tekemään myös kanteen, jolloin osien jatkovaihtokelpoisuus säilyy. Vrt. uudet sylinterit, aina uusi sorvaus. G13 sylintereihin menee sorvaamalla D83mm männät maksimissaan, sen jälkeen sylinteriseinän vahvuus käy liian ohueksi.
Berlingo 1.9D -04, Xantia V6 Break -00, Xantia 1.8 16v Exclusive Break -00, Xsara 1.6i -00, GS Pallas -77, 2cv6 AK??? -76, 2cv-Super -71, 2cv6 -77, Dyane Super -73, Dyane -68
|
|
|
|
 |
Cikatti
|
Viestin otsikko: Re: Halvin museokilpinen hydro-sitikka? Lähetetty: 21.07.2016 23:17 |
Viestit: 5854 Paikkakunta: Tuusula
|
Joku Alfan 1480 cc männät käy muuten koska niissä on valmiiksi oikea tappireikä. Sylkyn sorvaus maksaa noin pari euroa mutta se hankalan mallinen kansi on paljon kalliimpi koneistaa isomaksi aukostaan. Näin penninventyskulmasta asiaa totesin  Geesun konehuoneessa olis muuten jäätävästi tilaa vaikka pienille tuplaturboille, yks molemmin puolin ja koneeseen tietty ruisku. Voe taivas  tulis ripee!!!
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
|
|
|
|
 |
Akaile
|
Viestin otsikko: Re: Halvin museokilpinen hydro-sitikka? Lähetetty: 22.07.2016 09:29 |
Viestit: 1977 Paikkakunta: Espoo
|
Berlingo 1.9D -04, Xantia V6 Break -00, Xantia 1.8 16v Exclusive Break -00, Xsara 1.6i -00, GS Pallas -77, 2cv6 AK??? -76, 2cv-Super -71, 2cv6 -77, Dyane Super -73, Dyane -68
|
|
|
|
 |
jasu
|
Viestin otsikko: Re: Halvin museokilpinen hydro-sitikka? Lähetetty: 22.07.2016 10:09 |
Viestit: 3152 Paikkakunta: Korpilahti
|
Cikatti kirjoitti: Geesun konehuoneessa olis muuten jäätävästi tilaa vaikka pienille tuplaturboille, yks molemmin puolin ja koneeseen tietty ruisku. Voe taivas  tulis ripee!!! Mutta mistä tarpeeksi pienet turbot..? Hieno ideana, mutta toteutuksesta uupuu osien olemassaolo... Tämä asia tuli esille 652cc Visan konetta ahtaessa, tiettävästi pienin teollisesti valmistettu ahdin oli sekin vähän liian iso alakierroksia ajatellen. Ja montakos kuutiota 1299 koneesta per puoli tulikaan..? Ja sitten, jos paremmin toimivaksi haluaisi, niin pitäisi "parittaa" etummaiset pytyt yhdelle turbolle ja takimmaiset toiselle, tasaisempien pakopulssien kannalta, ja jos niin ei tee niin sitten tuo ahtimien pienuus häiritsee vielä enemmän... Pikkasen ollaan kyllä alkuperäisaiheesta karattu, mutta vallan mielenkiintoiseen suuntaan...
Dyane 4x4 IE, Sm 2.7, Dyane IE, C8 2.2 Series -LantikanPätkä
|
|
|
|
 |
ds-jekkeri
|
Viestin otsikko: Re: Halvin museokilpinen hydro-sitikka? Lähetetty: 28.07.2016 03:02 |
Viestit: 2666
|
Karkaa alkuperäisestä otsikosta, mutta ei aiheesta. Olen aina halunnut tällaisen(kin) ja ei ole koskaan tullut ostettua. Käsittääkseni pyyntihintataso on luokkaa maailman edullisin jos auto toimii. http://www.auto24.ee/used/2308189Huomannette, on Suomen kilvissä! Siitä museoimaan. EDIT: Älkää ystävät lähettäkö linkkiä eteenpäin minnekään porsche-foorumille, yritän itse ostaa tuon pois jos se on pelikunnossa.
Miehellä on elämässään yksi suuri valinta; harrastaako huonoja naisia vai huonoja autoja.
|
|
|
|
 |
Natero
|
Viestin otsikko: Re: Halvin museokilpinen hydro-sitikka? Lähetetty: 28.07.2016 18:26 |
|
Voi jeesuskejonen sentään, putoa Jekkeri ällyihis! Osta mieluummin oikea Kupla, kuin tuollainen valepossu. ds-jekkeri kirjoitti: Karkaa alkuperäisestä otsikosta, mutta ei aiheesta. Olen aina halunnut tällaisen(kin) ja ei ole koskaan tullut ostettua. Käsittääkseni pyyntihintataso on luokkaa maailman edullisin jos auto toimii. http://www.auto24.ee/used/2308189Huomannette, on Suomen kilvissä! Siitä museoimaan. EDIT: Älkää ystävät lähettäkö linkkiä eteenpäin minnekään porsche-foorumille, yritän itse ostaa tuon pois jos se on pelikunnossa.
|
|
|
|
 |
ds-jekkeri
|
Viestin otsikko: Re: Halvin museokilpinen hydro-sitikka? Lähetetty: 28.07.2016 22:07 |
Viestit: 2666
|
Tuli tänään koeajettua tuo 928. Olihan siinä, monenlaista, niinkuin sanotaan. Puhdas projekti, ehkä suhteellisen ruosteettomana ja ehjäsisustaisena jollekulle kiinnostava. Hinta on projektihinta nykykatsannossa kyllä.
Köyhänä en ole tohtinut...
Miehellä on elämässään yksi suuri valinta; harrastaako huonoja naisia vai huonoja autoja.
|
|
|
|
 |
|
|