Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 2/11 [ 258 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Audi W12
ViestiLähetetty: 26.08.2016 20:01 

Viestit: 718
Paikkakunta: Naantalista kotoisin
koska tuon ilmapumpun pitäisi lähteä käyntiin??



VW Phaeton W12 6.0L Q -03 - X7 -14 nokivasara.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Audi W12
ViestiLähetetty: 26.08.2016 20:37 

Viestit: 718
Paikkakunta: Naantalista kotoisin
Tämä häiriö ei kyllä tunnu missään kun kone on käynnissä eli vetää aivan kun normaalisti ei huomaa missään vaiheessa.



VW Phaeton W12 6.0L Q -03 - X7 -14 nokivasara.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Audi W12
ViestiLähetetty: 28.08.2016 21:47 

Viestit: 718
Paikkakunta: Naantalista kotoisin
Tämä on kyllä ihme juttu kun vikaa ei löydy.



VW Phaeton W12 6.0L Q -03 - X7 -14 nokivasara.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Audi W12
ViestiLähetetty: 10.09.2016 22:46 

Viestit: 718
Paikkakunta: Naantalista kotoisin
Jakopään remppa edessä, siellähän se vika on kuitenkin, vaikka yritin väistää totuuden :roll:



VW Phaeton W12 6.0L Q -03 - X7 -14 nokivasara.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Audi W12
ViestiLähetetty: 11.09.2016 02:29 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2666
catmatti kirjoitti:
Jakopään remppa edessä, siellähän se vika on kuitenkin, vaikka yritin väistää totuuden :roll:


Aijaijai. Kiristimetkö prakaavat? Ilmeisesti pitää vaihtaa palikkaa tolkusti kun se käy auki. Selviääkö osien osalta 2000:lla? Työtä en uskalla arvailla... olisko 20 tuntia laskutettavaa.



Miehellä on elämässään yksi suuri valinta; harrastaako huonoja naisia vai huonoja autoja.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Audi W12
ViestiLähetetty: 11.09.2016 08:15 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2154
catmatti kirjoitti:
Tämä kun ei rallattele vaikka käy tyhjänä 500 ja siitä ylöspäin, ei oo tavallinen Audin moottori. Öljynpaine 500 kierrosta on 2.5 kuumana.


Niin, että oli sitten ihan tavallinen Audin moottori? :o Työn iloa! :)



BX16Valve88
C5V6-02 CEE-5
C62.7Hdi06ja07
CX2000 Pallas-79
CX25Prestige-87,Turbo-87
4xD-malli68 Pallas,DSuper70,DS23IE73,D-Super5-74
Dyane4-72 museo,2CV4-74
GSA Spesial-83aj.13tkm museo
Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä
XM V6 12V 156tkm,2.0iBreakY4-96
ZX1.9Vol-92
ym.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Audi W12
ViestiLähetetty: 11.09.2016 08:52 

Viestit: 718
Paikkakunta: Naantalista kotoisin
Mitä meinasin tuolla ettei oo Audin tavallinen? enpä tiedä! vaihdoin pojan wr6 golffiin ketjut noin 10 vuotta sitten, samat kilometrit ja liukukiskot oli melkein puhki kuluneet, tässä sama homma ilmeisesti.Osat maksaa noin 300 mister autossa.



VW Phaeton W12 6.0L Q -03 - X7 -14 nokivasara.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Audi W12
ViestiLähetetty: 12.09.2016 08:04 
Käyttäjän avatar

Viestit: 996
Paikkakunta: Nokia

Profiili WWW
catmatti kirjoitti:
Jakopään remppa edessä, siellähän se vika on kuitenkin, vaikka yritin väistää totuuden :roll:

No voi rähmä. Vaikka eihän tuo oo sen kummempi homma, kuin että vanha pois ja uus paikalleen :roll:



// Harrastekäyttöautoilla aikamatkaileva nörtti
# 2CV4(6) -70 & 2CV4(6) -75 & BX 19GT -85 & CX Prestige -87 & "nelejä väärämmerkkistä"
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Audi W12
ViestiLähetetty: 13.10.2016 23:05 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2666
Mitäs tälle autolle kuuluu? C6-miehenä kiinnostaa oletko tähän asti päässyt alle 1 eur / 1 kilometri -remonttikuluun tällä saksalaisella luksusautolla.



Miehellä on elämässään yksi suuri valinta; harrastaako huonoja naisia vai huonoja autoja.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Audi W12
ViestiLähetetty: 15.10.2016 12:18 

Viestit: 384
catmatti kirjoitti:
Kyllä se maksaa jos on peukalo keskellä kämmentä?

Ite kun tekee niin säästää :lol:


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Audi W12
ViestiLähetetty: 26.10.2016 17:37 

Viestit: 718
Paikkakunta: Naantalista kotoisin
No niin nyt on uudet ketjut paikallaan, oli siinä jonkun verran tekemistä.



VW Phaeton W12 6.0L Q -03 - X7 -14 nokivasara.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Audi W12
ViestiLähetetty: 15.12.2016 17:22 

Viestit: 718
Paikkakunta: Naantalista kotoisin
Tuosta vaihdosta viellä sen verran, että vanhoissa ei ollut mitään kulumis oireita ja liukukiskot olivat olivat melkein uuden veroiset, kuluneet noin 0,3mm ja ne muovikapulat on 5mm paksuudeltaan kiristäjät hieman pitemmällä kuin uudet, no niiten kuntoa ei näe etukäteen mistään kolosta niin samalla vaihdoin koska olin ne jo hankkinut etukäteen :roll:



VW Phaeton W12 6.0L Q -03 - X7 -14 nokivasara.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Audi W12
ViestiLähetetty: 24.12.2016 06:59 

Viestit: 718
Paikkakunta: Naantalista kotoisin
On se kumma kun tuossa pienet Jouluajelut täräytin ja moottorivika valo alkoi vilkuttamaan ja kas kummaa 6-7 sylinteri merkkaa että sytytyspuolat on sökönä! miten ihmeessä ne voi kärvähtää noin vain?



VW Phaeton W12 6.0L Q -03 - X7 -14 nokivasara.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Audi W12
ViestiLähetetty: 24.12.2016 23:09 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2666
catmatti kirjoitti:
On se kumma kun tuossa pienet Jouluajelut täräytin ja moottorivika valo alkoi vilkuttamaan ja kas kummaa 6-7 sylinteri merkkaa että sytytyspuolat on sökönä! miten ihmeessä ne voi kärvähtää noin vain?


Sanoppas se. Tämä on tosi mielenkiintoinen threadi ja itsekin näitä vanhoja luksusautoja harrastaneena tiedän täsmälleen nämä tuskat. Tuntuu että jokaisen kiekan jälkeen joku valo palaa ja taas on sähköisen kaasuläpän tai matkustajan puolen penkin 12-anturisen istuinasennontunnistimen anturi tai ilmastoinnin sisäilman kosteuden anturi paskana. Tai konepellin jalankulkijatörmäystä aistivan sensorin vika. Aina menee useita satasia, useimmiten tonneja.

On ihan validi kysymys että kannattaako ylipäätään ostaa ajettavaksi ollenkaan näitä yli 100.000 km ajettua kymmenvuotiaita luksusautoja. Niissä on niin paljon elektroniikkaa ja kaikenlaista muovihippulaa ja sähkökikkulaa myös moottoreissa, että joku vika on koko ajan päällä ja rahaa menee aivan tuhottomasti saatuun nautintoon nähden. Kaiken rehellisyyden nimissä pitää todeta, että C6 ei ole ollenkaan kalleimmasta tai huonoimmasta päästä siinä seurassa, siinä ei sentään tarvi yleensä yli tonnia kerrallaan sijoittaa.



Miehellä on elämässään yksi suuri valinta; harrastaako huonoja naisia vai huonoja autoja.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Audi W12
ViestiLähetetty: 24.12.2016 23:30 

Viestit: 384
Tämä konemiehen arkea kuvastaa hyvin audimiehen arkea, vaiha kaapeli, vaiha boxi.
https://www.youtube.com/watch?v=xuywUEdkvTM
Just vaihoin tällä viikolla A6 Allroadiin damperin kampuran päähän, kun oli päässyt
vulkanointi pettämään. Oli kyllä yllättävän edullinen, alle 3000kr. Samallahan siinä
tuli vaihdettua hihna ja rullat kiristimineen. Uusia vikoja odotellessa :D


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Audi W12
ViestiLähetetty: 24.01.2017 21:46 

Viestit: 718
Paikkakunta: Naantalista kotoisin
Ei niissä puolissa mitään vikaa ollut, seiskan ruiskun sähköliitin hypännyt irti, huolimattomuutta, ei ollut painettu pohjaan lukitukseen asti :roll: :roll:



VW Phaeton W12 6.0L Q -03 - X7 -14 nokivasara.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Audi W12
ViestiLähetetty: 21.04.2017 18:06 

Viestit: 718
Paikkakunta: Naantalista kotoisin
Nyt pitäis nuo rullat ja kiristin vaihtaa, mutta, mutta koko satsilla hintaa noin 12000kr :roll:



VW Phaeton W12 6.0L Q -03 - X7 -14 nokivasara.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Audi W12
ViestiLähetetty: 09.07.2017 17:11 

Viestit: 718
Paikkakunta: Naantalista kotoisin
Nyt kun oli ensimmäinen öljyn vaihto, tuhannen kilsan päästä, niin otin suodattimen ja noin litran öljyä siitä samasta paikasta, paperi filtteri vai mikä sen nimi nyt on, jätin ne laboratorioon, kuorma autojen huippu valmistaja, ei voi merkkiä paljastaa, kun Kaveri hoiti tämän siinä sivussa, ei mitään hälyttävää, aivan normaali tulos! Öljyt oli sisäänajossa? mitä huippumerkkiä veikkaisit?



VW Phaeton W12 6.0L Q -03 - X7 -14 nokivasara.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Audi W12
ViestiLähetetty: 09.07.2017 19:10 

Viestit: 142
Castrol.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Audi W12
ViestiLähetetty: 09.07.2017 21:13 

Viestit: 718
Paikkakunta: Naantalista kotoisin
Viellä parempi :roll:



VW Phaeton W12 6.0L Q -03 - X7 -14 nokivasara.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Audi W12
ViestiLähetetty: 09.07.2017 21:20 

Viestit: 352
Commaa tai Motoxia?


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Audi W12
ViestiLähetetty: 09.07.2017 22:19 

Viestit: 718
Paikkakunta: Naantalista kotoisin
Ei vielläkään osunut, ei tuosta kyllä papukaija merkkiä saa jos tietää :roll:



VW Phaeton W12 6.0L Q -03 - X7 -14 nokivasara.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Audi W12
ViestiLähetetty: 09.07.2017 22:26 

Viestit: 718
Paikkakunta: Naantalista kotoisin
11.3 litraa meni vaihtoon, elikkä kyllä hieman lyhyt tuo vaihtoväli, mutta kun halusin varmistaa,ettei mikään menny perseelleen siinä koko hommassa, niin ja jos siinä olis ollut metallia tai jotakin niin silppuriin koko paska, ei tuota hommaa enää uudestaan tee, menee mielenkiinto :oops:



VW Phaeton W12 6.0L Q -03 - X7 -14 nokivasara.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Audi W12
ViestiLähetetty: 10.07.2017 23:51 

Viestit: 718
Paikkakunta: Naantalista kotoisin
Biliteeman öljyä mitä oon käyttänyt kaikissa vehkeissä ja yksikään ei oo tuottanut vaikeuksia, tämä tässä arvostelussa missä on alumiini sylinterit, eli ei teräs sylinteri putkia ja lupaan että kenkää on saanut heti alusta, ei mitään hissuttelua...



VW Phaeton W12 6.0L Q -03 - X7 -14 nokivasara.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Audi W12
ViestiLähetetty: 11.07.2017 07:29 

Viestit: 725
Biltemalta tuntuu saavan laatuöljyä. Ja on sen verran edullista että öljynvaihtoväliä voi tarvittaessa lyhentää.


Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 2/11 [ 258 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Seuraava


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: