Vaijeria kiristämällä et saa Xm:ssä lisää jarruvoimaa. Ennemminkin vain ikävyyksiä. Vaijereiden säätö on silloin oikein kun käsijarrumekanismi palautuu vapaasti "toppariinsa" eikä jää kantamaan. Jos on jarruvoima vähissä, niin syy on muualla kuin vaijereissa, elleivät sitten ole jumissa kuorien hapertumisen ansiosta...

Tuollaiset voimat löytyi vuosi takaperin omasta -92 Xm:stä. Jarruihin tuli päivitys muistaakseni jo -91, sitä vanhemmissa on pykälän pienemmät jarruvermeet kuin uudemmissa, ja sitten ihan viimeisissä vielä isompaa jarruosaa laittoivat. Helppo parannus jarrutehoihin on että haalii tuommoiset "välimallin" jarruosat, ovat yleisimmät eli helpoimmat löytää. Jos siis on joku vika miksei jarruista löydy tarpeeksi tehoa...
Ainoat viat mitä on käsijarrun kanssa ollut viimeisen 11 koetun vuoden aikana, on ollut vaijereissa. Kuori rikki, sitä kautta vettä sisään, ja sitten vaijeri ruostuu ensin kuoreen kiinni ja sittemmin poikki. Kumma kun siitä tuli sanomista leimaamossa, kun toinen vaijeri oli jumissa ja toinen poikki, näitä automaattivaihteisen riemuja kun tulee käytettyä noita käytännössä kerran vuodessa eli katsastuksessa...