Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 6 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: C4 lukkopesä
ViestiLähetetty: 12.09.2016 18:25 

Heips! Mulla Citroen c4 -06, jonka lukkopesä ei liiku mihinkään suuntaan vaikka jo useampana päivänä olen crc:tä sinne laittanut. Mikä siinä on vikana? Olen auton juuri käytettynä ostanut ja pikkupikku viat alkaa oottaa hattuun.. miten mä pääsen autoon talvella tai koskaan jo keskuslukko sanoo itsensä irti :-[. Kiitos jo avuistanne :-*

Poissa

Viestin otsikko: Re: C4 lukkopesä
ViestiLähetetty: 12.09.2016 18:48 

1) Onko avain mennyt varmasti pohjaan saakka?
2) Onko avain oikea tuohon lukkopesään?
Tuossa kaksi yleistä syytä siihen ettei avain käänny. :)

Poissa

ViestiLähetetty: 12.09.2016 19:08 
Käyttäjän avatar

Ei se mihinkään liiku kun ei kukaan ole sitä mekaanista avainta ikinä käyttänyt. Irrotus, purku ja putsaus tai marmoritiskilta (Veho tms) uusi pesä. Tosi hyvällä säkällä voi lähteä liikkeelle kun kokeilee eri mömmöjä avaimenreiästä (diesel, sitruunahappo, lukkoöljy..) mutta jos on 10v ollut käyttämättä niin lienee niin jumissa ettei vaan onnistu mitenkään purkamatta. Oletan siis että kyseessä on kuskin ovi eikä esim. virtalukko tai hansikaslokeron lukko.

2x C5HDi Break erikoppaset, 2x Xantia Bk 19TD Aut & 2.0HDi, 3x BX 19 TZi Vaninaihio (2xAut), BX Van 18TD, BX4WD Break, BX Van D projekt, InvaBX 16TRS Aut; 3x2CV6. 2xVisa14TRS; XM 2,5TD Break; BX 18TD Break Aut + BX Van D Aut+XM 2,5TD BK
Poissa

ViestiLähetetty: 12.09.2016 21:31 

Kiitos paljon vastauksestanne! Mut ei ole ikinä tullut vastaan tuollaista ja että käyttämättömyyden vuoksi olisi niin jumissa kuin olla voi! Huoh, kai siten lukkomiehelle laitettavaksi...

Poissa

ViestiLähetetty: 12.09.2016 21:32 

Juu, kuskin ovi.

Poissa

ViestiLähetetty: 13.09.2016 19:21 

Minulla oli sama vika C5:ssä. Suhauttelin CRC:tä ja paineilmaan isolla paineella suoraan avaimen aukkoon. Ilmeisesti sieltä irtosi jotain roinaa koska sen jälkeen on toiminut hyvin.

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 6 viestiä ]