|
Kirjoittaja |
Viesti |
Wesa
|
Viestin otsikko: h3+ hydractive solenoidin sähköinen ohjaus Lähetetty: 01.11.2016 00:16 |
Viestit: 1332 Paikkakunta: Järvenpää
|
Onko mitä sähköistä eroa noiden uudempien C5:n solenoidien ohjauksessa verrattuna H2:een? Avausjännite, pitojännite ja taajuus? Löytyykö noistakin diodit vai onko Ecussa?
Xantia Activa Tct -96 CX 20 TRE -88 -> 22i projekti, CX 25 Prestige -84 GS X3 ZEV-projekti, C5 2.2 HDI 170 -08 XM V6 A. -95 C6 2.7 HDi
|
|
|
|
 |
ds-jekkeri
|
Viestin otsikko: Re: h3+ hydractive solenoidin sähköinen ohjaus Lähetetty: 01.11.2016 02:02 |
Viestit: 2666
|
Eipä näyttänyt ainakaan C5/C6-ECUssa isompia diodeja olevan, ks.videoni BHI:n piirilevystä. Suoraan meni älytrankulta piuhat liittimeen. Onkohan noissa transistoreissa sisällä tuollainen suojadiodi, sitäpä en tullut tutkineeksi, olen lähes varma kuitenkin ettei ole.
Miehellä on elämässään yksi suuri valinta; harrastaako huonoja naisia vai huonoja autoja.
|
|
|
|
 |
Wesa
|
Viestin otsikko: Re: h3+ hydractive solenoidin sähköinen ohjaus Lähetetty: 12.11.2016 22:25 |
Viestit: 1332 Paikkakunta: Järvenpää
|
Ei ole H3+:n kelassa mittauksen perustella diodia, ainakaan ehjää. Kunnon speksejä en ole tuosta löytänyt, mutta jonkun keskustelun mukaan olisi 12 V / 100 Hz pitojännite ja yleismittarilla näyttää noin 6 Volttia. Kelan resistanssi about sama H2:n kanssa.
Xantia Activa Tct -96 CX 20 TRE -88 -> 22i projekti, CX 25 Prestige -84 GS X3 ZEV-projekti, C5 2.2 HDI 170 -08 XM V6 A. -95 C6 2.7 HDi
|
|
|
|
 |
|
|