Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 21 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Hiukan tietoa C5 V6 koneisesta?
ViestiLähetetty: 04.11.2016 15:59 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2161
Olen menossa Saksaan ja mukana yksi ylimääräinen kuski, joten taidan tuoda kokeeksi C5:n V6 koneella I-II korisen farkun. Millä aut. laatikolla nuo ovat ja mikä jakohihnan vaihto väli? Käsittääkseni työläs vaihtaa tuo hihna?
Katsonut Carlsson pajan tuotoksia, kun saisi olla kaikilla varusteilla, mitä noihin silloin saanut. Onko tietoa, miten ne parikymmentä kilovattia enemmän kutiteltu heidän versioista ja onko C5:n ollut kunnon kattoluukkua, vai onko lasikatto, kuten Peugeotissa? :)



BX16Valve88
C5V6-02 CEE-5
C62.7Hdi06ja07
CX2000 Pallas-79
CX25Prestige-87,Turbo-87
4xD-malli68 Pallas,DSuper70,DS23IE73,D-Super5-74
Dyane4-72 museo,2CV4-74
GSA Spesial-83aj.13tkm museo
Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä
XM V6 12V 156tkm,2.0iBreakY4-96
ZX1.9Vol-92
ym.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Hiukan tietoa C5 V6 koneisesta?
ViestiLähetetty: 04.11.2016 16:16 

Viestit: 945
Paikkakunta: Vihti
4hp20 ja 120tkm


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Hiukan tietoa C5 V6 koneisesta?
ViestiLähetetty: 04.11.2016 16:27 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2161
Plagu kirjoitti:
4hp20 ja 120tkm


Kiitos! :)
Miten tuo 4hp20, vaikka verratuna AL4:n, onko samaa tasoa, vai jopa hieman parempi?



BX16Valve88
C5V6-02 CEE-5
C62.7Hdi06ja07
CX2000 Pallas-79
CX25Prestige-87,Turbo-87
4xD-malli68 Pallas,DSuper70,DS23IE73,D-Super5-74
Dyane4-72 museo,2CV4-74
GSA Spesial-83aj.13tkm museo
Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä
XM V6 12V 156tkm,2.0iBreakY4-96
ZX1.9Vol-92
ym.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Hiukan tietoa C5 V6 koneisesta?
ViestiLähetetty: 04.11.2016 16:34 

Viestit: 5124
Minulla on mielikuva että suomalaisessa huoltokirjassa olisi ollut 2001 c5 V6 jakohihnalle 100 tkm vaihtoväli?

Jossain on väitetty että tehoero olisi pääosin virityksenä yläkerta+moottorinpohjaus?

http://schwab-kolb.com/citrpr21.htm
The Citroën C5 by Carlsson: a thoroughbred engine
Lainaa:
The substantial improvements in performance offered on the C5 by Carlsson were achieved primarily by modifying the top part of the V6 engine ( intake and exhaust camshafts, intake manifold ) and the engine control unit. The upgraded engine develops 173 kW ( 235 bhp DIN ) at 6,000 rpm ( compared with 152 kW for the standard model ), with maximum torque of 320 Nm at 3,750 rpm ( compared with 285 Nm for the standard model ). Maximum values have increased significantly but the responsiveness and driving pleasure of the original engine remain unchanged, with engine torque of 260 Nm at 2,000 rpm.

Voisikohan "Carlsson" myös vaikuttaa jotain jakohihnan vaihtoväleihin, lienee ainakin isommat voimat nokka-akselin takia kyseessä, en varmaan ainakaan venyttäisi vaihtovälejä, kun vertaa vaikka XU10 tehomallien jakohihnan kestoa normaaleihin?

ZF4HP20 pitäisi olla kestävämpi kuin AL4, mutta minulla ainakin posahti saksalainen "Zeppelin" ZF hieman yli 200 tkm ajettuna (Mutta oliko sillä pakko Alastarollakin käydä :) )


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Hiukan tietoa C5 V6 koneisesta?
ViestiLähetetty: 04.11.2016 16:50 

Viestit: 945
Paikkakunta: Vihti
Onhan tuo 4hp aivan erimaailman vehjes kuin ripulinen al, mulla on tuo softatun 2.2hotkon perässä ja 440tkm rullattuna toimii ilman moitteita ja on saanu sikaa.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Hiukan tietoa C5 V6 koneisesta?
ViestiLähetetty: 04.11.2016 16:53 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7815
Paikkakunta: Eurajoki

Profiili WWW
Olenko ollut ihan väärässä kun olen luullut kakkoskoppaisissa V6-femmoissa olevan AM6?



-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Hiukan tietoa C5 V6 koneisesta?
ViestiLähetetty: 04.11.2016 17:14 

Viestit: 150
Olet Teuski aivan oikeassa AM6 on.Ykkös ja kakkos koppasessa jakohihnan vaihtoväli on 180tkm ja hintaa vaihdolle 1250€


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Hiukan tietoa C5 V6 koneisesta?
ViestiLähetetty: 04.11.2016 17:15 

Viestit: 945
Paikkakunta: Vihti
Teuski kirjoitti:
Olenko ollut ihan väärässä kun olen luullut kakkoskoppaisissa V6-femmoissa olevan AM6?

Äh ajattelin koko ajan vain ykköskoppaisia.

Tuo 180tkm vaihtovöli tiputettiin jossain kolossa 120tkm.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Hiukan tietoa C5 V6 koneisesta?
ViestiLähetetty: 04.11.2016 17:17 

Viestit: 725
Käsittääkseni uusikeulaisessa V6 C5:ssa on poikkeuksetta Aisin.
Paljon mitään muuta hyvää ei C5 II:ssa sitten käytännössä olekaan verrattuna ykköseen. Huomaa myös oleellinen ero lämmityslaitteen kestävyydessä.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Hiukan tietoa C5 V6 koneisesta?
ViestiLähetetty: 04.11.2016 17:25 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2161
Jopa tuli tieto pläjäyksiä nopeasti! :) Eiköhän koiteta jakohihna vaihtaa kotitallissa, jos siihen tarvetta, mutta täytyy olla huomioitu hinnassa sitten!

Miten sitten AM6, kun hiukan näihin Citikan automaattehin suhtautuu varauksella, mutta taitaa kuitenkin olla ainoa oikea vaihtoehto V6:n perään?

Vielä kun joku osaisi kertoa kattoluukku asiasta, onko ollut saatavana tavallisella luukulla, vai lasikatolla, kun kuvissa ovat lasit niin julmetun kokoisia?

Päivittelen alkuviikosta, jos löytyi hyvä yksilö? :D



BX16Valve88
C5V6-02 CEE-5
C62.7Hdi06ja07
CX2000 Pallas-79
CX25Prestige-87,Turbo-87
4xD-malli68 Pallas,DSuper70,DS23IE73,D-Super5-74
Dyane4-72 museo,2CV4-74
GSA Spesial-83aj.13tkm museo
Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä
XM V6 12V 156tkm,2.0iBreakY4-96
ZX1.9Vol-92
ym.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Hiukan tietoa C5 V6 koneisesta?
ViestiLähetetty: 04.11.2016 17:27 

Viestit: 150
Vehon hinnastossa oli 200tkm vaihtoväli kun yritin ostaa 180tkm ajetun 05:sen mutta nyt näyttää hinnastossa olevan vaihtoväli 180 tkm,


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Hiukan tietoa C5 V6 koneisesta?
ViestiLähetetty: 04.11.2016 17:31 

Viestit: 725
Olen noita aika paljon selaillut ennen nykyistä autoa ja muistelen ettei kattoluukkua ole juuri vastaan tullut ja nimenomaan perinteistä pientä räppänää. Isoa lasia ei taida olla missään.

Jos et ihan ole lukittunut tuohon moottoriin, niin huomaa että C5 II:sta on saanut myös 2.2 hdi biturbo (HDi170) automaattina (AM6), joka on mielestäni mielenkiintoisin vaihtoehto kyseiselle kopalle. Yleensä ovat manuaaleja mutta osa automaatteja.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Hiukan tietoa C5 V6 koneisesta?
ViestiLähetetty: 04.11.2016 19:12 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2666
Plagu kirjoitti:
4hp20 ja 120tkm


Hihnasto ei ole muuttunut juuri mitenkään 15 vuoden aikana ja vaihtoväleinä on merkkiliikkeen toimesta mainostettu 100,120 ja 180 tuhatta. Nykyään tosiaan lienee 180tkm noilla es9a-sarjan koneilla. Onko joku joskus kuullut että noista olisi remmi katkennut? Olen ajanut 250tkm ajettua C5-V6:sta johon ei ollut kertaakaan remmiä vaihdettu, eikä ollut kuulemma aikomuksena vaihtaakaan, tonnin autoon kahdeksansadan remonttia. Näkyy auto olevan liikenteessä vieläkin.

Onko es9-sarjan koneiden remmi ja vesipumppu välipyörineen ikuinen?



Miehellä on elämässään yksi suuri valinta; harrastaako huonoja naisia vai huonoja autoja.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Hiukan tietoa C5 V6 koneisesta?
ViestiLähetetty: 04.11.2016 20:02 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1557
Paikkakunta: Tampere
ds-jekkeri kirjoitti:
Onko es9-sarjan koneiden remmi ja vesipumppu välipyörineen ikuinen?
Ihan varmasti ei ole :lol:



Kommenttini sisältävät henkilökohtaisiin kokemuksiini ja yleiseen elämänkatsomukseeni perustuvaa tietoa, josta johtuen virheiden mahdollisuus ei ole poissuljettu, joskin kokonaisuuden huomioiden vähäinen.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Hiukan tietoa C5 V6 koneisesta?
ViestiLähetetty: 04.11.2016 20:55 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2161
Janne L kirjoitti:
Olen noita aika paljon selaillut ennen nykyistä autoa ja muistelen ettei kattoluukkua ole juuri vastaan tullut ja nimenomaan perinteistä pientä räppänää. Isoa lasia ei taida olla missään.

Jos et ihan ole lukittunut tuohon moottoriin, niin huomaa että C5 II:sta on saanut myös 2.2 hdi biturbo (HDi170) automaattina (AM6), joka on mielestäni mielenkiintoisin vaihtoehto kyseiselle kopalle. Yleensä ovat manuaaleja mutta osa automaatteja.


Noi ovat sitten varmasti samoja, kuin Pöksöissä olevat lasikatot? Infoan, kun pääsen omalla sormella kokeilemaan! :)
En välttämättä lukittunut koneeseen, mutta kun joku tulee nyt samalla vaivalla ja tuntuu taas kaikkea tavaraa kertyvän takaisin päin, niin ajattelin logistiikkaa hoitavan tuollaisen farkun. Ideana vain löytää ehjä, missä olisi Xenonit, nahat, orkkis navi ja se lasikatto, niin semmoisesta voisi joskus saada eronkin, kun jotain spesiaalia?



BX16Valve88
C5V6-02 CEE-5
C62.7Hdi06ja07
CX2000 Pallas-79
CX25Prestige-87,Turbo-87
4xD-malli68 Pallas,DSuper70,DS23IE73,D-Super5-74
Dyane4-72 museo,2CV4-74
GSA Spesial-83aj.13tkm museo
Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä
XM V6 12V 156tkm,2.0iBreakY4-96
ZX1.9Vol-92
ym.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Hiukan tietoa C5 V6 koneisesta?
ViestiLähetetty: 04.11.2016 21:44 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3199
Paikkakunta: Tampere
Ykköskopan luukku on isompi kuin kakkosen, joka on normaali webasto.
Molempia on tehty kattoluukulla ja ne yleensä toimivat ongelmitta.
Itse pidän aikaisemman mallin isommasta luukusta. Muutenkin pidän ykkösestä enemmän.

Tuo semmoinen 2001-04 carlsson farkku kattoluukulla. Viittaan sitten kiinnostuneena kun se ei enää kiinnosta.



DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Hiukan tietoa C5 V6 koneisesta?
ViestiLähetetty: 05.11.2016 09:10 

Viestit: 983
Paikkakunta: Vihti

Profiili WWW
Kyllä noi ekat X5:setkin ovat vielä 100tkm hihnan vaihtovälillä kuten ykköskoppaisetkin, vasta -07 vuosimallista eteenpäin ja X7:kat ovat 180tkm vaihtovälillä. Kaikki ykkös koppaiset ovat ZF-laatikoita ja kakkoskoppaisesta alkaen ovat Aisinin tekemiä.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Hiukan tietoa C5 V6 koneisesta?
ViestiLähetetty: 08.11.2016 10:50 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2161
Autohan löytyi ja hankinnat sopivat hienosti kyytiin. Ei, ei ole Carlsson, niitä oli pari tarjolla, mutta kaasu versioiksi muutettuja ja kuka sellaisen nyt huolisi? :)
Eikä II korista, kun hinnan puolesta ei mitään järkeä, mutta I korinen käsittämättömän hienossa kunnossa oleva farkku. Vielä en ole keksinyt varustetta, mikä puuttuisi ja ajettu maltilliset 207tkm.

Jos joku viitsii "servisestä" katsoa, mitä varusteita tuo pitää sisällään, niin kiitollisuudella ottaisin tiedon vastaan VF7DEXFXF76325572 ja onko noissa V6:ssa nopeuden mukaan muuttuva ohjaustehostaja? Mikähän versio navi on ja tietysti kiinnostaa, jos jollakin on Suomen sisältävä navi CD?

Molemmat autot mitkä ostin, tulivat hienosti Tanskaan ja Ruotsiin keltapäätyisillä siirtokilvillä, ilman mitään ongelmia ja nyt sitten ei kukaan kysellyt kilpiä hakiessa osoitettakaan ajokorttiin, tai passiin??? :D



BX16Valve88
C5V6-02 CEE-5
C62.7Hdi06ja07
CX2000 Pallas-79
CX25Prestige-87,Turbo-87
4xD-malli68 Pallas,DSuper70,DS23IE73,D-Super5-74
Dyane4-72 museo,2CV4-74
GSA Spesial-83aj.13tkm museo
Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä
XM V6 12V 156tkm,2.0iBreakY4-96
ZX1.9Vol-92
ym.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Hiukan tietoa C5 V6 koneisesta?
ViestiLähetetty: 08.11.2016 11:06 

Viestit: 945
Paikkakunta: Vihti
TUOTETYYPPI AUTO
KAUPALLINEN MERKKI/KOMPONENTTITYYPPI CITROEN
TUOTELINJA C5
PROFIILI 5-OVINEN FARMARI
VIIMEISTELY SUPERIEURE BASSE PLUS
MOOTTORI ES9J4S-RUISKU
VOIMANSIIRTO BVA4
MAALITYYPPI METALLIVÄRI
KORIN VÄRI EYP - MAALI GRIS FULMINATOR
SISÄVERHOILUN TYYPPI CUIR L005 + TEP ARGALI V145 "C9"
VERHOILUVÄRI "FT"
VAIHTEISTO (OMINAISUUDET) HP20 (AVL)
MOOTTORI (TYYPPI) ES
Auton ominaisuudet
VIIMEISTELY SUPERIEURE BASSE PLUS
MAALITYYPPI METALLIVÄRI
KORIN VÄRI EYP - MAALI GRIS FULMINATOR
SISÄVERHOILUN TYYPPI CUIR L005 + TEP ARGALI V145 "C9"
VERHOILUVÄRI "FT"
VAIHTEISTO (OMINAISUUDET) HP20 (AVL)
OHJAUS MUUTTUVA OHJAUSTEHOSTIN
Moottorin polttoaineensyöttö
MOOTTORI ES9J4S-RUISKU
DIESELSUODATTIMEN VESI-ILMAISIN ILMAN DIESELSUODATTIMEN VEDENTUNNISTINTA
POLTTOAINE LYIJYTÖN BENSIINI
SAASTEEN POISTO (MOOTTORI) EEC 2000 -PUHDISTUS (MOOTTORI)
MOOTTORI (TYYPPI) ES
ÖLJYNJÄÄHDYTIN VESI/ÖLJY -VAIHDIN VAIHDELAATIKOSSA
MOOTTORIN JÄÄHDYTYS JÄÄHDYTIN EP:36 - 27 DM2 KUPARI
HUOHOTINJÄRJESTELMÄN LÄMMITYS ILMAN LÄMMITTIMEN KOTELO KAASUPIIRI
LAITE (SAASTUMISEN ESTO) ILMAN PUHDISTUSLAITETTA
AJONEUVON SAASTEENPOISTOJÄRJESTELMÄ PAKOKAASUNPUHDISTUS VEROHELPOTUKSET EURO 4
HIUKKASSUODATIN ILMAN HIUKKASSUODATINTA
TUULETIN 1 TUULETIN 500 W
SUIHKUTUS LIITÄNNÄISMUUNNELMA BOSCH-RUISKUTUSJÄRJESTELMÄ
ILMALÄPPÄKOTELO MOOTTOR KURISTUSRUNKO (MOOTTORIN I-OTTO)
Vaihteisto
VOIMANSIIRTO BVA4
VAIHTEISTO (OMINAISUUDET) HP20 (AVL)
VÄÄNTÖSUHDE TAKA-AKSELIN HYPOIDIPYÖRÄSTÖ 20 X 69
PYÖRÄN TYYLI KEVYTMETALLIVANNE MONZA 16 TUUMAA
KYTKIN ILMAN KYTKINTÄ
PYÖRÄN PUOLEINEN TIIVISTE PYÖRÄN PUOLEN TIIVISTE AC 3300I
AKSELIN PUOLEINEN TIIVISTE PERÄN PUOLEN TIIVISTE AAR 3300I
RENGAS (MITAT, TYYPPI) 215X55X16 W-RENKAAT
PYÖRÄ (TYYPPI) KEVYTMETALLIVANNE-OSASARJA 2
ILMANPAINEEN HÄVIÖN OSOITIN ALHAISEN RENGASPAINEEN ILMAISIN
VAIHTEISTON TYYPPI HP-AUTOMAATTIVAIHDELAATIKKO
Jousitus Ohjaus Jarrut
OHJAUS MUUTTUVA OHJAUSTEHOSTIN
LUISTONESTO ILMAN LUISTONESTOA
OHJAUSMEKANISMIN RATA OHJAUSMEKANISMIN LIIKEMATKA 148
JOUSITUS NORMAALI JOUSITUS
AKTIIVIJOUSITUS HYDRACTIVE-JOUSITUS 3 PLUS
AJOVAKAUDEN HALLINTAJÄRJESTELMÄ ELEKTRONINEN VAKAUSOHJELMA
Kori Varusteet
SIVUJEN KORISTELU (ULKONÄKÖ) SIVUSUOJAT KORINVÄRISET
SIVUJEN KORISTELU (MITAT) SIVUSUOJAT MUOVIA + KROMIA
PYÖRÄN PÖLYKAPSELI (TYYLI) KOISTEKAPSELI MONZA 16 TUUMAA
KYNNYSVALO KYNNYSVALAISTUS
LISÄSUOJUS (MOOTTORIN ALLA) ILMAN MOOTTORIN ALAKILPEÄ
ULK. TAUSTAPEILIN LISÄTOIMINTO SÄHKÖTOIMINEN TAITTO KULJ + MATK + PERUUTUSVAIHDE
TUULILASINPYYHIN ETUPYYHKIMEN SULKA, SADETUNNISTIN
TAKALASIN PYYHIN TAKALASINPYYHIN
AJOVALON PYYHIN AJOVALONPESIMEN PYYHIN
ETUPANEELIN SULJIN ILMAN ETUPUSKURIN TULPPAA
TAVARATELINE ASENNUS, KATTOKISKOT
ETUSUMUVALO EI ETUSUMUVALOJA
VARAPYÖRÄ KEVYTMETALLIVANNE + VAKIOMALLINEN RENGAS
ULKOISET LISÄVARUSTEET KORIN VÄRISET ULKOKAHVAT + ULKOTAUSTAPEILIT
KATTOLUUKKU KATTOLUUKKU TEHOST. IMPULSSIOHJ.+PURISTUSSUOJA
PUSKURIN KORISTE KORINVÄRINEN PUSKURIRAITA
IKKUNA (TYYPPI) LÄMPÖSUOJATTU TUULILASI
VARUSTEPAKETTI "LOOK EXTÉRIEUR" KORIN VÄRINEN LOOK EXTERIEUR -PAKETTI
Sisävaruste
SISÄVERHOILUN TYYPPI CUIR L005 + TEP ARGALI V145 "C9"
VARASHÄLYTIN HÄLYTYS ULTRAÄÄNI, VAKIOALUE
TAKAISTUIMEN KÄSINOJA TAKAKÄSINOJA
RADIO/PUHELIN RADIOPUHELIN ESIVARUSTE (ANT+KAAPELI)
VAIHTEIDEN PORRASTUS ASTEIKKO KM/H
OHJAUSPUOLI (KULJETTAJAN ISTUIN) VASEMMANPUOLINEN OHJAUS
LISÄLÄMMITIN ILMAN LISÄLÄMMITYSTÄ
KOJELAUDAN LAITTEISTO KOJELAUTA PANEELI PUUKORISTELU
TAVARATILAN VERHOILU TAVARATILAN PVC-MATTO+SUOJAMATON SIVUT
ISTUIMEN ALUSHYLLY 1 SÄILYTYSLAATIKKO ISTUIMEN ALLA
KAIUTIN 4 ETUKAIUTINTA (2 DISK + 2 KAIUT) + 4 TAKAKAIUTINT
AUTORADION OHJAUS RADION KAUKO-OHJAUS
SUOJAUS (VERHO, SIVUHÄIKÄISYSUOJA, KATTOLUUKKU) ILMAN TAKAVERHOA
ETUMATKUSTAJAN ISTUIMEN KORKEUDEN SÄÄTÖ ETUSÄÄTÖ, MATKUSTAJAN VÄLILEVY
KULJETTAJAN ISTUIMEN OHJAUS KULJETTAJAN ETUISTUIMEN SÄHKÖSÄÄTÖ
ETUMATKUSTAJAN ISTUIMEN OHJAUS MATKUSTAJAN ETUISTUIN, SÄHKÖSÄÄTÖINEN
KULJETTAJAN ISTUIMEN SÄÄTÖ ILMAN KULJETTAJAN ISTUIMEN RISTISELÄN TUEN SÄÄTÖÄ
SISÄVERHOILUELEMENTIT KESKIPYLVÄÄN JA TAKASIVUPANEELIN PÄÄLLYS KANGASTA
ETUISTUIMEN KÄSINOJA SOVITETTU, KÄSINOJA
CD-SOITIN ASENNUS CD-LEVY
SÄILYTYSLOKERO ASETUS KOTELO
NAVIGOINTILAITE NAVIGOINTIJÄRJESTELMÄ - VÄRINÄYTTÖ
AUTO-PC:N CD-ROM-LEVY ILMAN CD-ROMIA AUTO-PC:HEN
VALONHEITINTEN LAMPUT LATAUKSEN MERKKIVALO
TAKALASINNOSTIN SÄHKÖT. TAKALASINNOSTIN IMPULSSIOHJAUS + LUKITUS
NÄYTTÖ NÄYTTÖ (NAV.+VID.+RAD.+KELLO,LÄMPÖT.,CD)
MEIKKIPEILI KULJ.+MATK. PIILOTETTAVISSA, VALO
ÖLJYMITTARI LÄMPÖTILAN VASTAANOTIN
ISTUINLÄMMITIN ISTUINLÄMMITYS
OHJAAMON JALKATILAN VALAISTUS KULJETTAJAN + ETUMATKUSTAJAN JALKATILAN VALAISTUS
TAKAMATKUSTAJAN SUOJAUS TAKAMATKUSTAJAN SUOJAUKSEN KANSSA
TURVATYYNYN NEUTRALOINTI MANUAALINEN TURVATYYNYN DEAKTIVOINTI
AJOVALO, JOSSA KORKEUDENSÄÄTÖ AUTOMAATTINEN AJOVALON SÄÄTÖ
RADIOVASTAANOTIN RADIO-/PUHELINJÄRJESTELMÄ "RT2"
JÄÄHDYTYS AUTOMAATTINEN ILMASTOINTI
VAKIONOPEUSSÄÄDIN NOPEUSSÄÄTÖ
SISÄTAUSTAPEILI PÄIVÄ-YÖ TAUSTAPEILI
SÄILYTYS LASTITILASSA TAVARATILAN LOKERO
ESTEEN TUNNISTUS ESTEENTUNNISTIN
ILMANPAINEEN HÄVIÖN OSOITIN ALHAISEN RENGASPAINEEN ILMAISIN
VAHVISTIN TAAJUUSKORJAIN EKVALISAATTORIVAHVISTIN
RADIOTAAJUUS LÄNSI-EUROOPAN RADIOTAAJUUS
LUKITUKSEN OHJAUSMEKANISMI TAKALUKOLLA VARUSTETTU KESKUSLUKITUS
IKKUNA (TYYPPI) LÄMPÖSUOJATTU TUULILASI
OHJAUSPYÖRÄ NAHKAINEN OHJAUSPYÖRÄ, 4-PUOLAINEN
TUULETIN 1 TUULETIN 500 W
VARUSTEPAKETTI « TUNNELMA » AMBIANCE-PAKETTI DECOR BOIS
Sähkö
VAIHTOVIRTAGENERAATTORI VAIHTOVIRTALATURI 150 AMP
AKKU AKKU L3 450
KÄYNNISTYSMOOTTORI KÄYNNISTYSMOOTTORI CL 4
ERITYISVALAISTUS AUTOMAATTINEN AJOVALOVALAISTUS
KYNNYSVALO KYNNYSVALAISTUS
ULK. TAUSTAPEILIN LISÄTOIMINTO SÄHKÖTOIMINEN TAITTO KULJ + MATK + PERUUTUSVAIHDE
VALONHEITINTEN LAMPUT LATAUKSEN MERKKIVALO
OHJAAMON JALKATILAN VALAISTUS KULJETTAJAN + ETUMATKUSTAJAN JALKATILAN VALAISTUS
ETUSUMUVALO EI ETUSUMUVALOJA
AJOVALO, JOSSA KORKEUDENSÄÄTÖ AUTOMAATTINEN AJOVALON SÄÄTÖ
Varustemerkit
SUIHKUTUS LIITÄNNÄISMUUNNELMA BOSCH-RUISKUTUSJÄRJESTELMÄ
Muuta
MUUNTELUKRITEERI, SUUNNITTELUN KOHDEASIAKASKUNTA VAKIOMALLINEN
ULKOILMA NORMAALI ILMASTO
OHJAUSPUOLI (KULJETTAJAN ISTUIN) VASEMMANPUOLINEN OHJAUS
AJO HYVÄ MAASTO
ULKOISET LISÄVARUSTEET KORIN VÄRISET ULKOKAHVAT + ULKOTAUSTAPEILIT
SULAKERASIA BSI COMM 2000
VAROITUSKOLMIO VAROITUSKOLMIOVALMIUS


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Hiukan tietoa C5 V6 koneisesta?
ViestiLähetetty: 08.11.2016 11:08 

Viestit: 945
Paikkakunta: Vihti
Tuossa sen vanhempi navi 4:3 värinäytöllä, en tiedä onko siihen edes olemassa pohjoismaan karttoja ei ole tullut ainakaan missään alan paikoissa vastaan.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Hiukan tietoa C5 V6 koneisesta?
ViestiLähetetty: 08.11.2016 11:30 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2161
Plagu kirjoitti:
Tuossa sen vanhempi navi 4:3 värinäytöllä, en tiedä onko siihen edes olemassa pohjoismaan karttoja ei ole tullut ainakaan missään alan paikoissa vastaan.


Kiitos tuhannesti tiedoista! :) Nyttenhän tuokin muistui mieleen, ettei Xenon valoisessa ole sumareita? Kovasti niitä lumisateessa haettiin ja todettiin molempien polttimoiden olevan palaneet, kun mittaristoonkin hienosti syttyy merkkivalo, kun vivusta kääntää! :D
Ohjaus todella kevyt kaupungissa, kun vertaa muihin millä ajanut? Muuten aika mielyttävän tuntuinen, mitä sillä itse pikkuisen ajoin.



BX16Valve88
C5V6-02 CEE-5
C62.7Hdi06ja07
CX2000 Pallas-79
CX25Prestige-87,Turbo-87
4xD-malli68 Pallas,DSuper70,DS23IE73,D-Super5-74
Dyane4-72 museo,2CV4-74
GSA Spesial-83aj.13tkm museo
Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä
XM V6 12V 156tkm,2.0iBreakY4-96
ZX1.9Vol-92
ym.
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 21 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: