Jos tuosta nyt ymmärtää oikein, niin toisella näytöllä oli oikeammat tiedot edes jotenkn nähtävissä, ja nyt korjatulla sitten eteenpäin komennot puuttuivat..? Siinä td-raadossa joka tuli purettua, toimi näyttö vuosia juuri noin että D olikin P, ja pienemmät vaihteet vapaita. Pomppasi leimaltakin kerran, ja vika oli sillä(kin) kerralla mittaritaulun piirilevyssä, tarkemmin siinä osiossa mistä lähtee liittimellä vaihdenäytön piirilevylle. Piti vain vaivautua purkamaan enemmän, jotta vikapaikkaan pääsi käsiksi...
Piirilevyltä linja joka tulee liittimeltä 15R14 tarkempaan syyniin. Jos kerran toisella näytöllä toimi oikeammin, niin vika ei voi olla vaihteisto päässä eikä auton johdotuksessa...
XM Break kirjoitti:
Kiitokset kuvasta.
Onko vaihteistossa olevat liikkuvat koskettimet jousien varassa, vai ihan perinteiset metallilevyliu'ut? Tosin ei koskettimien jumiutuminenkaan selitä kaikkia omituisuuksia.
Kuten täällä on jo useita kertoja mainittu, ainoat jotka löytävät Patongin haku-koneella jotain ovat jutun kirjoittaja ja aktiivinen lukija. Edellytyksenä on vielä hyvä muisti.
Hakukone ei ole sieltä ihan mahtavimmasta päästä

Muuten hyvä mutta se muisti toimii himpun huonosti...
Vielä ei ole tullut tarvetta avata mokomaa pakettia, mutta tuskin siellä mitään kovin kehittynyttä tekniikkaa on. Kun kytkettävät virrat on aika mitättömiä, suurimmat tulee käynnistyksenestopiirin releen käämiltä, muut sen mitä vaihdenäytön ohjainpiiri ottaa...
Olen syvästi yllättynyt, mikäli vika on muualla kuin mittaritaulussa, eli sen piirilevyssä tai vaihdenäytön pienemmässä levyssä, ja vielä tarkemmin, jommankumman levyn juotoksissa... Jännityksellä odotellaan tulosta...