taneaho kirjoitti:
Minäkin vaihdoin C5 1-malliin virtalukon lukkosylinterin joka maksoi motonetissä jotain 25-30 €.
Käänsin avainta johonkin puoleen väliin ja painoin kyljessä olevan painikkeen niin syvälle kuin se menee ja avaimesta vetämällä sylinteri tuli helposti pois pesästään.
Sehän tässä on kun tuo painike ei painu mihinkään missään avaimen asennossa, kahdessa autossa sama tilanne.
Avaimenreiän levyn M-> -merkin kohdalla on myös rungossa M-kirjain, se voisi ehkä tarkoittaa, että siinä asennossa sylinteri irtoaa, mutta eipä vaan piru vie liiku mihinkään...
Tässä kuvassa näkyy tuo painike oikealla:

Tuo rattilukon puolella oleva nappi (jossa mulla ei ole tuollaista uraa) varmaan liittyy koko rungon irrotukseen rattiakselista, sekään ei kyllä painu mihinkään edes rattia kääntelemällä.
Tossa kuvassa virtalukon pohjakin on kyllä eri näköinen, olisko kakkoskoppaisesta?