Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 3/3 [ 75 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: C5:n täydellinen arvon ja haluttavuuden puute?
ViestiLähetetty: 27.12.2016 21:50 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2161
Tallissa C5, missä kytkin vaihdettu 148tkm, ostanut varmaan 5kpl 200tkm molemmin puolin olevaa, missä kytkinpoljin lerputtanut pohjassa ja usein noita tuntuu olevan myytävänäkin. Citikka mies, kun kysyy myytävää C5:tä, niin ensimmäinen kysymys, "koska kytkin vaihdettu?"



BX16Valve88
C5V6-02 CEE-5
C62.7Hdi06ja07
CX2000 Pallas-79
CX25Prestige-87,Turbo-87
4xD-malli68 Pallas,DSuper70,DS23IE73,D-Super5-74
Dyane4-72 museo,2CV4-74
GSA Spesial-83aj.13tkm museo
Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä
XM V6 12V 156tkm,2.0iBreakY4-96
ZX1.9Vol-92
ym.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C5:n täydellinen arvon ja haluttavuuden puute?
ViestiLähetetty: 27.12.2016 21:57 
Käyttäjän avatar

Viestit: 708
Miten ne oikein kytkintä käyttää? :lol: Pihassa toinen femma jossa mittarissa 299tkm. ja luultavasti myös orggis kytkin. Kohta varmaan kummastakin laukeaa kytkin, kun täällä auvon turpaani :lol:



C5II 2.0 HDI break automatic AM6
C5II 2.0 HDI berline automatic AM6
C5II 2.0 16v berline man.
C4 I 1.6 16V
ex. C5I 2.0 16v berline man, C5I 2.0 16v break man, Xantia berline 1.8 16v man
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C5:n täydellinen arvon ja haluttavuuden puute?
ViestiLähetetty: 27.12.2016 21:58 

Viestit: 1178
Paikkakunta: Jyväskylä
Onko kytkimen tyyppi naimisissa vaihdelaatikon kanssa - koneesta riippumatta? 2.0 HDI:ssä ja 2.0 c.t:ssä vaihteistona on ML5T ja niissä kytkimet tuntuu kestävän ja olevan lisäksi kevytkäyttöinen. Tuttu myi xantian reilusti yli 400tkm ajettuna ja kytkin oli alkuperäinen, laatikkona kai BE3.

C5 ja C8 tuntuu syövän kytkimiä paljon enemmän. Aikanaan sisarmerkin foorumilla kirjoiteltiin, että joissain kytkimissä painelaakerin ulkoreuna on terävä, joka syö nopeasti jouset rikki. Kestävämmissä olisi suurempi pyöristys, jolloin kestävyys huomattavasti parempi.



MB W204 -11, Peugeot 106 gti -98, Fiat Ducato -05, Tunturi Super Sport -83
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C5:n täydellinen arvon ja haluttavuuden puute?
ViestiLähetetty: 27.12.2016 21:58 

Viestit: 945
Paikkakunta: Vihti
Ei epämoottoreissa kestäkkään kytkin (1,8/2,0 bensat) muissa kyllä kestää hyvin.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C5:n täydellinen arvon ja haluttavuuden puute?
ViestiLähetetty: 27.12.2016 22:05 
Käyttäjän avatar

Viestit: 433
Paikkakunta: Eurajoki
betaromeo kirjoitti:
Tallissa C5, missä kytkin vaihdettu 148tkm, ostanut varmaan 5kpl 200tkm molemmin puolin olevaa, missä kytkinpoljin lerputtanut pohjassa ja usein noita tuntuu olevan myytävänäkin. Citikka mies, kun kysyy myytävää C5:tä, niin ensimmäinen kysymys, "koska kytkin vaihdettu?"


Jos on tehnyt remppoja autoihin (kuten ite 40v) ja joku lyö käteen C5:den painelaakerin, vastaus on: Tää on Datsun 100 A:sta 140mm kytkimellä.
Toi pilaa manualien maineen, samaten AL4 , kun merkkiliikkeessä sanotaan 2500€ remppa tulossa mankkujen tähden.

Muistuu mieleeni aika kun 19GTI 16V/Mi16 olivat uusia. Pakosarjat kun tuppas hajoamaan. Samanlaisessa PSA:n valkoisessa pahvilaatikossa oli sarjat eri numeroilla. Silloin paikallinen merkkikorjaaja toivoi Pösöt verstaalle, Pösön osan hinta oli 2400 FIM ja Sitruunan 1500FIM. Näytti Pösön hinnan ja tilasi Citikan sarjan. :o



Se että minä olen väärässä ei tarkoita että sinä olisit oikeassa.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C5:n täydellinen arvon ja haluttavuuden puute?
ViestiLähetetty: 27.12.2016 22:14 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2161
Noita painelaakereita meni jo BX:ä ja siihen Xantut ja C5:t, niin olisikohan asialle jo kannattanut tehdä jotain? Tehtaan 20 vuotis suunnitelmissa, painelaakerin parannus! :D

Asian voi myös tehdä toisin. Mersu huoltoon ja pois hakiessa ihmettelin uusia kahvoja oviverhoiluissa, kun entiset olivat kuitenkin virheettömät? Olivat todenneet niistä irtoavan väriä, joten kaikkiin vaihdettiin ne varmuudeksi.



BX16Valve88
C5V6-02 CEE-5
C62.7Hdi06ja07
CX2000 Pallas-79
CX25Prestige-87,Turbo-87
4xD-malli68 Pallas,DSuper70,DS23IE73,D-Super5-74
Dyane4-72 museo,2CV4-74
GSA Spesial-83aj.13tkm museo
Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä
XM V6 12V 156tkm,2.0iBreakY4-96
ZX1.9Vol-92
ym.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C5:n täydellinen arvon ja haluttavuuden puute?
ViestiLähetetty: 27.12.2016 22:16 
Käyttäjän avatar

Viestit: 708
Vaihtaako ne Veholla mersuun koko korin kun se happanee? :mrgreen: Korihan mersussa tunnetusti vaihtaa väriä :lol:



C5II 2.0 HDI break automatic AM6
C5II 2.0 HDI berline automatic AM6
C5II 2.0 16v berline man.
C4 I 1.6 16V
ex. C5I 2.0 16v berline man, C5I 2.0 16v break man, Xantia berline 1.8 16v man
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C5:n täydellinen arvon ja haluttavuuden puute?
ViestiLähetetty: 27.12.2016 22:23 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2161
powerage kirjoitti:
Vaihtaako ne Veholla mersuun koko korin kun se happanee? :mrgreen: Korihan mersussa tunnetusti vaihtaa väriä :lol:


Epäilemättä kyllä, ainakin W211 korisien ovissa oli jotain ongelmia alkupään autoissa ja niihin tehdas toimitti valmiiksi maalatut uudet ovet, ilman että omistaja oli ollut mitenkään tietoinen virheestä! :lol:



BX16Valve88
C5V6-02 CEE-5
C62.7Hdi06ja07
CX2000 Pallas-79
CX25Prestige-87,Turbo-87
4xD-malli68 Pallas,DSuper70,DS23IE73,D-Super5-74
Dyane4-72 museo,2CV4-74
GSA Spesial-83aj.13tkm museo
Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä
XM V6 12V 156tkm,2.0iBreakY4-96
ZX1.9Vol-92
ym.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C5:n täydellinen arvon ja haluttavuuden puute?
ViestiLähetetty: 27.12.2016 22:25 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3199
Paikkakunta: Tampere
Näin monimekkisenä, mihinkään merkkiin sylkemättä voin ottaa osaltani kantaa.

Ykköskoppainen (en ole omistanut)
Siistin löytäminen suomessa käsittämättömän vaikeaa.
Ne siistit mitä olen käynyt katsomassa ovat sisustastaan kulahtaneita, varsinkin ratti lähes kaikissa, täynnä pikkulommoja, maalipinta ja muoviosat kauhtuneita jne.
Ajoltaan ihan ok. Ottaisin silti mielummin Xantian.

Kakkoskoppainen (en ole omistanut, kerran käynyt lähellä)
Hyvät valot. Varmaan eka sitikka missä oli, xenoneilla ainoastaan toki.
Lämppärivikoja lähes kaikissa mitä olen koeajellut
Ei kovin hyvässä maineessa edes sitikkaurpojen keskuudessa.
Ajotuntuma hyvin etäinen, ottaisin taas mielummin xantian.
AL4 näissä toimintavarmin.

Kolmoskoppainen (olen yhden omistanut, kaksi ostanut, toisen tehdastilaus peruttiin tehtaan puolesta)
Hyvä auto. Pikkuvikoja huolella. Osaan voi tehdä patentin, osaan ei.
Konepelti ja ikkunat jäätyy kiinni talvella, parkkitutkien antureita menee kuin salmiakkia.
Parhaat penkit jos sähköexclusivet. Ajoasento yksi nykyautojen parhaita.
Kuluttaa lasinpesunestettä eniten omistamistani autoista.

Minkä tahansa saatan noista ostaa joskus vielä.

Miksi arvo laskee eikä mene kaupaksi.
Sitikalla suomessa erittäin negatiivinen brändi. Tosiasioita kieltävät sitikkauskovaiset ovat osa ongelmaa.
Moni ei halua että luullaan kuuluvan siihen joukkoon. Sitikkaurpoja ei oikein arvosteta.
Huoltoliikkeet eivät kovin hyvätasoisia. Tuntuu ettei auto tule kuntoon, jos ei sitä vie Francee, mecaan tai rekaraan. Kaikilla ei sitä mahdollisuutta ole.

99% vaihtoautokauppiaista laskevat hyvärit samalla softalla, jossa sitikan parametrit ovat inhorealistiset.

58 autoa omistaneena eniten vikoja on yhteenlaskettuna ollut kolmoskoppaisessa femmassa, toiseksi eniten Xantiassa ja ainoa vikojen vuoksi paalattu auto oli ZX. Vähävikaisia on ollut useita, mm. ZX, AX ja Xsara sitikoista.

Moni sitikanomistaja myös pitää autoaan kuin vessaa. Sisustaa ei ole koskaam pesty, takaluukku on karhun talviunien jäljiltä ja maalipintaa ei ole vahattu ikinä. Kojetaulun palaneita polttimoita ei ole jaksettu vaihtaa, osa sähkölaitteista ei toimi, saranat paukkuu, tuulilasi on hiekkapuhallettu jne. Siinä ollaan ihan eri planeetalla myyjän kanssa joka kehuu siistiksi ja kaikki toimii. Jos jostain huomauttaa on mulkku. Hintakin on usein pitkä. Ai miksi ei mene kaupaksi? Varmaan se mulkku ostaja.

Toisen marginaalimerkin jota ei arvosta kukaan, Alfa Romeon ostoreissuilla käy lähes aina päinvastoin. Auto on siisti, vahattu, puunattu, kaikki mikä ei toimi on jo ilmoituksessa. Hinta on näissä vain yleensä vielä pidempi.

Siisteimmät sitikat löytyy AX/Saxo -linjalta vähän ajetuista. Karmeimmat taas femmoista ja xsaroista.



DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C5:n täydellinen arvon ja haluttavuuden puute?
ViestiLähetetty: 27.12.2016 22:40 

Viestit: 182
Omat Citikkani ovat sisältä siistejä ja maalipinnalta vahattuja. Vanhoja autojani on kehaistu ikäisekseen erittäin siisteiksi.
Ostaessa ovat kyllä olleet Huikon mainitsemassa kunnossa. Töitä on saanut tehdä tosissaan auton siistiin kuntoon saattamiseksi.

Kytkin oli vaihdettu ilmeisesti 140 tkm kohdalla. Naisen käytössä uudesta, jonka jälkeen sen veli poika ajeli (lue turmeli) sillä vuoden päivät.
Lattialla kuljettajanpaikalla oli hiekoitussepeliä, joka oli syönyt puolet kumimatosta ja osan kangasmatosta riekaleeksi. :shock:


Viimeksi muokannut pökkelö päivämäärä 27.12.2016 22:43, muokattu yhteensä 1 kerran

Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C5:n täydellinen arvon ja haluttavuuden puute?
ViestiLähetetty: 27.12.2016 22:42 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3199
Paikkakunta: Tampere
pökkelö kirjoitti:
Omat Citikkani ovat sisältä siistejä ja maalipinnalta vahattuja. Vanhoja autojani on kehaistu ikäisekseen erittäin siisteiksi.
Ostaessa ovat kyllä olleet Huikon mainitsemassa kunnossa. Töitä on saanut tehdä tosissaan auton siistiin kuntoon saattamiseksi.


Kun olet myymässä, ota yhteyttä. Hyvästä hyvä hinta!

Juuri kesällä pelastin Octavia Laurin Klementin vessasta priimayksilöksi.
Siinä meni viikko pelkän sisustan ja turvavöiden puhdistukseen.



DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C5:n täydellinen arvon ja haluttavuuden puute?
ViestiLähetetty: 28.12.2016 13:09 

Viestit: 5862
Paikkakunta: Lahti
Lainaa:
Miksi arvo laskee eikä mene kaupaksi.
Sitikalla suomessa erittäin negatiivinen brändi. Tosiasioita kieltävät sitikkauskovaiset ovat osa ongelmaa.


Tehtaan toiminta on monesti ala-arvoista, ainakin mitä muistelen ensimmäisissä C4 oli paljon takuuongelmia, osat jotka hajoaa eivät muka kuulukkaan takuuseen, mikä takuu se sellainen on joka ei mitään korvaa? joku Toyota korvaa tyyppivikoja mukisematta vielä takuuajan jälkeenkin.

Samoin varaosapuoli, viimeksi marmoritiskiltä kun osaa kyselin niin vastaus oli että saadaan ranskasta viikossa, virosta tuli puolella siitä ajasta puolet halvemmalla, jo 20 vuotta sitten Fordiin sai tehtaalta Belgiasta osia seuraavaksi aamuksi!

Joku viikon toimitusaika varaosissa on mielestäni asiakkaan täydellistä halventamista, asioita ei edes haluta hoitaa kunnolla.

Pösön uudemmat mallit on parantaneet sijoituksia vikatilastoissa aika hyvin, joku X7 sit rämpii jumbosijoilla edelleen vaikka tuote on ollut vuosia tuotannossa ja omistajat vaan jaksaa väittää että nämä kun vaan ovat vähän huolettomalla pidolla olleet niin siksi niin huonoja vikatilastoissa, huolettomalla pidolla ollutta käytettyä ei kannata vaan ostaa, ainakaan siitä ei kannata paljoa maksaa :mrgreen:



Kunniajäsen ;) BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C5:n täydellinen arvon ja haluttavuuden puute?
ViestiLähetetty: 28.12.2016 13:21 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1940
Paikkakunta: Helsinki
Xari kirjoitti:
Samoin varaosapuoli, viimeksi marmoritiskiltä kun osaa kyselin niin vastaus oli että saadaan ranskasta viikossa, virosta tuli puolella siitä ajasta puolet halvemmalla, jo 20 vuotta sitten Fordiin sai tehtaalta Belgiasta osia seuraavaksi aamuksi!

Mitenköhän tuo muuttunee, kun molemmat PSA:n tuotteet ovat nykyisin jo saman katon alla, heikkeneekö Pökönkin varaosatarjonta samalle tasolle Sitikan kanssa? ;)
https://www.veho.fi/



Citroën Berlingo 1.5BlueHDi 130 Shine XL -20
Weinsberg CaraOne 550 UK -24
Suzuki GSF1250SA GT Bandit -08
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C5:n täydellinen arvon ja haluttavuuden puute?
ViestiLähetetty: 29.12.2016 10:29 

Viestit: 266
Paikkakunta: Suomussalmi
Kyllä se näkyy Bemarissakin arvo laskevan kun lueskelin vanhasta Tuulilasista 30 000 km käyttötesti niin pisti silmään, että vuodessa arvo lasku oli yli 10 000€. Mulla oli Cactus 2 vuotta eikä olut arvo pudonnut läheltäkään nuin paljoa etes hyvitys vaihtaessa saati kuhan liike pistää myyntiin ja hintalapussa komeilee liikkeen hinta niin arvon alennus eikun pienenee.



2CV vm.-70, Aircross vm.-19 ,ex C4 vm.-16, Cactus vm-14 ex, C5 vm.08, BX vm-90 TZI, BX GT projekti,ex C5, ex C-crosser ,ex XM, ex Jumpy, ex Xsara, Kawasaki 1500 Classic Custom
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C5:n täydellinen arvon ja haluttavuuden puute?
ViestiLähetetty: 29.12.2016 10:44 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2161
JUKE kirjoitti:
Kyllä se näkyy Bemarissakin arvo laskevan kun lueskelin vanhasta Tuulilasista 30 000 km käyttötesti niin pisti silmään, että vuodessa arvo lasku oli yli 10 000€. Mulla oli Cactus 2 vuotta eikä olut arvo pudonnut läheltäkään nuin paljoa etes hyvitys vaihtaessa saati kuhan liike pistää myyntiin ja hintalapussa komeilee liikkeen hinta niin arvon alennus eikun pienenee.


Tänne sitten vaan kaikki -04 malliset toimivat Bemmit 1000€ ja taitaa haluttavuus olla sitä luokkaa, ettei tarvitse kuin jakaa ne toisesta päästä halukkaille! :)



BX16Valve88
C5V6-02 CEE-5
C62.7Hdi06ja07
CX2000 Pallas-79
CX25Prestige-87,Turbo-87
4xD-malli68 Pallas,DSuper70,DS23IE73,D-Super5-74
Dyane4-72 museo,2CV4-74
GSA Spesial-83aj.13tkm museo
Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä
XM V6 12V 156tkm,2.0iBreakY4-96
ZX1.9Vol-92
ym.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C5:n täydellinen arvon ja haluttavuuden puute?
ViestiLähetetty: 29.12.2016 10:51 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3199
Paikkakunta: Tampere
Mikäs sen ohjelman nimi olikaan mitä valtaosa vaihtoautopäälliköistä käyttää ja lukee kuin piru raamattua?

Sitikat on kyllä Suomessa oikein erityisen halpoja, kun katselee euroopan hintatasoa tarkemmin.
Kai siinä on sitäkin, että suomalainen on muutosvastarintainen ja epäluuloinen kaikkea perinteisestä poikkeavaa teknistä ratkaisua kohtaan. Sanotaan ei jo puolessavälissä lausetta jos huomataan että on joku uusi hömpötys.



DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C5:n täydellinen arvon ja haluttavuuden puute?
ViestiLähetetty: 29.12.2016 13:02 

Viestit: 725
Lisäksi C5:ssa on huippulaadukas korityö ja maalaus. Vai oletteko kuulleet takaluukun ruostetta pahempaa jos kivensyömät takahelmat lasketaan pois?


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C5:n täydellinen arvon ja haluttavuuden puute?
ViestiLähetetty: 29.12.2016 14:58 
Käyttäjän avatar

Viestit: 738
Suomihemmo nuorempi on bimmeri porukkaa ja vanhatpierut toyota faneja.



Pösö Expertti 1,9 TD 2000@
Fiat Scudo 1,6 Multijet -08 #€
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C5:n täydellinen arvon ja haluttavuuden puute?
ViestiLähetetty: 29.12.2016 15:49 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1114
Plösöilijä kirjoitti:
Suomihemmo nuorempi on bimmeri porukkaa ja vanhatpierut toyota faneja.


Ei ihan, onneksi.. 19-v poikani kokeili mm. teinipemaria ja totesi että ei käy. Sama tuomio oli tätinsä Audi TT:stä, meinas ettei sieltä alhaalta näe ajaessa yhtään mihinkään eikä sieltä pääse ylös :lol:



C4 e-HDi 115 Premium ETG6 -15, Dyane -68 (ikurojekti), Mitsu Outlander PHEV 2016
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C5:n täydellinen arvon ja haluttavuuden puute?
ViestiLähetetty: 29.12.2016 18:11 

Viestit: 5862
Paikkakunta: Lahti
JUKE kirjoitti:
Kyllä se näkyy Bemarissakin arvo laskevan kun lueskelin vanhasta Tuulilasista 30 000 km käyttötesti niin pisti silmään, että vuodessa arvo lasku oli yli 10 000€. Mulla oli Cactus 2 vuotta eikä olut arvo pudonnut läheltäkään nuin paljoa etes hyvitys vaihtaessa saati kuhan liike pistää myyntiin ja hintalapussa komeilee liikkeen hinta niin arvon alennus eikun pienenee.


Pikaisesti tullin sivuja vilkaisten, 8 sivua Bemaria, 12 sivua Mersuja ja vain 4 sivua Audeja, alkaako rinkulavolkkarin haluttavuus laskea, Mursuja tuodaan edelleen paljon, kuka hitto moisia haluaa, eläkeläiset??

Kyllä moiset tuontimäärät alkaa näkymään jälleenmyyntiarvossa.



Kunniajäsen ;) BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C5:n täydellinen arvon ja haluttavuuden puute?
ViestiLähetetty: 29.12.2016 18:11 

Viestit: 108
Huikolle. Mikä niitä tutkia syö. Omista sitikoista ei ole viimeisen 10-vuoden aikana mennyt yhtään tutkaa vaikka niitä on ollut sekä etu- ja takapäässä. Jokainen käytettynäkin ostamani sitikka on ollut siisti niin sisältä kuin ulkopuolelta. Se on valinta kysymys. Hinta laatusuhde on mielestäni aina ollut kohdallaan. Yhdessäkään ei ole ollut sen enempää ongelmia kuin muissa omistamissani merkeissä. Ongelmat, jos niitä voi sellaiseksi sanoa ovat esiintyneet eri merkeissä hieman eri kohdissa. Noita on ollut omistuksessani eri ilman suunnista.
Taisi olla viimeisessä Tuulilasissa maininta jostakin Volvon uutuudesta, että ajomukavuus ja käyttäytymisen rauhallisuus jousituksineen Citikan luokkaa. Hinta vain oli eri tähdeltä, noin 130000 euroa, että semmoista.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C5:n täydellinen arvon ja haluttavuuden puute?
ViestiLähetetty: 29.12.2016 18:37 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2161
Xari kirjoitti:
JUKE kirjoitti:
Kyllä se näkyy Bemarissakin arvo laskevan kun lueskelin vanhasta Tuulilasista 30 000 km käyttötesti niin pisti silmään, että vuodessa arvo lasku oli yli 10 000€. Mulla oli Cactus 2 vuotta eikä olut arvo pudonnut läheltäkään nuin paljoa etes hyvitys vaihtaessa saati kuhan liike pistää myyntiin ja hintalapussa komeilee liikkeen hinta niin arvon alennus eikun pienenee.


Pikaisesti tullin sivuja vilkaisten, 8 sivua Bemaria, 12 sivua Mersuja ja vain 4 sivua Audeja, alkaako rinkulavolkkarin haluttavuus laskea, Mursuja tuodaan edelleen paljon, kuka hitto moisia haluaa, eläkeläiset??

Kyllä moiset tuontimäärät alkaa näkymään jälleenmyyntiarvossa.


Oliko monta sivua Citikoita? Eivät kelpaa edes eläkeläisille ilmaiseksi ja jälleenmyyntiarvoon ei voi enää vaikuttaa! Lahdessa viimeksi nähty joku paalin menossa oleva! :lol:
Saatiinpa päivän kevennykset heitettyä. ;)



BX16Valve88
C5V6-02 CEE-5
C62.7Hdi06ja07
CX2000 Pallas-79
CX25Prestige-87,Turbo-87
4xD-malli68 Pallas,DSuper70,DS23IE73,D-Super5-74
Dyane4-72 museo,2CV4-74
GSA Spesial-83aj.13tkm museo
Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä
XM V6 12V 156tkm,2.0iBreakY4-96
ZX1.9Vol-92
ym.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C5:n täydellinen arvon ja haluttavuuden puute?
ViestiLähetetty: 29.12.2016 18:44 

Viestit: 983
Paikkakunta: Vihti

Profiili WWW
Huikko kirjoitti:
Mikäs sen ohjelman nimi olikaan mitä valtaosa vaihtoautopäälliköistä käyttää ja lukee kuin piru raamattua?.



Meinaatko Autovistaa ?


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C5:n täydellinen arvon ja haluttavuuden puute?
ViestiLähetetty: 29.12.2016 19:08 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2161
xs2jammu kirjoitti:
Huikko kirjoitti:
Mikäs sen ohjelman nimi olikaan mitä valtaosa vaihtoautopäälliköistä käyttää ja lukee kuin piru raamattua?.



Meinaatko Autovistaa ?


Tästä onkin hyvä taas palata sinne haluttavuuden puutteeseen! Ei se syy taida olla siinä Autovistassa, eikä niissä yksinkertaisissa vaihtoautopäälliköissä. Vai meinaatteko, että siellä autokaupan ovella on aamuisin ruuhkaa, kun asiakkaat kyselee epätoivoisena, onko teillä yhtään Citroenia. Kauppiasko vastaa, ei koska Vista ei anna ottaa niitä ja ne ovat vielä niin epäilyttävän halpoja! :D
Kyllä se syy on jossain ihan muualla ja hyviä epäilyitä onkin tullut tässä ketjussa. Haluttavuutta vaan ei ole ja mitä luulette esim. minun tarjoavan seuraavasta, kun neljä pihalla ja kukaan ei potkaisekkaan?

V6:een tuntuu olevan ihan luontaista vetoa, varsinkin noilla varusteilla, joten saataisiinko niillä hiukan haluttavuutta kohotettua?



BX16Valve88
C5V6-02 CEE-5
C62.7Hdi06ja07
CX2000 Pallas-79
CX25Prestige-87,Turbo-87
4xD-malli68 Pallas,DSuper70,DS23IE73,D-Super5-74
Dyane4-72 museo,2CV4-74
GSA Spesial-83aj.13tkm museo
Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä
XM V6 12V 156tkm,2.0iBreakY4-96
ZX1.9Vol-92
ym.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C5:n täydellinen arvon ja haluttavuuden puute?
ViestiLähetetty: 30.12.2016 23:52 

Viestit: 424
Paikkakunta: Juuka/Pohjois-Karjala
Kikkeliskokkelis....Mitähän mun piti tähän sanoa....mulle sentään vielä soittavat kun olisi tulossa sitikkaa vaihdossa että paljonko tälläisestä maksaisit....viimeksi C5 kolmoskoppaista....vaan taidan lopettaa tämän harrastuksen,viimeiset luottopelitkin tulee kohta myyntiin ja hommassa kun pitäisi edetä,niin minäkin jätin viimeisiks sitikoiks ykköskoppaset....

Elämä on,ehkäpä päivänä jonain ihmiset hoksaa että näähän onkin pirun hyviä käyttiksiä....


Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 3/3 [ 75 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: