Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 10 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Leboncoin
ViestiLähetetty: 27.01.2017 14:41 
Käyttäjän avatar

Profiili ICQ
Mitenhän noihin myyjiin saisi yhteyttä?
Ranskaa en osaa ja yrittänyt maililla enlanniksi ja google ranskaksi mutta ei vastausta :( Olikos tuossa nyt, että eivät mene perille kun suomalainen maili osoite? :roll:

Poissa

Viestin otsikko: Re: Leboncoin
ViestiLähetetty: 27.01.2017 15:01 

Varmaan ne perille menee mutta sisäsiittoisuus vahvana ettei ulkomaan eläville kiinnosta vastata.
Englantiin eivät vastaa periaatteellisista syistä ja google translatorin ulostukseen en vastais kyllä itekkään :D

Poissa

ViestiLähetetty: 27.01.2017 15:54 

Aivan turha yrittää Englanniksi. Olen joskus kysellyt ties mistä niin yksikään ei vastaa.

Poissa

ViestiLähetetty: 27.01.2017 16:05 
Käyttäjän avatar

Pätee pitkälle Saksassakin, mutta kannattaa soittaa, niin voi löytyä sen verran englannin taitoa, että saa asian selvitettyä? :)

BX16Valve88
C5V6-02 CEE-5
C62.7Hdi06ja07
CX2000 Pallas-79
CX25Prestige-87,Turbo-87
4xD-malli68 Pallas,DSuper70,DS23IE73,D-Super5-74
Dyane4-72 museo,2CV4-74
GSA Spesial-83aj.13tkm museo
Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä
XM V6 12V 156tkm,2.0iBreakY4-96
ZX1.9Vol-92
ym.
Poissa

ViestiLähetetty: 27.01.2017 17:35 

Ranskalainen arroganssi ei anna myöten vastailla jollekin Euroopan perämetsien ihan kirjaimellisestikin sisäsiittoiselle ali-ihmiselle, varsinkaan kun se ei edes kieltä osaa. Olen itsekin kuukkeliranskaksi koittanut mitä kohteliaimmin sanankääntein noihin ilmoittajiin yhteyttä saada, mutta ajanhukaksihan se on osoittautunut.

Googlen translaattorilla kannattaa kääntää ranskaksi englantia, suomi on sille ainakin toistaiseksi turhan hankala kieli.

Activa V6 -97
Poissa

ViestiLähetetty: 27.01.2017 18:00 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Ranskantuttava kertoi ettei viesti menisi perille, ellei vastauslomakkeen puhelinnumero osoita Ranskan alueelle. Sillä ei ole merkitystä onko numero toimiva, tai että kenen se on, mutta muualle viittaavan numeron kanssa ei menisi...

Todellisuutta asian kanssa en tiedä, mutta tällaista jutusteli kun asiasta joskus kysyin...

Dyane 4x4 IE, Sm 2.7, Dyane IE, C8 2.2
Series -LantikanPätkä
Poissa

ViestiLähetetty: 27.01.2017 20:08 
Käyttäjän avatar

Kyllä mä olen googleranskalla saanut aina vastauksen, ja 90% myyjistä on suostunut Suomeen myymään. Vastaus noin puolessa tapauksista oli ranskaksi, mutta toimii se google toisinkinpäin. Ja älkää tosiaan kuvitelko että se osaa suomenkielestä tehdä mitään ymmärrettävää, paitsi ehkä englantiin. Eli englantia sisään ja ulos. Olen myös saman tekstin laittanut englanniksi maililla, joten myyjä voi mahdollisesti siitä tarkistaa jos kiinnostuu jostain erikoisuudesta ranskalaisessa versiossa että mitä merdeä se tarkoittaa. Muistakaa kohteliaisuus...
Nämä omakohtaiset tapaukset (kymmenkunta ostotapahtumaa ja ehkä tuplamäärä myyjiä joiden kanssa ei päästy syystä tai toisesta kauppoihin) olivat tosin eBayssä mutta eivät tue ollenkaan yllämainittuja kommentteja ranskalaisten kaupankäynnistä.

2x C5HDi Break erikoppaset, 2x Xantia Bk 19TD Aut & 2.0HDi, 3x BX 19 TZi Vaninaihio (2xAut), BX Van 18TD, BX4WD Break, BX Van D projekt, InvaBX 16TRS Aut; 3x2CV6. 2xVisa14TRS; XM 2,5TD Break; BX 18TD Break Aut + BX Van D Aut+XM 2,5TD BK
Poissa

ViestiLähetetty: 27.01.2017 22:28 

Ebay kauppiaat ilmeisesti suhtautuvatkin suopeammin ulkomaan eläviin olen itsekkin sitä kautta saanut kauppoja hierottua. Mutta leboncoinista löytyy paljon enemmän himottavaa tavaraa ja sitä kautta ei kyllä ole natsannut.

Poissa

ViestiLähetetty: 28.01.2017 09:04 
Käyttäjän avatar

Profiili ICQ
Ebayn kanssa ei ole ollut mitään ongelmia. Kaapelimiehellä paljon parempi onni noiden paluu viestien kanssa. Itsellä vuosienkin kokeilujen jälkeen on prosentti tasan 0% :oops: :oops: :cry:

Nytkin olisi yksi kilke jonka voisin ostaa kun muualta ei saa enää ja tietysti tuolla on useita tarjolla.

Poissa

ViestiLähetetty: 29.01.2017 10:27 
Käyttäjän avatar

Plagu kirjoitti:
Ebay kauppiaat ilmeisesti suhtautuvatkin suopeammin ulkomaan eläviin olen itsekkin sitä kautta saanut kauppoja hierottua. Mutta leboncoinista löytyy paljon enemmän himottavaa tavaraa ja sitä kautta ei kyllä ole natsannut.

Esim
https://www.leboncoin.fr/voitures/1081839150.htm?ca=7_s :P

Volvo V70 D4 -15 A
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun)
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00
Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99
Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 10 viestiä ]