PYÖRÄILLESSÄNI työmaalle aamuvuoroon tiistaina 29.09. olin hämmästynyt, kuinka Valkeakosken viimeisessä uusia autoja myyvässä liikkeessä oli vain noin 6-8 uutta Citroënia sisätiloissa ja kaikki vaihtoautot kadonneet jonnekin muualle.
Loppuviikosta Valkeakosken Sanomissa oli [kuva keltaisesta C3 Picassosta ja] kirjoitus, kuinka liikkeen omistaja siirtyi eläkkeelle ja toiminimi suolattiin; tosin siinä ei mainittu mitään tietoa Citroënin tulevaisuudesta Valkeakoskella. Huoltotoiminta jatkuu kuitenkin.
Perjantaiaamuna 02.10. oli toimitila täynnä siirrettäviä tuoleja ja joku ei-ranskalainen auto nostettuna metalliputkihäkkyrän päälle sisätiloissa.
Näin sitten hävisi viimeinen uusien autojen myyntipiste Valkeakoskella

. Kun tämä liike joutui luopumaan Kansanauton l. Tojotan myynnistä, oli se selvää, ettei yksistään Citroënin myyntiin keskittyminen voi pitää liiketoimintaa yllä, kun olen itse todennut lamavuosien tarkoittavan Citroën-myynnin romahtamista Suomessa; nyt n. 15:ksi myydyin automerkki Suomessa, 1992-93 oli totaalinen romahdus.
Vain kerran kilpailutin tätä paikallista autoliikettä uudesta Citroën sulottaresta ja suuri-ja-mahtava-Veho otti selätysvoiton ja diilin itselleen.