Ratailemaanhan mennään jo ihan kohta!
Radalle vain Citroenit, kuskilla ja mahdollisella apukuskilla kypärä päässä, ylimääräinen tavara autosta pois.
Pidän pienen ohjeistuksen paikanpäällä mutta tässä jo esimakua:
-ratatapahtuma on ajoharjoittelua
-kilvanajo kielletty (leikillään saa kilvoitella kaveria vastaan

)
-katsele peileihin koska takaa saattaa joku tulla miljoonaa
-jos ajelet hitaammin tai olet jäähdyttelykierroksella niin näytä vilkulla hyvissä ajoin takana tulevalle että olet huomannut hänet ja yritä pysyä poissa ajolinjalta, pysy kuitenkin omalla linjallasi ennemmin kuin puikkelehdit arvaamattomasti
-jokainen vastaa omasta ajostaan ja ymmärtää että toista päin ei saa ajaa ja jos rikkoo kaiteen niin se pitää maksaa ratayhtiölle omasta pussista
-kerho (ACry) kustantaa jäsenilleen rata-ajan eikä täten korvaa sitä kaidetta eikä kenenkään kulkinetta
-jos et ole jäsen, ratatapahtumassa voit liittyä jäseneksi 30 eurolla ja täten pääset ajelemaan
-kuvia ja videota saa, ja pitää ottaa omaksi ja muiden viihdykkeeksi

Ja oikeesti, ei se auto hajoa siellä radalla. Jos hajoaa, niin se voi hajota myös normaalissa liikennetilanteessa. Jarrut vain paranevat kun pääsevät kerrankin vähän lämpiään ja palaa paska kitkapinnasta pois, usko pois.
Nähdään sankoin joukoin paikan päällä ja yritä olla hyvissä ajoin. Kymmeneltä jo kierrokset nousevat ja punaraja häämöttää!
ps. yritetään myös äänestää Vuoden Sportmobile 2017