Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 2/4 [ 83 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Näprättäva lelu
ViestiLähetetty: 07.10.2009 16:26 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Tää mun 3GS 32gt on reilu 40€ kuussa, puhe/txt paketin ja rajattoman datan kanssa. Ei silleen paha?

Poissa

ViestiLähetetty: 07.10.2009 17:11 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Jeth kirjoitti:
Tää mun 3GS 32gt on reilu 40€ kuussa, puhe/txt paketin ja rajattoman datan kanssa. Ei silleen paha?

Niin tässähän maksetaan puhelintakin samalla ;)

Poissa

ViestiLähetetty: 07.10.2009 18:02 
Käyttäjän avatar

Itse nakkasin kosketusnäyttöisen puhelimeni juuri mäkeen. Miksikö? Kosketusnäyttö on s******sta.
Kolme "ominaisuutta", mitä erityisesti vihasin:
Koitapa valita numeroa kosketusnäytöltä "sokkona" esim. autossa.
Koitapa valita numeroa kirkkaassa auringonpaisteessa.
Koitapa avata näppäinlukko kirkkaassa valossa.
Minulle puhelin on työkalu. Ei jännittävä lelu.
En tiedä sainko tilalle sen parempaa, mutta ainakin siinä on kunnon näppäimistö.

Tuoltakin voi vilkuilla kaiken kehumisen vastapainoksi:
http://www.ihatemyiphone.com/

"Pitäähän miehellä leluja olla..."
C5 2.0 HDi -11, Seat León eHybrid -21
Poissa

ViestiLähetetty: 07.10.2009 18:17 
Käyttäjän avatar

Täytyy muistaa,että maailmalta löytyy kunnollisia kosketusnäyttö luureja!Hinta/laatusuhteella mitaten,sanoisin LG olevan ylivoimainen.Vanha viewty(uutta mallia ei kannata ostaa!) ja arena ovat toimivia luureja,joka osaalueella!Hakkaavat iphonet mennetullen,oikeasti ;)

Poissa

ViestiLähetetty: 07.10.2009 18:46 
Käyttäjän avatar

svc kirjoitti:
Itse nakkasin kosketusnäyttöisen puhelimeni juuri mäkeen. Miksikö? Kosketusnäyttö on s******sta.

Noista kommenteista päätellen kosketusnäyttöluurisi oli joku muu kuin iPhone? No joo, ei iPhonellakaan numeron valinta sokkona onnistu (ja autossahan toi on lähinnä teoreettinen ongelma, kun moinen on laissa kielletty ;)). Näytön kirkkaus iPhonessa sen sijaan riittää, ja näppäinlukon saa auki sokkonakin.

- Xsara Break Exclusive 2001
(ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006)
- ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa
Poissa

ViestiLähetetty: 07.10.2009 18:52 
Käyttäjän avatar

Sitikkapuoskari kirjoitti:
Joo ainakin monesti kuulee että iTunes on pc puolella raskas ja vie koneen tehot (toki jos virustorjunta taustalla häärää niin ei ihmekään). Macissa en ole moista huomannut.

Kyllä mulla toimii iTunes ihan yhtä liukkaasti Macillä ja PC:llä... Macci on 12" PowerBook G4 1.33GHz/1.25Gt, ja PC:ssä on 3.8GHz Core2Duo ja 4Gt muistia. :roll: :D

- Xsara Break Exclusive 2001
(ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006)
- ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa
Poissa

ViestiLähetetty: 07.10.2009 19:13 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Igor kirjoitti:
svc kirjoitti:

Noista kommenteista päätellen kosketusnäyttöluurisi oli joku muu kuin iPhone? No joo, ei iPhonellakaan numeron valinta sokkona onnistu (ja autossahan toi on lähinnä teoreettinen ongelma, kun moinen on laissa kielletty ;)). Näytön kirkkaus iPhonessa sen sijaan riittää, ja näppäinlukon saa auki sokkonakin.

Samaa mietin. Ei liene kyse iPhonesta vaan yleensä muista kosketusmalleista :roll:

Poissa

ViestiLähetetty: 07.10.2009 19:20 
Käyttäjän avatar

Minäkin sorruin kosketusnäytöllisiin, mutta en iPhoneen jota pidän lähinnä pikkunättinä mutta rajoittuneena leluna. Lisäksi inhoan Applen ylimielistä suhtautumista maksaviin asiakkaisiin ja vähän kaikkiin muihinkin. Nokian N900 tulee kun saavat toimitukseen, ilman kytkyjä ja muuta turhuutta. Protoa pääsin käpistelemään ja se ainakin tuntui vallan mainiolta. :)

Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen
Poissa

ViestiLähetetty: 07.10.2009 20:07 
En ihmeemmin välitä puhelimista, ne on mulle todellakin vaan lyhyitä puheluja + tekstareita varten, kuvaamiseen käytän mieluummin kameraa kuin puhelinta. Kesään asti pärjäsin hyvin Nokia 1100:lla, kivan kokoinen, toimi luotettavasti, pitkäkestoinen akku, halpa (muistaakseni 45 e), riitti mulle ihan OK. Olisi muuten käytössä vieläkin, mutta nettiriippuvaisena hankin puhelimen, jolla pääsee nettiin matkoilla ollessa. Siitä huolimatta saatan jonain päivänä palata takaisin 1100 käyttäjäksi, se toimii oikein hyvin siinä tarkoituksessa mihin olen sen hankkinutkin: puhelujen ja tekstareiden lähettämiseen ja vastaanottamiseen. :D
Applessa mua haittaa kai eniten käyttäjien fanaattisuus, tosin olen siihen syyllistynyt aikanaan itsekin :mrgreen:

ViestiLähetetty: 07.10.2009 20:27 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Mitäs ylimielistä Applessa on. Minä ainakin ja muut sukulaiset ollaan erittäin tyytyväisiä sen firman tekeleisiin. Tottahan tietty fanaattisuus iskee kun huomaa että se entinen tapa onkin ollut huijausta ja asiat voi tehdä siten kuin niiden olettaisikin. Suurimmalla osalla Mac käyttäjistä kun on valitettavasti kokemusta sieltä aidan toiseltakin puolelta. Kaikki outohan yleensä ihmisiä pelottaa. Tiedättehän ne sitikatkin.. 8-)

Poissa

ViestiLähetetty: 07.10.2009 21:03 
Käyttäjän avatar

svc kirjoitti:

Onhan puheohjaus olemassa, eikä yksin iPhonessa.

Minä haluan juuri oppia uusia toimintatapoja, käyttää luovuutta, ja siksi luulen, että iPhone on just mulle sopiva.

-------
Sitikka-kyytiä v:sta -58
nyt alla Xantia Activa TCT
Poissa

ViestiLähetetty: 07.10.2009 21:39 

maarit kirjoitti:
svc kirjoitti:

Onhan puheohjaus olemassa, eikä yksin iPhonessa.

Minä haluan juuri oppia uusia toimintatapoja, käyttää luovuutta, ja siksi luulen, että iPhone on just mulle sopiva.

Eiköhän tähän uuden oppimiseen paras vaihtoehto olis kumminkin Nokian N 900? Löytyy ominaisuuksia ja varmasti uusia toimintatapoja ja luovuuttakin saa käyttää! Moniajot yms. mistä noissa muissa saa vielä haaveilla.... Ja avoimen lähdekoodin ansiosta saa muokattua juurikin itselleen sopivan...

Itse olen "vannoutunut" Linux käyttäjä, eikä ole ikinä ollut mitään ongelmia oikeastaan missään ja lähinnä olen joutunut nauramaan niille epäilijöille, jotka epäilevät, että Linux käyttiksiä joutuu koko ajan "säätämään" Monet asiat tehdään paljon helpommin kun Win tai mac koneella, mutta kun yleensä ei olla perehdytty Linux käyttiksiin ja ei tiedetä mitä tehdään, niin tuntuuhan se vaikeelta...

Omppuvehkeet on mulle sinällään täysi mysteeri, sillä niiden käyttäjät ovat lähes yhtä fanaattisia, kun erään japanilaisen automerkin puollustajat ja yksikin poikittainen sana, niin melkeen siitä riita aina tulee... Itse en ole keksinyt vielä, että mitä muuta ylivoimaista omppuvehkeissä on, muuta kun ehkä järjetön hinnoittelu....

Nokian N900 on seuraavana hankintalistalla, kunhan ensimmäiset käyttäjäkommentit putkahtaa luettavaksi. Ja saattaapa se Linux olla Nokialle joko lottovoitto tai täysi floppi. Kunhan ei kävis niin kun noille miniläppäreille, että myytiin joka marketissa Linux läppäreitä ja myyjät, jotka eivät ollu ikinä Linuxii käyttäny niitä pokalla esitteli ja tietämättömyyttään neuvoi asiakkaita aivan hakoteille. Kotona sitten moni pettyi, kun yritti tehdä asiat samalla tavalla, kun oli win koneella tottunut ja myyjä oli vielä opastanut päin honkia, niin ei siitä sitten mitään voinut tulla. Itse sain kyllä monet naurut, kun kuunetlin, miten Linuxii myytiin ja joskus jopa itse olin "tietämättömänä asiakkaana" ja meinasin katketa nauruun....

Kuva
Poissa

ViestiLähetetty: 07.10.2009 21:44 
Käyttäjän avatar

edit: Kotivakuutus kannattaa ottaa moiselle laitteelle, hinta muutaman kympin/vuosi.

Kokeiltu on sitäkin. Ikävähennyksen ja omavastuun jälkeen korvausta saa puoli vuotta vanhasta useamman sadan euron puhelimesta lähes satasen... :twisted:

Ducato 3.0 ComfortMatic '08
Clio TCe 90 Dynamique '13
207 1.6 16V '07
Xantia 2.0i16V Automatique Exclusive Br. '00
Xantia 2.0i16V Automatique Exclusive Bl. '00
Visa 1.4 GT '83
AX First 1.4 Diesel '93
Poissa

ViestiLähetetty: 07.10.2009 21:50 
Käyttäjän avatar

Mitäs ylimielistä Applessa on. Minä ainakin ja muut sukulaiset ollaan erittäin tyytyväisiä sen firman tekeleisiin. Tottahan tietty fanaattisuus iskee kun huomaa että se entinen tapa onkin ollut huijausta ja asiat voi tehdä siten kuin niiden olettaisikin. Suurimmalla osalla Mac käyttäjistä kun on valitettavasti kokemusta sieltä aidan toiseltakin puolelta. Kaikki outohan yleensä ihmisiä pelottaa. Tiedättehän ne sitikatkin.. 8-)

Ei varmaan mitään niin kauan kun et joudu ongelmiin. Applella on ollut vain esim. iPodien ja myös iPhonen kanssa ollut se asenne ongelmatapauksiin, että tuote on aina kunnossa ja kaikki on käyttäjän vikaa. Ei oikein miellyttänyt esimerkiksi isää, jonka tyttären iPod otti ja räjähti. Minusta esimerkiksi tällainen käytös Applen kaltaiselta firmalta on täysin anteeksiantamatonta. Vähän samanlainen asenne on ollut OS X:n kanssa, ei ulkopuolisia tietoturvaohjelmia tms. vaan kaikki sellainen pitää tulla Applelta - muuten hyvä mutta kun Applella ei edes ollut sellaista kun virallinen kanta oli että heidän käyttöjärjestelmälleen ei ole haittaohjelmia ja se on sellaisenaan turvallinen. Joopajoo, tulivat sentään sen verran järkiinsä että jonkinlainen suojauksentapainen on saatu aikaiseksi Snow Leopardiin, nyt Apple sentään myöntää että jotain riskejä ehkä saattaa sittenkin olla olemassa (asia minkä valveutunut koneen käyttäjä olisi osannut heille kertoa jo vuosia sitten..).

Minusta on oikeastaan aika sääli että Apple menee tuolle samalle linjalle, mistä Microsoftia aikanaan moitittiin. Tuotteet kun ovat sinänsä ihan hyviä (saatan itsellekin ostaa MacBook Pron tässä jossain välissä), mutta tuota yliolkaista asennetta en yksinkertaisesti voi sietää.

Poissa

ViestiLähetetty: 07.10.2009 22:10 

Ite Hommasin keväällä HTC:n Touch HD:n. Kyllähän tällainen isolla kosketusnäytöllä varustettu luuri on ihan parasta, voi surffailla netissä missä vaan ja muutenkin on kaikki upeaa :mrgreen:

Seuraava puhelin voisi taas löytyä kumisaapasfirman mallistosta, riippuen siitä, miten tuo Liinuksi alkaa menestymään.

Ennen oli Sitikka, nyt vain Väärämmerkkinen Japaninmersu

Assumption is the mother of all fuck ups.
Poissa

ViestiLähetetty: 07.10.2009 22:29 

mul on ollut iphone reilu 3kk.

tuli maksaa 70 dollaria. oli rikkinäinen, mutta korjasin itse :D

kräkätty malli. sopii mikä liittymä vain.

todella hyvä puhelin. nokialainen lensi komiassa kaaressa kaappiiin. siitä nokia oli hyvä et sopii hyvin käteen ja lentää suht kauas :lol:

Poissa

ViestiLähetetty: 07.10.2009 23:24 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
No ne vähät ongelmat mitä on ollut Applen koneissa (muutamia kovalevyjä, ukkosen särkemä iMacin emolevy, Macbook pron nvidia näytönohjain. On aina menneet takuuseen/ laajennukseen. Soittanut olen Applen tukinumeroon ja selittänyt asiat. Työmaalta on haettu Machuoltoon ja palautettu viikon päästä takaisin. Aktiivisesti olen Omppujen kanssa värkännyt abt. 7 vuotta. Ekat tietotekniset kurssit kansalaisopistossa wordperfect vuonna -83 ;) Työpaikan wintoosat joudun ylläpitämään itse. Virustorjuntaa Macissa ei edelleenkään tarvita koska itsestään leviäviä viruksia ei ole. Muutama troijalainen jotka käyttäjän pitää itse asentaa antamalla salasana varoitusten jälkeen. Noita paria troijalaista se 10.6:n skannaus hakee asennettaessa. On mulla ilmainen Clamxav virusskanneri jolla joskus löytyy sähköpostien seasta windows örkkejä.

No räjähteleehän niitä nokialaisiakin... kuinkahan paljon noissa jutuissa on essonbaaria..

Varmuuskopiot teen aina- etkös sinäkin? Kovalevyt hajoaa aina- on vain ajan kysymys koska.

Poissa

ViestiLähetetty: 08.10.2009 00:07 
Käyttäjän avatar

Igor kirjoitti:
Telineessä olevan puhelimen käyttöä ei ole kielletty. Kunnollisella näppiksellä varustettuun puhelimeen ei tarvise edes katsoa numeron näppäilyä varten. Puheopetus onnistuu useimmilla älypuhelimilla mutta sen toimivuus on monesti vähän niin ja näin etenkin autossa.

iPhone on kyllä ihan kiva lelu, mutta esim. isompaan push-mail järjestelmään sitä on turha yrittää liittää. Ei taida olla myöskään natiiveja liitäntäpalikoita Notesiin tai Exchangeen.

Enemmän iPhone hienosti brändätty ja mainostettu elämäntapapuhelin. Tai oikeastaan multimedialaite jota voi käyttää jopa puhelimena.

Niin, se entinen oli HTC TyTN II, johon eräs pomo taannoin hetkeksi ihastui. Puhelimena täysin kelvoton (äänenlaatu ja kuuluvuus), PDA:na kohtalainen kun vain jaksoi ladata joka yö ja uudestaan iltapäivällä, sillä akku hyytyi alle työpäivässä. Ja bootata piti silloin tällöin, kun Windows Mobile sekoili. Jopa liitettävyys XP:hen oli huomattavan hankalaa Nokian PC-Suiteen verrattuna. Osoitekirjan exporttaus ei onnistu kuin Outlookilla. (Outlook Express ei kelvannut...), jne.

Applen tuotteet ovat kuin Sitikatkin. Jotkut eivät vain voi ymmärtää, mikä niissä kiehtoo... ;)

Poissa

ViestiLähetetty: 08.10.2009 00:18 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
No ainakin Exchange liityntä iPhonessa on. Ja ääniohjaus toimii ihan oikeasti. Aika paljon tulee nyt tällaista heittoa vasten parempaa tietoa ettei joku tai mikään toimi iPhonessa... mää en ala kohta mihinkään :lol: Hyvää yötä.
edit: Eka googlaus Notesista: http://www-01.ibm.com/software/lotus/pr ... ultralite/

Poissa

ViestiLähetetty: 08.10.2009 02:18 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Toiset tykkää äidistä, toiset tyttärestä.. minkäs sille teet?

Windowsia itte käytän ihan pelaamisen takia, eikä syytä ole vaihtaa.. Hyvin on pärjännyt tälläkin.. nyt vain puhelimen elinkaari tuli päähän, niin kokeilempa iPhonea, enkä vielä oo ainakaan pettynyt :P

Poissa

ViestiLähetetty: 08.10.2009 10:17 
Käyttäjän avatar

maarit kirjoitti:
Kertokaa mulle, että en tarvi iPhonea!

Nyt se on myöhäistä :) .

Tilasin Soneralta 24 kk:n kytkyn 3G S 16 GB-version hintaan 19 €/kk + datapaketin 9,90 €/kk. Nettisivuilla puhelimen toimitusajaksi luvattiin 8 - 12 vkoa, mutta asiakaspalvelu sanoi 6 - 9 vkoa.

Hoksasin just, että tuon data-paketin kylkiäisenä saa nettitikun 3 €/kk. Jospa sanois sitten laajakaistan, n. 30 €/kk, irti puhelinyhtiöltä? Tiedän, että 3G-alueen ulkopuolella tulee olemaan toosi hidasta tikun varassa.

-------
Sitikka-kyytiä v:sta -58
nyt alla Xantia Activa TCT
Poissa

ViestiLähetetty: 08.10.2009 10:33 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
maarit kirjoitti:
maarit kirjoitti:
Kertokaa mulle, että en tarvi iPhonea!

Nyt se on myöhäistä :) .

Tilasin Soneralta 24 kk:n kytkyn 3G S 16 GB-version hintaan 19 €/kk + datapaketin 9,90 €/kk. Nettisivuilla puhelimen toimitusajaksi luvattiin 8 - 12 vkoa, mutta asiakaspalvelu sanoi 6 - 9 vkoa.

Hoksasin just, että tuon data-paketin kylkiäisenä saa nettitikun 3 €/kk. Jospa sanois sitten laajakaistan, n. 30 €/kk, irti puhelinyhtiöltä? Tiedän, että 3G-alueen ulkopuolella tulee olemaan toosi hidasta tikun varassa.

Onnea valitsemallesi tielle :D En ottaisi mokkuloita ja jättäisi talon nettiä sen varaan. Saman asian ajaa satunnaisessa kotoa poissa surffailussa iPhonen tethering eli voit käyttää puhelinta modeemina sekä piuhalla että blutoothilla.

Poissa

ViestiLähetetty: 08.10.2009 10:59 
Käyttäjän avatar

No ainakin Exchange liityntä iPhonessa on.
...
edit: Eka googlaus Notesista: http://www-01.ibm.com/software/lotus/pr ... ultralite/
Niinpä: "Available in IBM Lotus iNotes™ 8.5 software". julkistettu tammikuussa 2009. Tämä vaatii palvelimeksikin Domino 8.02:n.
IBM kirjoitti:
Does Ultralite Mode run as a native application on the iPhone?
No, Ultralite Mode on the iPhone is a web application. It runs through the iPhone’s native browser, Safari. This means that there is no offline support or the ability to synchronize data to the device itself.
Siis vain webmail ominaisuuden tarjoava lisäpalikka. Tämä toki toimii millä tahansa nettiselaimella.

Exchange toimii iPhonen 2.0 softaversiosta alkaen, tosin ilman osoitekirjan synkkausta palvelimelta puhelimeen, mutta OS3.1 päivitys taas blokkaa ei-3GS versiot ulos Exchangesta, koska ne eivät tue Exchangen salausta. Jäljelle jää jälleen vain IMAP-protokolla, joka ei esim. mahdollista kadonneen puhelimen etälukitusta tai tyhjentämistä hallintasoftalla.

(Ja kyllä, kotoa löytyy kyllä XP- ja Linux koneiden ohella myös Mac-mini)

Poissa

ViestiLähetetty: 08.10.2009 11:01 
Käyttäjän avatar

No ne vähät ongelmat mitä on ollut Applen koneissa (muutamia kovalevyjä, ukkosen särkemä iMacin emolevy, Macbook pron nvidia näytönohjain. On aina menneet takuuseen/ laajennukseen. Soittanut olen Applen tukinumeroon ja selittänyt asiat. Työmaalta on haettu Machuoltoon ja palautettu viikon päästä takaisin. Aktiivisesti olen Omppujen kanssa värkännyt abt. 7 vuotta. Ekat tietotekniset kurssit kansalaisopistossa wordperfect vuonna -83 ;) Työpaikan wintoosat joudun ylläpitämään itse. Virustorjuntaa Macissa ei edelleenkään tarvita koska itsestään leviäviä viruksia ei ole. Muutama troijalainen jotka käyttäjän pitää itse asentaa antamalla salasana varoitusten jälkeen. Noita paria troijalaista se 10.6:n skannaus hakee asennettaessa. On mulla ilmainen Clamxav virusskanneri jolla joskus löytyy sähköpostien seasta windows örkkejä.

No räjähteleehän niitä nokialaisiakin... kuinkahan paljon noissa jutuissa on essonbaaria..

Varmuuskopiot teen aina- etkös sinäkin? Kovalevyt hajoaa aina- on vain ajan kysymys koska.

Niin, oleellista ei välttämättä ole tässä yhteydessä nyt se että "kun muillakin hajoaa" vaan se, että Apple on yrittänyt uhkailemalla saada käyttäjiä hiljaiseksi asiasta. Oli kyse yksittäistapauksesta tai muusta sellaisesta, niin sellainen käytös on yksinkertaisesti täysin anteeksiantamatonta. En tiedä Nokian toimineen koskaan asiakasta kohtaan sillä tavalla. Sen sijaan olen saanut uuden akun kaksi vuotta vanhaan puhelimeen Nokian vaihto-ohjelman kautta - oli kuulemma sarjaa, missä jokunen oli valmistusvian takia räjähtänyt.

Eikä sekään niin mairittelevaa ole ollut Applen kannalta että heidän tuotteitaan on onnistuttu melko hyvällä menestyksellä hakkeroimaan erinäisissä kilpailuissa yms. Oikeastaan koko tekstisi osoittaa melkolailla tehokkaasti Applen akilleen kantapään: aivan liian sinisilmäinen tuudittautuminen siihen uskoon että "tää on turvallinen, ei mitään voi tapahtua, ei mitään tuollaisia tarvita, ainakaan mitään mitä Microsoftilla tarvitaan...." Kun firmasta/sen tuotteista pitävät vielä pääsääntöisesti tuntuvat suhtautuvan asiaan lähestulkoon uskonnollisella hurmoksella niin siinähän se riemu on valmis (ja yksi asia mikä itseasiassa on tehnyt ajatuksen omasta Maciin siirtymisestä hieman vastenmielisen). Mitä yleisemmäksi Mac tulee, sitä varmemmin sille kirjoitetaan uusia haittaohjelmia ja sitä varmemmin ja röyhkeämmin sen heikkouksia käytetään hyväksi. Jos firman asenne on juuri tuo että "eihän meillä nyt semmosia.." niin lopputulos on tasan sitä mistä Microsoft on perinteisesti haukuttu pystyyn. Yksi softa ei tässä suhteessa ole loppujenlopuksi niin paljon toista kummempi että olisi varaa välinpitämättömyyteen. Tai asiakkaan kintuille kusemiseen.

Poissa

ViestiLähetetty: 08.10.2009 12:05 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Huoh..
Tottahan reikiä löytyy kaikista järjestelmistä kun asiansa osaavat niitä kaivaa ja julkistavat löytönsä kilpailuissa joissa palkontona on iso kasa rahaa ja uusi Mac läppäri :). Mun mielestäni on hyvä että Apple hoitaa itse omien järjestelmiensä päivitykset. Ainakin meidän koneisiin tulee tietoturva yms. päivityksiä kaiken aikaa ohjelmiston päivityksen kautta. Ei en ainakaan itse allekirjoita olevani sinisilmäinen fanaatikko, kerron toki kysyttäessä omia kokemuksiani jotka ovat positiivisia. Päivitän siis sekä wintoosat että Macit kun päivityksiä on tiedossa. Jätän Mac aiheen tämän ketjun osalta tähän koska alkaa mennä offtopicciin senverran lujaa..
Jatketaan juttua Näprättävistä leluista :P
Peace!

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 2/4 [ 83 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava