Huikko kirjoitti:
Onko alapallon/kääntölaakerin kiinityspulteille tarkka momentti?
Entäs ohjausvaihteen kiinnitysmuttereille?
Jos tarkoitat niitä kääntölaakerin kolmea pulttia:
Keskimmäinen 65 Nm ja ulommat 170 Nm. Keskimmäinen on ilmeisesti ohuempi, kuin kaksi muuta?
Olka-asetelma tukivarteen:
Alempi pultti 75 Nm
Yläpallon mutteri 60 Nm
Ohjausvaihteen kaksi mutteria 140 Nm.
Letkujen juntturit 8 Nm
Ristikkonivelen pultti 20 Nm
LDS:n ja DA:n luokitus on PSA S71 2710, eli jos tuo löytyy purkin kyljestä niin on varmasti sopivaa.
Esim Billteman CHF-öljyllä on molemmat luokitukset: (Ja aika monta muuta)
VW G002 000/G004 000, VW TL52146,
CHF 11s, Citroen LDS, Ford M2C-204-A, ISO 7308, BMW 81.22.9.407.758, MB 345.00, Opel B040.0070, Porsche 000.043.203.33 ja MAN 3623/93. 1 l.