" - Asioita voi tarkastella monesta kulmasta. Itse pidän informaatioteoreettisesta näkökulmasta, joka tarkastelee asioista tiedon eli datan kannalta."
Nimenomaan, jokainen luo itse oman maailmankuvansa. Jokaisen "totuus" on erilainen. Nykyään kuuluisin näistä taitaa olla erään presidentin " vaihtoehtoinen totuus."
" -Maapallo taas on kompleksinen ekosysteemi, meidänkin äitimme, ehkei kuitenkaan isämme jos simulaattoriteoria pitää paikkansa."
Jokainen meistä uskoo johonkin. Omaan itseensä, päättäjiin, oppositioon, jumalaan, tieteeseen, hyvään ystävään, simulaatioon, taikka johonkin vaan. Minun maailmankuvassani tuo simulaatioteoria on yksi uskonto monien joukossa. Uskokoon siihen kuka tahtoo.
Entä internet? Tottakai paljon hyvää, kaikki tieto, oikea sekä väärä, hyvä sekä paha, mieluisa tai katkera, viihdyttävä tai puistattava, kaiiki on nopeasti saatavissa. Vaan mihin me sitä kaikkea tarvimme?
Olimmeko onnettomia ennen internettiä? Olimmeko onnettomia ennen kännykkää? Eihän ilman kännykkää voi elää... Olemmeko siis vain simulaatiota kännykän puuttumisesta 70-luvulla sukupuuttoon kuolleen ihmisrodun jälkeen?
No, jotain hyvää on nettikin sentään minunkin maailmankuvaani tuonut, nimittäin tämän Sitruunapatongin...
(

Meniköhän tämä kaikki taas asian vierestä?

)