Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 2/5 [ 111 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: CX Pallas 2400 IE Automatic -83
ViestiLähetetty: 01.05.2017 22:06 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1723
Paikkakunta: Parainen
Haynesin manuskan mukaan tuo pitelemäsi rele voisi olla se lämppärin puhaltimen rele (36) ja siitä kannasta puuttuu ruskea ohjauskarva. Toinen mahdollinen on kompressoritorven rele, (33) siinä on saman väriset piuhat. Selvyyden välttämiseksi omassa autossani puhaltimen releelle tulee siniset paksut piuhat, jotka Haynesin mielestä menee sähköikkunoiden releelle (19).
Auton valmistusajankohta vaikuttaa, mitä sähkökuvia tuijottaa. Heinäkuussa -83 tuli 2,5koneet ja sähköt muuttui mutta pohjolaan tuli 2,4 koneisia pitempään, ainakin Ruotsiin näitä saasteversioita, mikä minunkin yksilö on. Kannattaa suhtautua tietyllä varauksella kuviin ja luottaa enempi yleismittariin.



Cx Heuliez-87, Tre-87, Fami-90, IE Pallas -83, Prestige -88, Id-58, DSuper-70, 4xXm, Xantia, BxGti-86
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX Pallas 2400 IE Automatic -83
ViestiLähetetty: 02.05.2017 21:57 
Käyttäjän avatar

Viestit: 58
Paikkakunta: Lyöttilä
Jjaa kirjoitti:
Aluksi auto on tarkoitus laittaa liikkumaan sekä pysähtymään omin voimin, jotta voisin ajaa tämän siirtokilvillä kotipihaani ylioppilaskuvaa varten kesäkuun alussa.


Edukseen massasta poikkeava tuleva ylioppilas. Tuossa kun lukiopojilta kyselin, että mikä se ensiauto pitäisi olla, niin vastaukset oli: "Volkkari tai bemari, tai ei oikeastaan muuten väliä, kunhan vaan ei ole ranskalainen."



Sitroeniton. Exät: Evasion 2.0i 16v -01, Evasion 2.0i 16v aut. -00, C5 2.0i SX -03, Xantia V6 -97, Xantia 1.8 Aut -93, Xantia Athena -97, ZX Volcane -91, ZX SP3 16v -93, Xsara 2.0 VTS -01, BX 1.9 GTi -90
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX Pallas 2400 IE Automatic -83
ViestiLähetetty: 02.05.2017 22:59 

Viestit: 60
Kiitos ninjamikko, tosin löytyyhän minulta käyttöautona Saksalaistakin kulkinetta..

Ensimmäinen auto jonka ostin jo 16 vuotiaana oli 523i BMW E39. Myin tämän viimeviikolla, laitettakoon kuva tästäkin jos jotakin kiinnostaa tai mikäli ei ole sääntöjen vastaista (?)

Kuva

Muokkasin tuota maltillisilla muutoksilla omaan silmään sopivammaksi välttäen kaikkea ammattikouluhenkimäistä epäsopivaa tuunausta ja huolsin myös ennen kortin saantia. Oli asiallinen peli mukavilla varusteilla, vaikka tällä palstalla tuskin tunteita herättääkään.. ;)

No, edellissyksynä ostin vähän puolivahingossa paikallisesta Rinta-Joupin huutokaupasta samanlaisen E39 sedanin Montrealblau värillä ja 520i mallimerkinnällä. Se on tällä hetkellä minulla käyttöautona ja kokee myös maltillisia muutoksia. Ollut poikkeuksellisen asiallinen käyttöauto ja todella ryhdikkäässä, räpeltämättömässä alkuperäiskunnossa. Tästä ilmeisesti pitänee muokata kesäauto, vaikka onhan meillä tuossa C5 V6 lasikatolla, sähkönahoilla, JBL hifeillä yms. ylimääräisenä kun isä meni ja osti C6 bensan.

Mitä CX:ään tulee, niin hallilla käyty tänään ihmettelemässä ja ajamassa auto ulos asiakastyötä varten (fixaan autoja omalla toiminimelläni). Siinä tuli huomattua, että runkopalkin läheisyydessä sijaitseva hydeputki tihkuttelee lehmiä. Täytynee kehitellä jokin ramppisysteemi millä pääsee tutkimaan tarkemmin. Muuten ei ole CX:ää tehty vapun aikana.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX Pallas 2400 IE Automatic -83
ViestiLähetetty: 02.05.2017 23:21 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1332
Paikkakunta: Järvenpää
Jjaa kirjoitti:
Siinä tuli huomattua, että runkopalkin läheisyydessä sijaitseva hydeputki tihkuttelee lehmiä. Täytynee kehitellä jokin ramppisysteemi millä pääsee tutkimaan tarkemmin. Muuten ei ole CX:ää tehty vapun aikana.

Niin mitä tulee sen suodattimen vaihtokikkoihin yläkautta, -niin hommaa nyt ihmeessä joku "ramppisysteemi" jos CX:ää meinaa ropata! :mrgreen:



Xantia Activa Tct -96
CX 20 TRE -88 -> 22i projekti, CX 25 Prestige -84
GS X3 ZEV-projekti, C5 2.2 HDI 170 -08
XM V6 A. -95
C6 2.7 HDi
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX Pallas 2400 IE Automatic -83
ViestiLähetetty: 08.05.2017 18:42 

Viestit: 60
Lataamattomuutta ihmetelty. Laturin kiristysraudan kiinnityspultissa on millin nousulla oleva kierre, ei ihmekkään miksi oli mutteri lentänyt samantien ja päästänyt hihnan löysälle. Pitää käydä huomenna paikallisesta liikkeestä kysymässä josko heillä olisi kys. mutteria. Tämän jälkeen saisi ajaa autoa kilometrin toiseen halliin missä onnistuisi hydeputken yms. hommien teko..


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX Pallas 2400 IE Automatic -83
ViestiLähetetty: 08.05.2017 21:03 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1332
Paikkakunta: Järvenpää
Jjaa kirjoitti:
Lataamattomuutta ihmetelty. Laturin kiristysraudan kiinnityspultissa on millin nousulla oleva kierre, ei ihmekkään miksi oli mutteri lentänyt samantien ja päästänyt hihnan löysälle. Pitää käydä huomenna paikallisesta liikkeestä kysymässä josko heillä olisi kys. mutteria. Tämän jälkeen saisi ajaa autoa kilometrin toiseen halliin missä onnistuisi hydeputken yms. hommien teko..

Taitaa olla tuo M7x1, tokkopa löytyy paikallisesta? Laita tilapäisesti vaikka M6 pultti prikoilla, mieluiten 10.9 tai 12.9. Kasi ei taida mennä reikiä/uraa isontamatta?



Xantia Activa Tct -96
CX 20 TRE -88 -> 22i projekti, CX 25 Prestige -84
GS X3 ZEV-projekti, C5 2.2 HDI 170 -08
XM V6 A. -95
C6 2.7 HDi
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX Pallas 2400 IE Automatic -83
ViestiLähetetty: 08.05.2017 21:15 

Viestit: 3
Hienoa Jjaa ja stemppiä!

Minulla on tuolla pihatallissa lähes yksyhteen samanlainen cx (CX 25 IEA -85, sama väri, ruskeat nahat, ilmastointi, peltipuskurit) odottamassa henkiin herättelyä. Jäi aikoinaan pois liikenteestä v.1998 käyntiongelmien vuoksi(sähköt). Ehdin ajella sillä 93 -98 n.100 000 km. Mittarissa nyt 310 000km.
Olen tässä odotellut jälkipolvien kiinnostuksen heräämistä.
Toivottavasti sinun esimerkki antaa kipinää!

Laitapa lisää raporttia. Seuraamme kiinnostuksella.

-Matti-


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX Pallas 2400 IE Automatic -83
ViestiLähetetty: 08.05.2017 21:26 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3152
Paikkakunta: Korpilahti

Profiili WWW
Wesa kirjoitti:
Jjaa kirjoitti:
Lataamattomuutta ihmetelty. Laturin kiristysraudan kiinnityspultissa on millin nousulla oleva kierre, ei ihmekkään miksi oli mutteri lentänyt samantien ja päästänyt hihnan löysälle. Pitää käydä huomenna paikallisesta liikkeestä kysymässä josko heillä olisi kys. mutteria. Tämän jälkeen saisi ajaa autoa kilometrin toiseen halliin missä onnistuisi hydeputken yms. hommien teko..

Taitaa olla tuo M7x1, tokkopa löytyy paikallisesta? Laita tilapäisesti vaikka M6 pultti prikoilla, mieluiten 10.9 tai 12.9. Kasi ei taida mennä reikiä/uraa isontamatta?

Ainakin Würth ja Etra pitää M7 tuotteita hyllyssä, epäilisin että IKH:ltakin löytyisi. Ja kaikilta meiltä kenellä on ollut vähänkin pitempään Sitikoita...


http://www.ikh.fi/fi/kiinnitystarvikkeet--heloitus/pultit--mutterit-ja-aluslaatat
Pitihän se tarkistaa, saa IKH:ltakin...



Dyane 4x4 IE, Sm 2.7, Dyane IE, C8 2.2
Series -LantikanPätkä
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX Pallas 2400 IE Automatic -83
ViestiLähetetty: 09.05.2017 01:06 

Viestit: 60
Joo, kyllä minä aina raportoin kun patongin kanssa puuhailen. Nyt ollut asiakastöitä hallissa ja pari yövuoroa "oikeassa" duunissa niin ei ole kerinnyt puuhailemaan. Tänään tehty lähinnä pieniä fiilistelyhommia.

Kiillottelin konepelliä yo-kuvaa silmälläpitäen. Koneena rotary, tahnana Nanolexin Heavy Cut ja laikkana Monellon oranssi. Kivasti rupesi kiiltämään, toki viimeistellähän tuo pitää.

Kuva

Kuva

Kuva

Tätä tarraa pitää vaalia.. ;)
Kuva

Suihkuttelin ohimennen WD nelikymppiset surullisenkuuluisiin flektien liittimiin.

Loppuun todiste siitä, että tämänikäinen kloppi ruuvailee Ceeäxää..

Kuva

Ja tuosta laturin mutterista, täällä on paikallinen liike joka myy jos jonkinnäköisiä pultteja ja muttereita. Uskoisin sieltä löytyvän, selvinnee huomenna.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX Pallas 2400 IE Automatic -83
ViestiLähetetty: 09.05.2017 09:54 
Käyttäjän avatar

Viestit: 203
Paikkakunta: Helsinki

Profiili WWW
Jjaa kirjoitti:
Kiillottelin konepelliä yo-kuvaa silmälläpitäen. Koneena rotary, tahnana Nanolexin Heavy Cut ja laikkana Monellon oranssi. Kivasti rupesi kiiltämään, toki viimeistellähän tuo pitää.


Oho, joku muukin pitää huolta myös maalipinnasta :shock:
Aivan mahtavaa!



Xsara 1.6i
Porsche 944 -86
EX-BX 16 GTi -91
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX Pallas 2400 IE Automatic -83
ViestiLähetetty: 09.05.2017 23:07 

Viestit: 60
Tilannepäivitys.

Maaliskuun puolessavälissä tilanne oli tämä, kun käytiin kaverin kanssa Keuruulla lapioimassa patonkia esiin.

Kuva

Kuva

Kuva

Tänään 9.5.2017 tilanne on tämä:
Kuva

Huom. Sitikka siis ajettu tuohon parin kilometrin lenkin jälkeen.. ;) Etuvaloista poistettu lasit ja maski irroitettu samalla. Etuvalot vaatii luultavasti kromiteipin sisäpinnalle elvytykseksi. Laturin raudan erikoismutteri löytyi paikallisesta liikkeestä hintaan 10 senttiä. Jatketaan!


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX Pallas 2400 IE Automatic -83
ViestiLähetetty: 19.05.2017 12:40 

Viestit: 60
Lataus mitattu ja tuntuu olevan ok. Antaa tasaista kahtatoista auton ollessa käynnissä. Valot laittaa päälle niin tipahtaa noin 11.9, valot pois niin 12. Nyt kuitenkin hukkaa virtaa johonkin, yön jälkeen on akku aivan tyhjä eikä mikään sähkölaite puhu mitään. Kuvia ei tälläkertaa ole, sillä puhelin on aivan sekaisin.. Mittaillaanko virranhukkausta sulakerasioista käsin periaatteella sulake pois ja mittari väliin?


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX Pallas 2400 IE Automatic -83
ViestiLähetetty: 19.05.2017 12:54 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1723
Paikkakunta: Parainen
Kyllä pitäisi tulla n. 14v, jos laturi on kunnossa.



Cx Heuliez-87, Tre-87, Fami-90, IE Pallas -83, Prestige -88, Id-58, DSuper-70, 4xXm, Xantia, BxGti-86
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX Pallas 2400 IE Automatic -83
ViestiLähetetty: 19.05.2017 13:08 

Viestit: 5124
Jep, latausjänneite vähintään 13,5 V (...14,4) niin lataa edes jotenkin, jossain ylläpitolatauksissakin jotka on koko ajan päällä on niissäkin yli 13 V. Mutta voi tietysti olla myös joku iso kuluttajankin päällä, penkin lämmittimet/takalasin lämppäri, voi kokeilla onko virran määrästä kiinni antamalla hieman kaasua lisää.

Jos hukkaa paljon virtaa silloin kun ei pitäisi olla mitään kulutusta, olen käyttänyt jotain isoa etulamppua (tai vikaan sopivaa) akun navan ja kengän väliin: jos paha oikosulku tai hervoton kuorma lamppu palaa kirkkaana ja kun löytää sulakkeen jonka takana on vika ja sen nyppäsee pois, niin lamppu sammuu. (ei tietysti kannata pitää virtoja tai radiota päällä, ne ei tykkää välttämättä alijännitteistä paljoa). Sitten on osa jotka eivät ole yleensä nypättävän sulakkeen takana, vaikka laturin diodin oikosulku, selviää kun irroittaa laturin johdon ja valo samuu. (yleensä voi huomata jo lämmöstä nuo isot viat)

Tuo diodivika oli sellainen että isommalla akkulaturilla sai lähelle 12 V ladattua, mutta ei noussut normaaliin asti (täysi akku ilman kuormaa noin, mitattuna muutaman tunnin jälkeen kun laturi irroitettu: 12,6 V) ja tyhjeni muutamassa tunnissa.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX Pallas 2400 IE Automatic -83
ViestiLähetetty: 31.05.2017 22:05 

Viestit: 1178
Paikkakunta: Jyväskylä
Iskee uteliaisuus, missäs tämän kanssa mennään?



MB W204 -11, Peugeot 106 gti -98, Fiat Ducato -05, Tunturi Super Sport -83
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX Pallas 2400 IE Automatic -83
ViestiLähetetty: 05.06.2017 17:08 

Viestit: 60
Tilanne on tämä.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Eli lippis tuli ja kuvia otettiin!

Nyt pitäisi alkaa jatkamaan tätä, ja ensimmäisenä selvittää tuo latausongelma. Nyt tarvisinkin joltain apua tuon laturin kytkennän kanssa, sillä siihen menee tällä hetkellä vain se pieni abikoliitin, mikä on ilmeisesti heräte, joten ei ihmekkään jos ei lataa. Sinne tulee sähkökaavion mukaan paksu plussa startin kautta, mutta minne ??

P.S. vanhemmilta ylppärilahjaksi tuli Pallaksen pölykapselit :)


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX Pallas 2400 IE Automatic -83
ViestiLähetetty: 05.06.2017 17:22 

Viestit: 60
Ja toinenkin kysymys, kannattaako tällaisen vanhan kulkineen kanssa käyttää jotain lisäainetta 98-bensiinin kanssa?


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX Pallas 2400 IE Automatic -83
ViestiLähetetty: 05.06.2017 17:33 
Käyttäjän avatar

Viestit: 4693
Paikkakunta: 05460 Hyvinkää
hohhoijaa . kaverilla on valkolakki ,mutta logiikka täysin hukassa. tietenkin se paksumpi karva tulee samaan linjaan akun pääkaapelin kanssa ja se taar tulee akun + navalta startille ja haarautuu laturin pääliittimeen . se ohut karva on latauksen heräte ja tulee virtalukolta latauksen merkkivalo lmpun kautta laturille.
hommaa nyt ne kytkentäkaavat , löytyy vaikka heinäsen ( Haynes ) kirjasta .


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX Pallas 2400 IE Automatic -83
ViestiLähetetty: 05.06.2017 17:40 

Viestit: 60
kokemjne kirjoitti:
hohhoijaa . kaverilla on valkolakki ,mutta logiikka täysin hukassa. tietenkin se paksumpi karva tulee samaan linjaan akun pääkaapelin kanssa ja se taar tulee akun + navalta startille ja haarautuu laturin pääliittimeen . se ohut karva on latauksen heräte ja tulee virtalukolta latauksen merkkivalo lmpun kautta laturille.
hommaa nyt ne kytkentäkaavat , löytyy vaikka heinäsen ( Haynes ) kirjasta .


Moro.

Anteeksi jos pahoitit mielesi kysyessäni apua. Selitit juuri saman mitä sanoin ylemmässä viestissäni. Ilmaisin asiani epäselvästi kysyessäni mihin se tulee, mutta tarkoitin sillä konkreettista "paksun karvan" paikkaa laturissa, sillä sitä en huomannut yhtäkkiseltään laturia käsissä pyöritellessäni. Auton johdotus ei nimittäin ihan suoranaisesti sitä kertonut, sillä johtoja oltiin revitty ympäri ämpäri kun kys. auton hain tontille. Haynesin manuaali löytyy, sanoinhan selailleeni kaaviota.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX Pallas 2400 IE Automatic -83
ViestiLähetetty: 05.06.2017 17:57 

Viestit: 1178
Paikkakunta: Jyväskylä
Jopas on huonoa käytöstä kokemjneltä.

Kolmoskuva ehdottomasti tyylikkäin, kiitos rauhallisen taustan. Muutenkin kuvassa kiva sommittelu. Ylioppilas katsoo tulevaan, CX menneeseen.

Kakkoskuvaan viitaten, on kyllä todella vaikea sanoa onko CX ihan puhtaasti ruma vai onko tuossa kuitenkin löydettävissä jonkinlaista tyyliä. Näyttää maassa makaavalta koiralta, joka luimistellen katsoo isäntäänsä tietäen tehneensä väärin.



MB W204 -11, Peugeot 106 gti -98, Fiat Ducato -05, Tunturi Super Sport -83
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX Pallas 2400 IE Automatic -83
ViestiLähetetty: 05.06.2017 18:03 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1709
Paikkakunta: Kuopio
Kokesta ei kannata välittää. Se vaan "tietää kaiken". :roll:

Peukut täältäkin, ja veikkaanpa että melko pieni prosenttiosuus tämänkin kevään ylioppilaista tajuaisi tuonkaan vertaa CX:n sähköistä tai tekniikasta.



C5 HDi 240 Tourer
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX Pallas 2400 IE Automatic -83
ViestiLähetetty: 05.06.2017 18:35 
Käyttäjän avatar

Viestit: 4693
Paikkakunta: 05460 Hyvinkää
:mrgreen: . eiköhän tuo tietää kaiken liene sentään liiottelua ,mutta nimimerkin puitteissa ja kymmeniä vuosia noitten vanhojen rotiskoitten kanssa touhunneena , jotakin liene juuttunu korvien väliin. nää nykyiset ovatkin sitten enemmän utopiaa.
tovottavasti nyt en satuttanu omanarvon tuntoa keneltäkään toiselta kaiken " tietävältä " enkä varsinaiselta kyselijältä.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX Pallas 2400 IE Automatic -83
ViestiLähetetty: 05.06.2017 18:44 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2161
kokemjne kirjoitti:
:mrgreen: . eiköhän tuo tietää kaiken liene sentään liiottelua ,mutta nimimerkin puitteissa ja kymmeniä vuosia noitten vanhojen rotiskoitten kanssa touhunneena , jotakin liene juuttunu korvien väliin. nää nykyiset ovatkin sitten enemmän utopiaa.
tovottavasti nyt en satuttanu omanarvon tuntoa keneltäkään toiselta kaiken " tietävältä " enkä varsinaiselta kyselijältä.


Sosiaalisesta kanssa käymisestä sitä vastoin sinne korvienväliin ei ole kyllä tarttunut mitään niinä vuosina.



BX16Valve88
C5V6-02 CEE-5
C62.7Hdi06ja07
CX2000 Pallas-79
CX25Prestige-87,Turbo-87
4xD-malli68 Pallas,DSuper70,DS23IE73,D-Super5-74
Dyane4-72 museo,2CV4-74
GSA Spesial-83aj.13tkm museo
Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä
XM V6 12V 156tkm,2.0iBreakY4-96
ZX1.9Vol-92
ym.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX Pallas 2400 IE Automatic -83
ViestiLähetetty: 05.06.2017 20:01 

Viestit: 60
Tuli pieni moti tuon postauksen jälkeen ja tulin hallille ihmettelemään.

Kuva

Purin laturin irti autosta ja tuo lienee nyt sen laturin virran paikka.

Tässä on laturi/starttihärvelien johdot.
Kuva

Tuo musta johto missä on ilmastointiteippiä on aikaisemmin ollut ruisku/bensapumppusysteemin johtona. Se meni kuvassa näkyvän pinkin johdon välityksellä tähän liittimeen:
Kuva

Onko siis tuo nyt se laturin virtajohto mikä on ollut kytkettynä väärin? Mitään muuta johtoa en löydä joka voisi sopia laturin virtajohdoksi. Startille menevästä paksusta plussastakaan ei tule paikkoja mistä olisi joskus voitu haaroittaa virta laturille.
Mikäli näin on, jää epäselväksi millä bensapumpun saan pyörimään.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CX Pallas 2400 IE Automatic -83
ViestiLähetetty: 05.06.2017 20:14 

Viestit: 5124
B+ on laturilta akulle plussaan menevä virtajohto, mutta minusta ehdokas näyttää hieman heiveröiseltä tuo (musta johto ja abikolla oleva liitin), eli se pitäisi olla reilusti paksu. muttei yhtä paksu kuin startti/maadoitus.

Voi laittaa uuden johdonkin B+-suoraan akun napaan, mutta riittävän paksu (ja katsoo ettei se ole jonnekin jemmattuna, joskus tuo napataan irti jos on diodi oikosulussa, kannattaa mitata B+ sekä mittarin diodi-alueella irtonaisena että jännitteet mitä siihen tulee koneen käydessä)

Bensan suhteen tuo sanoo kaikkien CX:ien olevan lyijyttömälle sopivia:
http://www.citroenet.org.uk/miscellaneo ... eaded.html

(Hohhoijaa-Kokesta ei kannata välittää, viisastelee ja voivottelee usein toisten typeryyttä - ja syynä on kovin usein ettei ole edes lukenut kysymystä tai on ymmärtänyt väärin... joskus kyllä toki ihan neuvookin eikä vaan hohhoiattele)

[Edit] Onnea pipasta, pölykapseleista ja erityisesti CX:stä!


Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 2/5 [ 111 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: