Plösöilijä kirjoitti:
...
Tossa toisessa vaihtoehdossa on reikä vain hihnapyörässä eikä hihnan vaihtoo varte tarvii sen paremmin lukita kampiakselia.
Tämä ei kyllä vieläkään oikein auennut, tarkoitatko hihnapyörällä kampiakselin moniurahihnapyörää ja sitä tapaa joka oli vaikka XU10:ssä, siihen kampiakselin moniurahihnapyörän reikään työnnettii tappi ja lukittiin kampiakseli sillä (tietysti myös nokka-akselin hammashihnapyörät lukittiin myös)?
Kumivaimennetuissa kampiakselin hihnapyörissä oli noissa ikävä tapa pyöräyttää se osa jossa oli reikä aivan väärään asentoon, se on varmaan yksi syy miksi HDI:ssä tehtiin uusi tapa, varmaan myös tarkempi ajoitus, kun reikä on kauempana. Joissain ei lukita kampiakselin hihnapyörän paikkaa (edes jakohihnan tatasta) muulla kuin kitkalla ja ajoittamalla se tuolla vauhtipyörän ajoitusreiällä.