Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Mystinen BSI
ViestiLähetetty: 31.05.2017 18:56 

Viestit: 217
Tämä kapistus tulee kovin usein esiin kun puhutaan erinäisistä sähkö ongelmista.
Minä puran Xsaran -02 HDI farmaria. Kertokaa lyhyesti, miten tuollainen härveli oikealla tavalla irrotetaan, ja kiva kans tietää missä se majailee. Etäinen käsitys on, että jossain sisällä olevan sulakerasian takana. Voin toimia miten raa-asti tahansa sen irrottamisessa, koska kori on jo raato. Onko tällä BSI:llä joku arvo jatkokäytössä, vai onko se jotenkin yksilöity ECU:n ja avaimen kanssa?
Tiedän, että kysymykset on tyhmiä useimmille patonkilaisille, mutta minä vasta opiskelen Citikkaa!

Hakapajanmies
- ei kuirenkaan sormi suussa


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Mystinen BSI
ViestiLähetetty: 31.05.2017 19:04 
Käyttäjän avatar

Viestit: 708
Juuri niin Ecu, Bsi, avaimet jne. ovat ns. naitettu yhteen. BSIn voi virginoida, eli siitä voi tehdä "tehdas uuden", mutta ei onnistu ihan kaikilta. Bsi on käytännössä lähes arvoton.



C5II 2.0 HDI break automatic AM6
C5II 2.0 HDI berline automatic AM6
C5II 2.0 16v berline man.
C4 I 1.6 16V
ex. C5I 2.0 16v berline man, C5I 2.0 16v break man, Xantia berline 1.8 16v man
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Mystinen BSI
ViestiLähetetty: 31.05.2017 21:08 

Viestit: 945
Paikkakunta: Vihti
Bsi=sisällä oleva sulakerasia. Eipä noita kukaan kaipaa pari mullakin virginoituna nurkissa, sama koskee ecuja.


Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 3 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: