Huikko kirjoitti:
Ei varsinaisesti.
Liikkeen mielestä moottorin naputus on "poistunut itsestään", vannetta ei ole lähetetty oikaistavaksi, jäähdyttimestä löydettiin vuoto ja uusi on tilattu, kytkin toimii kuulemma normaalisti. Pyysin testerin arvot kuluneisuudesta sekä PIS-arvon. En saanut. Uusia renkaita ei aiota tilata.
Eli suomeksi yrittävät löytää jonkun joka ostaisi auton tuollaisenaan. Se en ole minä.
Jep, liikkeeltä järkevä bisnespäätös. Nuo kalliit viat kuntoonlaittamalla tulisi turskaa, auton hinta ei nouse vastaavasti. Odottavat optimistista ostajaa. Tämän luokan autossa näin se aina menee, se vaan ei ole liiketoimintaa laittaa vanhoja prestige-autoja kuntoon ja yrittää saada omiaan pois.
Varsinkaan kun ennen noiden päällimmäisten vikojen kuntoonlaittoa kukaan ei tiedä mitä siellä vielä on. Jos vanne on kiero niin sehän täristää. Entäpä jos tärinä ei lopukaan vanteen oikaisulla, jne jne...
Tämmöinen olisi vielä muodissakin:
https://m.autoscout24.ch/de/d/maserati- ... 10%26r%3d5Sveitsissä pruukattu huoltaa jämptisti ja kalliitkin ilmenevät viat on korjattu melko varmasti. Allekirjoittaneella on nyt, harjoitusten jälkeen, tarkkaakin tarkempi tieto miten auto tuodaan tuolta edullisesti tulleineen kaikkineen.