"Hellannupit" vetämällä (ovat sitten haurasta kirkasta muovia juurestaan, varovasti siis) pois, laitimmaisten nuppien alta ruuvit pois ja nuppien alta lähtee muovi irti. Siellä alla on piirikortti, joka hoitaa tuon lämmönsäädön sekä puhallinnopeuden ohjaamisen. Liittimet kortin takana, on "hitusen" ahdasta saada liittimet irti, mutta onnistuu kun rauhassa tekee...
Tarkista kuitenkin että puhaltaa, ennen isompia purkutöitä. Ne muutamat puoliautomaattiset mitä joskus ihmettelin, puhaltaa vallan hiljaa ja epäilys helposti iskee ettei mitään tapahtuisi. Kokeile pitää lämmönsäätöä aivan tapissa jonkun aikaa, puhallinnopeuden pitäisi alkaa kasvaa hissukseen, kun automatiikka huomaa ettei meinaa sisälämmössä muutosta tapahtua. Taitaapa vaatia koneen käynnissäoloakin, tosin noissakin tuntuu vähän eroja olevan toimintansa suhteen...
Dyane 4x4 IE, Sm 2.7, Dyane IE, C8 2.2 Series -LantikanPätkä
|