Pikku päivitystä:
Tyhjäkäynti toimii edelleen kuin unelma ja pienellä kaasulla saa kierrokset jopa 3800 jonka jälkeen alkaa tukehtumaan ja joku apulaite kanittaa vinkumisen perusteella myöskin käyntiä.
Ei minkäälaisia vikakoodeja edellisten nollauksien jälkeen. Antipöllö vilahti tosin tänään mutta sekin hävisi. Ajamaan pystyy jotenkuten kunhan ei kaasua anna liikaa. Kärsivällinen saisi varmaan jopa matkanopeuden.
Jotain uuttakin sentään tähän päivään. Jostakin sinne ilmestyi turbo!?!?!?!? No ei sentään mutta äänimaailma on täysin sama kuin olisi puhallin kyljessä, hienosti viheltää kyllä sinne ~4000rpm asti. Imuvuotoa kuulostaa olevan mutta käynti ei muutu vaikka miten paljon hölvää bräkleeniä konehuoneeseen.
Niin ja aiemmin oli 4 koodia nyt oli sitten vain yksi koodi. Joka oli se P0303 eli kolmospytyllä joku henkinen ongelma, ei luulisi olevan mikään älytön koska ei ole toistuva koodi. Nyt oli käynnissä liki tunnin johon kuului ajoa ja täysin mielenköyhää ja holtitonta kaasuttelua pihassa a'la laukea paska tai rupea toimimaan-tyylillä.
Ei suostu edes hajoomaan, pitää varmaan laittaa tiiliskivi kaasulle ja katsoa miten pitkään kestää

Tämä jos mikä on pirun riivaama malmikasa
Edelleen vinkkejä otetaan vastaan.
Pakoputki oli varmaankin tukossa tai siis katti koska toimi kun tyhjensi etupöntön. Pitäisi tyhjentää loputkin samaan vitutukseen? Se tulee tosin niin kalliiksi ettei kannata enää pahemmin laitella autoa. Paitsi tämä rupeaa olemaan kohta jo periaate kysymys. Jos olisi rahaa niin auto olisi Hartikaisella, maksoi mitä maksoi- mentaliteetilla.
Niin ja on siis 217tkm ajettu.