Tuommoinen hopeametallin värinen yksilö näyttäisi olevan saksanmaalla myynnissä. Ainakin ilmoituksen mukaan huollettu asianmukaisesti (scheckgeheftgepflegt). Saman sanahirviön tulkitsen kertovan siitä että ajomäärä voidaan huoltokirjan avulla ainakin yrittää todistaa paikkansa pitäväksi.
Varusteina SX-varustetason plyysiverhoilu, vakionopeussäädin, automaatti-ilmastointi, 4 x istuinlämmitys, 4 x sähköikkunat (1 epäkunnossa, oiskohan kuskin ikkuna kyseessä...).
Onko patonkilaisilla valistuneita arvauksia tai kokemuksia, kuinka kestävä voimapaketti on 2,1 TD automaattivaihteella? Kerran yhtä vastaavanikäistä viistoperää kävin ajamassa ja automaatti nykäisi melkoisesti vaihtaessaan. Kuitenkin kaikissa ajamissani V6-koneisissa automaatti on toiminut tosi pehmeästi. Muistelen kyllä lukeneeni joskus 2,1 TD:n "tomaattirempasta" mutta kuinkahan siinä projektissa lopuiltaan kävi?
Vaihtaako 2,1 TD:n automaatti edes "uutena" pehmeästi? Mahtaako kellään olla kokemuksia uudesta/uusitusta/korjatusta 2,1 TD automaatista? Jos tuo ilmoituksen mukainen auto olisi fiksussa kunnossa muutenkin kuin vain myynti-ilmoituksen mukaan niin siinä kyllä saattaisi olla "fiksu käyttöauto": tilava ja tosi mukava matkustamo, kohtuullinen kulutus, vääntöä koneessa, helppo ajaa automaatin ja vakionopeussäätimen siivittämänä. Nyt kun tietää tekniikkapalstalla upeasti kuvitettujen tosi hyvien ohjeiden ansiosta kuinka valotkin voi piristää niin jopa kelpaisi kruisailla. Jokohan pitää lähteä rahoitusta haalimaan...
No tässäpä haaveilevan viestin avoimet kysymykset. Mielelläni lukisin asiallisia kommentteja aiheesta!

Ja kuten aina, niin taaskin jännityksellä odotan lauantaisen Tollo-arvonnan tuloksia.