Eikös konetilan sulakerasia ole BSM ja sen voi vaihtaa toiseen samanlaiseen käytettyynkin.
BSI on sisätilan sulakerasia eikä sita voi vaihtaa kuin:
- tehdasuuteen yhden kerran, vaatii ohjelmoinnin merkkitesterillä
- käytettyyn vaihtaessa täytyy vaihtaa samasta autosta: BSI+ECU+avaimet (siru ja kaukosäädin), matkamittarin lukemat kopioituu mittariin ja BSI:n muistiin siitä kummassa on isompi
- gurun "uudelleen virginoima" käytetty kuten tehdasuusi tai kloonaama boksi täältäkin varmaan tavoittaa sen gurun jos tarvis
Tuollaisesta BSI-resetistä en ole kuullutkaan, kuulostaa kummalta, yleisempi on akun irroitusproseduuri:
http://www.bba-reman.com/gb/content/peu ... ot_processhttp://citroen-foorumi.com/index.php?topic=14656.0Yhdessä autossa on tullut koettua, että auto kehitti vaikka mitä vikoja jos heti akun kiinnittämisen jälkeen löi virrat päälle ja starttasi, hitaammalla rytmillä ei ikinä ongelmia.