Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/3 [ 59 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Teslaa ei kohta pelasta mikään.
ViestiLähetetty: 25.01.2018 18:52 

Viestit: 884
Paikkakunta: Naantali
Moni teistä ehkä tämän jo tietääkin.Elon Musk poltaa rahaa teslojen valmistamiseen tappiolla 480000 dollaria joka tunti.

https://techcrunch.com/2017/11/26/in-pr ... ankruptcy/


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teslaa ei kohta pelasta mikään.
ViestiLähetetty: 25.01.2018 19:00 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7762
Paikkakunta: Eurajoki

Profiili WWW
Niin? Otsikosta päätellen et tainnut vaivautua lukemaan tuota juttua?



-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teslaa ei kohta pelasta mikään.
ViestiLähetetty: 25.01.2018 20:14 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3199
Paikkakunta: Tampere
Vaivautuminen on niin hankalaa ja hidasta...



DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teslaa ei kohta pelasta mikään.
ViestiLähetetty: 25.01.2018 20:48 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2739
Paikkakunta: Koria
Tuomas Kyrö sanoi jossain TV-ohjelmassa, että "elämä on liian lyhyt käyttöohjeitten lukemiseen. Ei ehdi romaaniakaan lukemaan, hyvä kun ehtii edes kirjoittamaan..."

Kukapa sitä nyt viihteestäkään lukee muuta kuin otsikon, uutisista puhumattakaan... :D


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teslaa ei kohta pelasta mikään.
ViestiLähetetty: 25.01.2018 22:49 

Viestit: 4994
Sitten tarvitsis vielä ymmärtää että jenkkien "bankruptcy" usein tarkoittaa "Chapter 11" konkurssilakien mukaista menettelyä, joka ehkä pikemminkin vastaa yrityssaneerausta Suomen lainsäädännössä. (Chapter 7 konkurssilaeissa on taas sellainen suomalaista konkurssia vastaava menettely, firma loppuu ja lusikat jakoon)

Onko vielä joku muu tunnettu isompi Jenkkiläinen autotehdas joka ei olisi kokenut konkurssia, miten oli Ford, se ei kai ainakaan tässä viimeisessä rytäkässä ollut kuin ihan reunalla hoippumassa (General Motors ainakin meni "konkurssiin" 2009 ja Chyslerkin kai samalla ja sen seurauksena yhdistyi Fiatin kanssa).

Eli jenkeissä on enemmän kuin tapana nollata autotehtaiden velkoja aina laman tullen, joskus jopa johtaa amerikkalaisen unelman Detroit-autokaupungin konkurssiinkin, mutta sekin selvisi siitä kuten GM ja Chryslerkin.

Mutta en silti usko että nykytahdilla on nähtävissä rahan loppuminen ihan heti Teslalta, mutta kukapa osaa ennustaa koska seuraava lama iskee ja mitkä autofirmat ovat huipulla 15...30 vuoden päästä. Minun arvaus on että nykyisiä merkkejä on siellä silloinkin, ja ne ovat liittoutuneet ja hajonneet, mutta entistä isompina firmoina "ryhmittyminä", en kuitenkaan usko että Teslakaan säilyy ihan erillisenä, ellei sitten ala tekemään jotain ihan muutakin kuin autoja ja akkuja.

Mutta toisaalta voihan Tesla loppua ja hyvinkin äkkiä jos hypestä loppuu puhti totaalisesti, rahat ei riitä montaa kuukautta pyörittää toimintaa, vaikkei tuo vuodessa nyt kovin montaa miljardia tappiota teekään. Itse en usko tähän vaihtoehtoon ainakaan viiden vuoden sisällä, ellei tapahdu jotain muuta isoa muutosta. No jos vaikka Elon Musk tekisi seuraavaksi SpaceX raketin jalkeen vaikka sukellusveneen ja jäisi kiinni epäiltynä toimittajan kidutuksesta ja murhasta (kuten raketti-Madsen), ei varmaan montaa viikkoa kestäisi kun firmat olisi nurin ja palaset jakoon muille firmoille.

Kiinnostaisi myös tietää miten paljon Teslalla on investeinteja tuotantolaitoksissa, jos se on vähänkään ollut viisas se antaa alihankkijoiden rakentaa gigafactoreita ja jos täytyy joskus siirtää tuotantoa halvempiin maihin jää alihankkijoiden ongelmaksi keksiä tekemistä isoille vanhentuneille koneile ja laitoksille kalliiden palkkakustannusten maissa.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teslaa ei kohta pelasta mikään.
ViestiLähetetty: 25.01.2018 23:00 

Viestit: 884
Paikkakunta: Naantali
GM:n entinen johtaja Bob Lutz sanoo:Elon Musk is a poor leader.

http://nordic.businessinsider.com/why-g ... ?r=US&IR=T

PS.Käytäkää Google kääntäjää jos kieli ei muuten hoidu.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teslaa ei kohta pelasta mikään.
ViestiLähetetty: 25.01.2018 23:25 

Viestit: 4994
rundvik kirjoitti:
GM:n entinen johtaja Bob Lutz sanoo:Elon Musk is a poor leader.

http://nordic.businessinsider.com/why-g ... ?r=US&IR=T

PS.Käytäkää Google kääntäjää jos kieli ei muuten hoidu.

Luetko sinä itse ollenkaan noita ärsyttäviä linkitysheittoja, vai yritätkö tarkoituksella muuttaa uutiset valeuutisiksi, vai etkä vain viitsinyt itse käyttää kääntäjää?
"For the record (and I've asked him about this), he doesn't think Tesla CEO Elon Musk is a poor leader - quite the contrary, he admires what Musk and Tesla have done."

Eli juuri tasan päinvastoin kuin mitä väitit!


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teslaa ei kohta pelasta mikään.
ViestiLähetetty: 25.01.2018 23:32 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7762
Paikkakunta: Eurajoki

Profiili WWW
Jos joutuu uutisensa kääntämään googlen kääntäjällä niin suosittelen pysymään vaan sen mv-lehden parissa :lol:

Ihan totta, ei ne käännökset todellakaan aina nappiin mene. Ei niitä ainakaan muille kannata a totuuksina huudella jos ei halua ihan huru-ukoksi leimautua ;)

Heitinpä tuon olli_o:n lainauksen Googlen kääntäjään:

"Jotta ennätys (ja olen pyytänyt häntä tästä), hän ei usko, että Teslan toimitusjohtaja Elon Musk on huono johtaja - päinvastoin, hän ihailla mitä Musk ja Tesla ovat tehneet."

:lol:



-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teslaa ei kohta pelasta mikään.
ViestiLähetetty: 25.01.2018 23:52 

Viestit: 884
Paikkakunta: Naantali
Teuski kirjoitti:
Jos joutuu uutisensa kääntämään googlen kääntäjällä niin suosittelen pysymään vaan sen mv-lehden parissa :lol:

Ihan totta, ei ne käännökset todellakaan aina nappiin mene. Ei niitä ainakaan muille kannata a totuuksina huudella jos ei halua ihan huru-ukoksi leimautua ;)

Heitinpä tuon olli_o:n lainauksen Googlen kääntäjään:

"Jotta ennätys (ja olen pyytänyt häntä tästä), hän ei usko, että Teslan toimitusjohtaja Elon Musk on huono johtaja - päinvastoin, hän ihailla mitä Musk ja Tesla ovat tehneet."

:lol:



Miksi on mieli noin musta?


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teslaa ei kohta pelasta mikään.
ViestiLähetetty: 26.01.2018 01:49 
Käyttäjän avatar

Viestit: 852
Paikkakunta: VT 2

Profiili WWW
Teslassa on niin paljon shortteja kiinni että sitä on monen pakko yrittää puhua upoksiin.
Sen siitä saa kun spekuloi firmalla jonka markkinadynamiikkaa ei ymmärrä.



Mitä pahempi paikka, sitä pitempi jenka.
http://mattila.puheenvuoro.uusisuomi.fi/
http://alstuttu.org/
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teslaa ei kohta pelasta mikään.
ViestiLähetetty: 26.01.2018 09:49 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2147
Älkää nyt olko noin jyrkkänä, kun totuudellahan ei koskaan ole ollut patongissa paljon arvoa. ;)

Pää asia, että tarina viihdyttää ja on asian tunteva parille sadalle lukijalle ja saatatte savustaa arvostetun kirjoittajan ulos patongista kommenteillanne.



BX16Valve88
C5V6-02 CEE-5
C62.7Hdi06ja07
CX2000 Pallas-79
CX25Prestige-87,Turbo-87
4xD-malli68 Pallas,DSuper70,DS23IE73,D-Super5-74
Dyane4-72 museo,2CV4-74
GSA Spesial-83aj.13tkm museo
Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä
XM V6 12V 156tkm,2.0iBreakY4-96
ZX1.9Vol-92
ym.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teslaa ei kohta pelasta mikään.
ViestiLähetetty: 26.01.2018 10:08 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1913
Paikkakunta: Helsinki
Musk on mahtava ideoija, visionääri, mutta häneltä puuttuu lähes tyystin massatuotannon ja siihen tarvittavan logistiikan sekä tuotantolaadun hallinta. Kyllähän ne nyt joitain yksittäisiä raketteja yms. tuottaa ihan ok piensarjoissa, mutta kun autoja pitäisi kyetä puskemaan ihan toista tahtia, suurina massoina, niin homma kusahtaakin jo nilkoille. Tämänhetkisestä Tesla-tuotannostakin ihan liian suuri osuus pyörähtää jo tehtaan oman laaduntarkkailun ansiosta korjattavaksi, mitä se sitten onkaan myyntiverkoston kautta kierrätettynä kun asiakas on autoaan jonkin aikaa jo käyttänyt :?

Tesloista puuttuu myös lähes tyystin kestävyys-ajattelu. Itse tekniikka kyllä kestää, mutta verhoilut repsahtaa ja kaikenlaiset nitinät alkaa häiritsemään melko piankin auton ikääntyessä. Siis puhutaan ihan toisen luokan kulahtamisesta mitä tuon hintaluokan autoilta on totuttu odottamaan. Jotkin irvileuat väittää jopa Dacian kestävän käyttöä paremmin, mutta... ;)



Citroën Berlingo 1.5BlueHDi 130 Shine XL -20
Weinsberg CaraOne 550 UK -24
Suzuki GSF1250SA GT Bandit -08
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teslaa ei kohta pelasta mikään.
ViestiLähetetty: 26.01.2018 10:10 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7762
Paikkakunta: Eurajoki

Profiili WWW
Niinno tuossa aloitusviestin jutussahan se kerrotiin, että se autojen valmistaminen (ja sitä myötä niiden laatu) on toissijaista :)



-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teslaa ei kohta pelasta mikään.
ViestiLähetetty: 26.01.2018 10:17 

Viestit: 236
Pientä kritiikkiä Teslalle...

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/appl ... o/UdSZ7ghr


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teslaa ei kohta pelasta mikään.
ViestiLähetetty: 26.01.2018 10:41 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7762
Paikkakunta: Eurajoki

Profiili WWW
Peksi kirjoitti:

No aika pientä, ihan samaa kuin ne "mulla oli sitikka, siinä oli vikoja ja tästä lähtien ostan ranskalaiset grilliltä" :lol:
Juttuhan kertoi Wozniakista, tuo Tesla-viittaus taisi vain olla tuossakin koukkuna keräämässä klikkejä...



-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teslaa ei kohta pelasta mikään.
ViestiLähetetty: 26.01.2018 11:04 
Käyttäjän avatar

Viestit: 852
Paikkakunta: VT 2

Profiili WWW
Model threen laatufilosofia perustuu ihmistyön täydelliseen eliminointiin kokoonpanosta. Siksi massatuotannon ylösajo takkuaa.



Mitä pahempi paikka, sitä pitempi jenka.
http://mattila.puheenvuoro.uusisuomi.fi/
http://alstuttu.org/
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teslaa ei kohta pelasta mikään.
ViestiLähetetty: 26.01.2018 11:17 

Viestit: 297
Teslan todelliset vaikeudet autotehtaana alkavat silloin, kun perinteiset autonvalmistajat alkavat pukkaamaan kilpailevia tuotteita markkinoille, eli aikalailla näillä hetkillä. Ei se sähkömoottorin ohjaustekniikka ole mitenkään erikoista, joten pitkän kokemuksen omaavat perinteiset valmistajat ymppäävät sen helposti kiinni jo muilta osin valmiiseen tuotteeseen.

Tesla ei tarjoa autona mitään mitä vanhat automerkit eivät olisi jo tarjonneet ennen Teslaa. Markkinointi on kyllä onnistunut erityisen hyvin, jos Suomessakin uutisoidaan, että Teslalla ajettiin kolari Ameriikassa.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teslaa ei kohta pelasta mikään.
ViestiLähetetty: 26.01.2018 11:37 

Viestit: 167
Paikkakunta: Turku
Teuski kirjoitti:
Jos joutuu uutisensa kääntämään googlen kääntäjällä niin suosittelen pysymään vaan sen mv-lehden parissa :lol:

Ihan totta, ei ne käännökset todellakaan aina nappiin mene. Ei niitä ainakaan muille kannata a totuuksina huudella jos ei halua ihan huru-ukoksi leimautua ;)

:lol:

Asiasta ihan kahdeksanteen (patongin periaatteiden mukaisesti), tuosta Googlen käännöspalvelusta (ja menemisestä metsään...), syöttäkää sille ensiksi:

"hitsaaja"

ja sen jälkeen

"liitoshitsaaja"

(tuosta voisi joku todeta, että "jokin lensi tuulettimeen...")



Renault Laguna 1.5 dCi Sport Tourer -08
Ex: Xsara 2.0i Break Excl. x4 -02
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teslaa ei kohta pelasta mikään.
ViestiLähetetty: 26.01.2018 11:45 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7762
Paikkakunta: Eurajoki

Profiili WWW
ovi kirjoitti:
Teslan todelliset vaikeudet autotehtaana alkavat silloin, kun perinteiset autonvalmistajat alkavat pukkaamaan kilpailevia tuotteita markkinoille, eli aikalailla näillä hetkillä. Ei se sähkömoottorin ohjaustekniikka ole mitenkään erikoista, joten pitkän kokemuksen omaavat perinteiset valmistajat ymppäävät sen helposti kiinni jo muilta osin valmiiseen tuotteeseen.

Tesla ei tarjoa autona mitään mitä vanhat automerkit eivät olisi jo tarjonneet ennen Teslaa. Markkinointi on kyllä onnistunut erityisen hyvin, jos Suomessakin uutisoidaan, että Teslalla ajettiin kolari Ameriikassa.

Sinäkään et ilmeisesti ole lukenut tuota avausviestin uutista ;) Teslan tähtäin on vähän pitemmällä.

Sitäpaitsi tuo jälkimmäinen toteamuksesi on aika lailla ristiriidassa ensimmäisen kanssa. Pitää ymmärtää, että Tesla on enemmän kuin auto.

Toi liitoshitsaaja oli aika paha :D Sitähän luulisi, että se erottelee tuosta sanat "liito shit saaja", mutta syöttäkääpä tuo sinne kääntäjään :shock:



-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teslaa ei kohta pelasta mikään.
ViestiLähetetty: 26.01.2018 11:49 
Käyttäjän avatar

Viestit: 852
Paikkakunta: VT 2

Profiili WWW
Teslalla on etunaan oma maailman suurin akkutehdas.



Mitä pahempi paikka, sitä pitempi jenka.
http://mattila.puheenvuoro.uusisuomi.fi/
http://alstuttu.org/
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teslaa ei kohta pelasta mikään.
ViestiLähetetty: 26.01.2018 13:21 

Viestit: 884
Paikkakunta: Naantali
ovi kirjoitti:
Teslan todelliset vaikeudet autotehtaana alkavat silloin, kun perinteiset autonvalmistajat alkavat pukkaamaan kilpailevia tuotteita markkinoille, eli aikalailla näillä hetkillä. Ei se sähkömoottorin ohjaustekniikka ole mitenkään erikoista, joten pitkän kokemuksen omaavat perinteiset valmistajat ymppäävät sen helposti kiinni jo muilta osin valmiiseen tuotteeseen.

Tesla ei tarjoa autona mitään mitä vanhat automerkit eivät olisi jo tarjonneet ennen Teslaa. Markkinointi on kyllä onnistunut erityisen hyvin, jos Suomessakin uutisoidaan, että Teslalla ajettiin kolari Ameriikassa.


Näin siinä tulee käymään.Isot autofirmat alkavat kohta puskea volyymilla halpoja sähköautoja.Osakeyhtiön tehtävä on tuottaa voittoa omistajilleen.Rahoituspiikki ei todellakaan ole auki Elon Muskille.Trumpilta tuskin rahatukea tulee.Fisker Karman kohtalo vaanii Teslaa.

PS.GM johtaja Lutz kehoitaa muuten taltioimaan keräilymielessä Tesloja.Hänen mukaansa niitä ei kohta enään saa.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teslaa ei kohta pelasta mikään.
ViestiLähetetty: 26.01.2018 13:32 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7762
Paikkakunta: Eurajoki

Profiili WWW
rundvik kirjoitti:
ovi kirjoitti:
Teslan todelliset vaikeudet autotehtaana alkavat silloin, kun perinteiset autonvalmistajat alkavat pukkaamaan kilpailevia tuotteita markkinoille, eli aikalailla näillä hetkillä. Ei se sähkömoottorin ohjaustekniikka ole mitenkään erikoista, joten pitkän kokemuksen omaavat perinteiset valmistajat ymppäävät sen helposti kiinni jo muilta osin valmiiseen tuotteeseen.

Tesla ei tarjoa autona mitään mitä vanhat automerkit eivät olisi jo tarjonneet ennen Teslaa. Markkinointi on kyllä onnistunut erityisen hyvin, jos Suomessakin uutisoidaan, että Teslalla ajettiin kolari Ameriikassa.


Näin siinä tulee käymään.Isot autofirmat alkavat kohta puskea volyymilla halpoja sähköautoja.Osakeyhtiön tehtävä on tuottaa voittoa omistajilleen.Rahoituspiikki ei todellakaan ole auki Elon Muskille.Trumpilta tuskin rahatukea tulee.Fisker Karman kohtalo vaanii Teslaa.

PS.GM johtaja Lutz kehoitaa muuten taltioimaan keräilymielessä Tesloja.Hänen mukaansa niitä ei kohta enään saa.

Tarkoittanet tätä?
https://www.motorauthority.com/news/1114944_bob-lutz-tells-collecters-to-buy-tesla-model-s-while-its-still-available

Siis kilpailevan autonvalmistajan toimitusjohtaja kritisoi Teslaa autonvalmistajana. Mitä sitten?

Kun lukee ja ymmärtää tuon aloitusviestin uutisen, tajuaa, että Teslan kannalta asialla ei juuri ole merkitystä.
Rautalangasta väännettynä Tesla on yhtä paljon autonvalmistaja kuin Google on hakukone ;)



-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teslaa ei kohta pelasta mikään.
ViestiLähetetty: 26.01.2018 19:18 

Viestit: 297
Juu'uh, kirjoitinkin, että Tesla on vaikeuksissa autonvalmistajana. Vaikka Tesla haluaisikin olla joku hedelmäfirma Forest Gumpista, niin se ei ole vielä lähellekkään sitä autonvalmistajana. Hypetystä riittää aikansa ja sen jälkeen se siirtyy johonkin muuhun kohteeseen.

Tesla voi hyvinkin pärjätä yhtiönä, mutta ei autonvalmistajana. Ja edelleen olen sitä mieltä, että Tesla ei tarjoa autona mitään, mitä ei olisi jo ollut, vaikka markkinointi onkin onnistunut. Jokainen voi silmäillä kilpailevien merkkien mallistoja ja ymmärtää hyvin, että Teslalla 2,5 auton mallistollansa menee 20 vuotta, että pääsee kutakuinkin samaan. Siinä vaiheessa juna meni jo.

Muskilla on hirvittävä paine saadaa uusia malleja markkinoille. Hyvänä esimerkkinä voidaan laittaa Semi, josta kerrotaan niinkin tarpeellisia tietoja, kuin 0-100 km/h kiihtyvyys ja mäennousukyky. Se tosin jää kertomatta, että kuinka noiden arvojen ulosmittaaminen vaikuttaa tärkeimpään arvoon, eli toimintasäteeseen.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teslaa ei kohta pelasta mikään.
ViestiLähetetty: 26.01.2018 20:02 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1913
Paikkakunta: Helsinki
ovi kirjoitti:
Ja edelleen olen sitä mieltä, että Tesla ei tarjoa autona mitään, mitä ei olisi jo ollut, vaikka markkinointi onkin onnistunut.

No eikös se ollut Tesla kun ekana kekkasi käyttää tavallisia "sormiakkkuja" isoina kennostoina autojenkin akkuina, kun muut valmistajat puuhailivat tuohon aikaan lähinnä erilaisten akkumuotoilujen yms. kanssa, kun joka vehkeeseen piti olla se oma, uniikki akkumallinsa :?

Ja taitaa Tesla olla myös eka sähköautovalmistaja, jonka tuotteella saa vetää as.vaunuakin, Model X peräti 2250kg :?



Citroën Berlingo 1.5BlueHDi 130 Shine XL -20
Weinsberg CaraOne 550 UK -24
Suzuki GSF1250SA GT Bandit -08
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Teslaa ei kohta pelasta mikään.
ViestiLähetetty: 26.01.2018 20:34 

Viestit: 297
Unohdetaan se sähkö kokonaan ja keskitytään autoon. Mitä Tesla tarjoa enemmän autona, kuin joku jo ennen Teslaa olemassa ollut automalli?

Tämän jälkeen yhdistetään taas sähkö ja auto. Kun perinteiset valmistajat ymppäävät sähkön valmiiseen tuotteeseen, joka on tänä päivänä kaikilta ominaisuuksiltaan huimasti Model S:ää edellä, niin millä Tesla voi kilpailla? Model S alkaa olla jo aika iäkäs malli, joten piakkoin pitäisi saada korvaava malli markkinoille, mutta kuinka se on mahdollista, jos ei saada edes halvempaa versiota valmiiksi?

Kun hypetys loppuu, niin loppuu myös myynti.


Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/3 [ 59 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: