Teuski kirjoitti:
Kuulemma sormella tuntee onko anturissa eloa kun ovat päällä.
Itse joskus yritin (uudempi Xsara), mutta ei silloin naputtanut tuntuvasti mikään anturi (tai liian parkkiintuneet sormenpäät). Auto pitää kai olla käynnissä ja pakki päällä eli avustajaa tarvitaan sisälle. Usein kai nuo silti tuntuvasti naputtavat vaikka olisi vikatila päällä yhdessä anturissa. Toinen tapa on kuunnella vaikka stetoskoopilla naputtaako kaikki anturit, ehkä valinta riippuu kuinka herkät korvat tai sormenpäät ovat. Kolmas tapa on lukea mitä anturia tai vikaa testeri ilmoittaa, mutta vaatii merkkihuollon lukulaitteen, tai ainakin jonkun oikein yhteensopivan lukijan. Mikä auto on kyseessä? Netistä noita antureita voi löytää aika edukkaasti, mutta yllättävän paljon niissä on hintaeroja eri mallisilla. Ja joskus vika voi olla vaikka hapantuneessa johtosarjassa tai ...