powerage kirjoitti:
Mielummin paska painelaakeri joka on kestänyt vaivaiset 398tkm. kuin
paska kori (mercedes).

edit. kumpi helpompi vaihtaa painelaakeri vai kori?

Tässä viimeisen Mersu keskustelun jälkeisen yksityis viestisi sisältö!
"Älä ota nokkiin, tämä on tälläistä jonniin joutavaa paskanjauhantaa, ainakin minun puolelta"
Joten luokittelen tämänkin niihin!
Tässä listaa tämän viikon tietoon tulleista PSA:n ikuiseksi tarkoitetuista tuotteista:
-2.0 hdi 100kw vaihdettu uuteen tehdas koneeseen 189tkm
-Picasso 260tkm nyt laturi, startti ja etujouset
-C5 ajettu227tkm, johon parin vuoden aikana uusittu
-täydellinen kytkin, kun painelaakeri asetelmasta läpi
-etupyörän laakerit
-toisen puolen kynkän laakeri
-jousisylinteri taakse
-laturi
-ilmastoinnin kompura
-takajarrut aivan kaikki
-toinen etujarrusatula
-moottorin tuki
-puolaboksi
Nämä kaikki vuoden 2014 jälkeen ja täydennän listaa, kun huoltokirja käsillä.
Pakko kyllä "kompata" tässä kohtaa..Voisin laittaa samanlaisen,jollei pahemmankin listan..Mutta joku meidän asiakkaista saattaisi ottaa nokkiinsa..
Muuten..Uusi vikakoodi näkyy olevan ihan uusissa PSA ryhmän dieselimoottoreissa..."Kaksoismassapyörän värinä"..Viimeksi luettu alle 1500km ajetun auton ohjainlaitteesta viime viikolla..