Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: BX - mustekalojen vertailua
ViestiLähetetty: 16.02.2018 22:55 

Tulisi minun vaihtaa mustekala -86 malliseen 1,4 koneiseen laitteeseen. (Visakoneinen) Siihen kuuluvia mustekaloja ei saa enää. Vaan mitä eroa on letkustoissa - kenties vain yksi liitos on liian lyhyt tai jotain. Onko joku tehnyt vertailevaa tutkimusta lukuisista erilaisista paluuletkustoista??

Poissa

Viestin otsikko: Re: BX - mustekalojen vertailua
ViestiLähetetty: 16.02.2018 23:23 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Mielikuva on että erona olisi ohjaustehostimen mukanaolo tai olemattomuus. Muuten ovat aika liki samoilla paikoilla kaikki osat, ja jos jonnekin ei riitä niin helppo on letkuja jatkaa. Ja jos sitten on ylimääräisiä, kuten tehostetun mustekala tehostamattomaan, niin tulppaamalla niistä ylimääräisistä selviää..?

Nopeasti Haynesin kaavioita silmäillen näyttäisi siltä että itse mustekala olisi sama mutta T-haaroilla on sitten liitetty nylonputkiin nuo tehostimeen liittyvät paluuletkutukset...

Oikaiskaa jos metsään meni pohdinnat...

Dyane 4x4 IE, Sm 2.7, Dyane IE, C8 2.2
Series -LantikanPätkä
Poissa

ViestiLähetetty: 17.02.2018 02:45 
Käyttäjän avatar

Minulla pitäisi olla tallessa Nos mustekala tehostamattomaan. Hinta 50,-. Pannaanko pakettiin?

Cx Heuliez-87, Tre-87, Fami-90, IE Pallas -83, Prestige -88, Id-58, DSuper-70, 4xXm, Xantia, BxGti-86
Poissa

ViestiLähetetty: 17.02.2018 09:41 

Eikös tuossa visakoneisessa 1,4:ssä ole myös etuapurunko omanlaisensa, ja kun mustekala makaa sen päällä niin reititykset voivat olla hiukan eripituisia.

Poissa

ViestiLähetetty: 17.02.2018 18:10 

Beksejä on minulla joka lähtöön ja siis heti tartun jptcool:n tarjoukseen ja ostan pois letkuston. Onpahan ainakin se mihin vertailla kun tuon oman letkuston saan ulkoistettua...

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 5 viestiä ]