D-Jetin kanssa pitää vähän osata vikaa hakea, pikkusen omalaatuinen nykyruiskuihin verrattuna...
Kaverin DS21:n kanssa taisteltiin käynnin kanssa, välillä tuntui toimivan oikein kivasti, välillä ei kestänyt kierroksia vaan alkoi "räkimään ja räiskimään" oikein huolella. Monenlaista tarkistettiin, bensanpaineista älylaatikkoon, syttykin päivitettiin asentamalla
Power Spark -kärjetön* paketti vakiojakajaan. Hieman parani kipinän parantamisella, mutta loppuviimein käyntihäiriön syy löytyi bensasuuttimista...
Oli siitä kummallinen tapaus, että paikallaan oli vielä alkuperäiset suuttimet, jotka ainakin tarinoiden mukaan olisi vaihdettu toisenlaisiin sekalaisten vuototaipumusten takia jo 70-luvulla. Yksi suuttimista vuoti ulos, kaksi räki bensaa tosi huonosti välillä unohtaen suihkuttaa, yksi toimi edes jotenkin. Uudet suuttimet sitten
tuolta, maltillisemmalla hinnalla kuin "alkuperäis-Boschilaisia" eli neljä yhden hinnalla, ja koskaan en sen koneen ollut kuullut käyneen niin sivistyneesti kuin uusien suuttimien kanssa...
*Tuommoisen laittelin sittemmin vanhempaan Rangeenikin, ja kyllä siinäkin kipunantuotanto parani kärkiin verrattuna