Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 3/4 [ 84 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Miksi ylläpito poistaa viestiketjuja?
ViestiLähetetty: 27.09.2018 22:27 

jaakkovaakko kirjoitti:
Nyt kuitenkin kun ylläpito on ymmärtänyt jakaa banaania trollaajille ehkä normaali tilanne palautuu

Menemättä tähän sen syvemmin, mielestäni normaali tilanne on kovaa vauhtia palautumassa!? Antaa tarinan hersyä hyvässä hengessä patonki-tyyliin :D
Tunne edellä, sitikka-harrastuksellahan ei ole mitään tekemistä järjen kanssa :shock: :lol: :lol:

*B11 -52
*3CV AK350 -65
Poissa

ViestiLähetetty: 27.09.2018 23:34 
Käyttäjän avatar

Teuski kirjoitti:
Trollaajalla tässä varmaan viitataan betaromeoon?
Joo, on leveää pensseliä ja piikikästä kirjoittelua, mutta aika kaukana trollista.

Jos oma harrastusvakaumus on niin höllässä että noin pienestä järkkyy, kannattaa ehkä vaan hommata se massojen toyota :D

Ottamatta kantaa itse kirjoituksiin, tämä yhden kirjoittajan vainoaminen menee naurettavaksi. Ja bannien ilakointi jopa säälittäväksi. Isot miehet...

Onko sitten aikuisen miehen toimintaa luoda uusi nimimerkki tilapäisesti bannatun tilalle? 13v. kakralta voisi tällaista odottaa, mutta ei oman arvonsa tuntevalta Isolta Mieheltä.

Toisekseen, tämähän on sitroen-harrastajien Patonki. Kuinka moni meistä haluaa, että joku toistuvasti yrittää osoittaa mielipiteitämme vääriksi. Vastaan itselleni: ei sinun lisäksi kovinkaan moni, tuskin kukaan. Miksi tuollaisen kirjoittajan täällä tarvitsee bannista huolimatta roikkua? Menköön Mersu-foorumille kehumaan bemaria. Mitä pahaa me olemme alun alkaen hänelle tehneet? Vastaan tähänkin itse: Emme ole arvostaneet riittävästi hänen käsitystään omasta erinomaisuudestaan, vaikka hän uskookin olevansa suurin, fiksuin ja tietävin. Mutta koska hän alitajuisesti pelkää jäävänsä huomiotta, hänen täytyy jatkuvasti tulla tänne todistelemaan omaa erinomaisuuttaan, ja sitä, kuinka väärässä me hänen mielestään olemme.

Aapeli kirjoitti hyvän vertauksen nypläyksestä. Toivottavasti kaikki ymmärtävät sen.

Ei koira pääse karvoistaan (vanha kansanviisaus). Betan tunnisti jo ekasta lauseesta. Ehkäpä ylläpito kuitenkin haluaa katsoa, kuinka kauan turkki nyt pysyy puhtaana...

Poissa

ViestiLähetetty: 28.09.2018 07:38 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
En minä erikseen halua tai ole haluamatta, mitä toiset täällä kirjoittavat. Kaikilla on vapaus kirjoittaa mitä kirjoittaa.
Jos sinulle tulee paha mieli jonkun kirjoituksista, jätä ne lukematta mutta älä ala savustamaan kirjoittajia pois palstalta.

Beta kirjoittaa myös asiaa, myy ja ostaa osia ja varmasti omalla toiminnallaan enemmän edistää sitikoiden harrastamista kuin haittaa sitä. Tottakai hänellä on täysi oikeus "roikkua" täällä ja vaikka tehdä seitsemän nimimerkkiä jos siltä tuntuu. Niin myös sinulla, vaikka sinua viimeaikaisten kirjoitustesi perusteella en henkilönä kovin arvostakaan. Eri asia on sitten, kun niillä moninaisilla tunnuksilla aletaan harrastamaan jonkin sortin häiriköintiä.

Sitäpaitsi, olipa tämä "Citroen heven" betaromeo tai ei, en kyllä hänenkään kirjoituksissaa ole nähnyt moittimisen aihetta. Ne rinkirunkkaukset sitikan erinomaisuudesta ruusunpunaiset lasit päässä voi jättää sinne omaan autotalliin. Toki saa julkisen viestiketjunkin tehdä, mutta silloin on ymmärrettävä, että se unelmointi on avoin ulkopuoliselle keskustelulle.

Itsekään en tiettyjen kirjoittajien kirjoituksista niin välitä, mutta en (yleensä) viitsi tehdä asiasta numeroa. Beta sattuu tekemään, ja niin myös sinä. Pata kattilaa soimaa...
Erona on se, että sinä täällä hihkut ja elämöit toisen käyttäjän pois potkimisesta ja samalla hyökkäät häntä vastaan vielä tietäen, ettei toisella ole mahdollista täällä itseään puolustaa.

-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa

ViestiLähetetty: 28.09.2018 10:05 

XM-Hannu kirjoitti:
...Onko sitten aikuisen miehen toimintaa luoda uusi nimimerkki tilapäisesti bannatun tilalle? 13v. kakralta voisi tällaista odottaa, mutta ei oman arvonsa tuntevalta Isolta Mieheltä.

Toisekseen, tämähän on sitroen-harrastajien Patonki. Kuinka moni meistä haluaa, että joku toistuvasti yrittää osoittaa mielipiteitämme vääriksi. Vastaan itselleni: ei sinun lisäksi kovinkaan moni, tuskin kukaan. Miksi tuollaisen kirjoittajan täällä tarvitsee bannista huolimatta roikkua? Menköön Mersu-foorumille kehumaan bemaria. Mitä pahaa me olemme alun alkaen hänelle tehneet? Vastaan tähänkin itse: Emme ole arvostaneet riittävästi hänen käsitystään omasta erinomaisuudestaan, vaikka hän uskookin olevansa suurin, fiksuin ja tietävin. Mutta koska hän alitajuisesti pelkää jäävänsä huomiotta, hänen täytyy jatkuvasti tulla tänne todistelemaan omaa erinomaisuuttaan, ja sitä, kuinka väärässä me hänen mielestään olemme.

Aapeli kirjoitti hyvän vertauksen nypläyksestä. Toivottavasti kaikki ymmärtävät sen.

Ei koira pääse karvoistaan (vanha kansanviisaus). Betan tunnisti jo ekasta lauseesta. Ehkäpä ylläpito kuitenkin haluaa katsoa, kuinka kauan turkki nyt pysyy puhtaana...

Ahaa nyt löysin ketjun, josta puhutaan ja sinulta maininnan allergisoitumisesta. (Myönnän että voisin allekirjoittaa yllekirjoitetun suurelta osin, allergisoitumisen kohde on vaan ihan eri) Mutta allergisoituminen kuvaa hyvinkin, ja totta tosiaan allergisoitumisen iskettyä ei siihen auta vaikka toinen kirjoittaa välillä ihan puoliasiallisesti ja allergisoitumiseen vaikuttaa ainakin itsellä kummat asiat: tuolla ärsyttävällä tyypillä on samanlainen omahyväinen tyyli ja virne kuin sillä pikku k...päällä yläasteella :)

No pitäisikö silti sitten kaikki allergeenit karsia pois vain siksi että minua ärsyttää? Entäpä jos joku on allerginen sinun kirjoituksille ja tyylille?

Poissa

ViestiLähetetty: 28.09.2018 12:59 
Käyttäjän avatar

Täällä taas taitavasti sekoitellaan puuroja ja vellejä, unohtaen olennaisin.

Minusta asia on ihan selvä. Vapaamielisellä palstalla on oikein sopivaa kirjoitella monenlaisista aiheista, joista ollaan jyrkästikin eri mieltä. Koska palsta ei ole Spectrum eikä STT, jutut ovat usein viihdettä - tämä tarkoittaa että niissä liioitellaan, yleistetään ja kärjistetään. Se on OK ja kuuluu viihteelliseen tekstiin kuin nenä päähän. Samaten on aivan oikein ja hyvien tapojen mukaista kyseenalaistaa vapaavalintaisten ryhmien ja joukkojen toimintaa, kunhan...

Ei mennä henkilökohtaisuuksiin! Ei mennä systemaattisesti kirjoittelemaan tahallisia henkilökohtaisia loukkauksia palstan jäseniä vastaan joiden jutut eivät miellytä tai joille on tultu "allergiseksi". Maskuliiniseen, klassiseen ja yleisesti hyväksyttyyn toimintatapaan kuuluu että lyöntiin ja loukkaukseen saa vastata, mutta kumpaakaan ei pidä suorittaa ensimmäisenä.

Joku sekoittaa tämänkin asian tahallaan, joten tarkennetaan: henkilökohtaisuuksiin meno tarkoittaa sitä että loukkaus kohdennetaan yhteen henkilöön nimeltä, tiettyyn palstan jäseneen. Jos Sinä, lukija, loukkaannut henkilökohtaisesti vaikkapa aiheesta jossa YLEISESTI kritisoidaan lentokoneessa kävelyä (viihteellisesti ja satiirin keinoin...), ei kirjoittaja ole mennyt henkilökohtaisuuksiin - Sinä, lukija, olet sen vain ottanut henkilökohtaisesti etkä ole osannut erottaa omia tunteitasi joukkojen toimintaa koskevasta yleisestä argumentoinnista.

Toinen elementti joka on enemmän tulkinnanvarainen, on se ettei toisten ketjuja pidä häiriköidä tahallaan. Se on hyvien tapojen puutetta ja todella latistaa foorumia, kukaan ei kehtaa kirjoitella viihteellisiä saati syvällisiä juttuja jos kommentit täyttyvät henkilökohtaisista loukkauksista tai turhasta jankutuksesta. Sitä saa jokainen johtajantyössään tarpeeksi, ei semmosta vapaa-aikana foorumilla kehtaa... Tällaisia "ilonpilaajia" on joka foorumilla, patongissa klassisesti todella vähän, siksi täällä on viihtynyt. Ja huom - satunnaisen negatiivisen kommentin esittäminen ketjussa ei ole häiriköintiä, mutta systemaattinen kaiken tyrmääminen viesti toisensa jälkeen tahallisesti on.

Olennainen asia jonka itse opin hyvin myöhään on se että oman näkemyksen ja toimintatavan perustelu/selittely on täysin tarpeetonta ja turhaa. Kaverit ja myönteiset hyväksyvät sinut ilman noita perusteluja, muille ei mikään perustelu riitä - he ovat ja tulevat joka tapauksessa olemaan sinua vastaan.

Ehkä tämän ketjun loppuun parhaiten kuuluu terveiset Naterolta, joka jo hyvää vauhtia järjestelee C6 2020-tapaamista. Tämänvuotinen tulee olemaan vaikea ylittää, ehkä kuitenkin mahdollista!

Jatketaan kirjoittelua nyt palautuneessa hyvässä hengessä eikä mennä ensimmäisenä henkilökohtaisuuksiin, vaikka "ärsyttäisikin".

Miehellä on elämässään yksi suuri valinta; harrastaako huonoja naisia vai huonoja autoja.
Poissa

ViestiLähetetty: 28.09.2018 18:34 
Käyttäjän avatar

Teuski kirjoitti:
En minä erikseen halua tai ole haluamatta, mitä toiset täällä kirjoittavat. Kaikilla on vapaus kirjoittaa mitä kirjoittaa.
Jos sinulle tulee paha mieli jonkun kirjoituksista, jätä ne lukematta mutta älä ala savustamaan kirjoittajia pois palstalta.

En todellakaan halua savustaa kirrjoittajia, siis monikossa, pois. Ainoastaan yhden, täällä häiriköineen. Kysymys ei ole mielipiteiden rajoittamisesta, vaan betan tavasta halveksia kaikkia muita. Kysyin tuossa taannoin, mitä lukee viesteissä rivien välissä? Siis millainen mielikuva itse kunkin viestistä lukijalle jää? Jos betan viestistä jäisi mielikuva, että "olen muuten vahvasti tätä mieltä", se olisi ihan OK. Mutta minulle jää lähes joka kerta betan tekstistä seuraavanlainen mielikuva: "Etkö sinä helvetin tomppeli tajua, että MINÄ (beta) olen oikeassa ja muut väärässä". Kysymys on siis tavasta, jolla kirjoittaa, ja tavasta, jolla suhtautuu toisiin ihmisiin. Sillä ihmisiähän me kaikki patonkilaiset olemme, emmekä autoja.

Edelleenkin minua kritisoineet mahtuvat komeasti siihen mainitsemaani 10%:iin. En todellakaan ole mielipiteineni yksin. Olen henkilökohtaisesti tavannut viimeisen 2 vuoden aikana n. 15-20 patonkilaista, lisäksi puhunut parin muun kanssa puhelimessa. Heistä kaikki, siis 100% ovat olleet sitä mieltä, että beta saisi vaikka poistua palstalta. Otos on tilastotieteellisesti pieni, mutta varmasti suuntaa antava. Mainittakoon erikseen, että EN ole koskaan tavannut Teuskia.(koska tämä on vastaus Teuskin viestiin) Muuten jätän nimet mainitsematta siksi, etten halua laittaa sanoja kenenkään suuhun. Ilmoittautukoon kuka itse haluaa, ainakin minun kanssani keskustellessaan ovat olleet tätä mieltä. Minä vaan päätin itse tehdä asialle jotain.

Olen vahvasti luonut itsestäni häirikön mielikvan näissä keskusteluissa. Ja tehnyt sen tarkoituksella, toivoen, että yksi henkilö joko pysyisi poissa, tai muuttaisi kirjoitustyyliään muita kunnioittavammaksi. Ei minua kohtaan, vaan muita palstalaisia. Muita patonkilaisia en käsittääkseni ole loukannut, paitsi yhdessä keskustelussa heitä, jotka helmapeltien korjaamisessa suosittelivat pop-niittejä tai liimausta. Silloin taisin vastata vähän kärkevästi...
Ne muutamat, jotka minut tuntevat, ajattelevat minusta... ihan haluamillaan tavoilla.

Lopetan asian käsittelyn taas tähän!!!!! ...........................kunnes beta taas antaa aiheen palata :roll: ( ne koiran karvat, ja niistä pääseminen...)

Poissa

ViestiLähetetty: 28.09.2018 19:03 

XM-Hannu kirjoitti:
"Kysyin tuossa taannoin, mitä lukee viesteissä rivien välissä? Siis millainen mielikuva itse kunkin viestistä lukijalle jää? Jos betan viestistä jäisi mielikuva, että "olen muuten vahvasti tätä mieltä", se olisi ihan OK. Mutta minulle jää lähes joka kerta betan tekstistä seuraavanlainen mielikuva: "Etkö sinä helvetin tomppeli tajua, että MINÄ (beta) olen oikeassa ja muut väärässä". Kysymys on siis tavasta, jolla kirjoittaa, ja tavasta, jolla suhtautuu toisiin ihmisiin."

Tukea rivien välistä lukemiselle täältä.

Poissa

ViestiLähetetty: 28.09.2018 20:30 

Tässä kyllä olen täysin samaa mieltä XM-hannun kanssa

Poissa

ViestiLähetetty: 28.09.2018 21:14 

XM-Hannu kirjoitti:
"Etkö sinä helvetin tomppeli tajua, että MINÄ (beta) olen oikeassa ja muut väärässä".

Mitä sitä toisaalta jaksaa tuollaisesta sitten välittää? Kai nyt jokainen sivistynyt ihminen tietää vain ja ainoastaan itse olevansa oikeassa, ja tästä syystä erinäiset netissä veistelevät kirjoittelijat ovat tietenkin väärässä, vaikka vihjaavatkin muuta :)

Poissa

ViestiLähetetty: 28.09.2018 21:18 

aapo kirjoitti:
XM-Hannu kirjoitti:
"Kysyin tuossa taannoin, mitä lukee viesteissä rivien välissä? Siis millainen mielikuva itse kunkin viestistä lukijalle jää? Jos betan viestistä jäisi mielikuva, että "olen muuten vahvasti tätä mieltä", se olisi ihan OK. Mutta minulle jää lähes joka kerta betan tekstistä seuraavanlainen mielikuva: "Etkö sinä helvetin tomppeli tajua, että MINÄ (beta) olen oikeassa ja muut väärässä". Kysymys on siis tavasta, jolla kirjoittaa, ja tavasta, jolla suhtautuu toisiin ihmisiin."

Tukea rivien välistä lukemiselle täältä.

Tuen myös omalta osaltani :P

Poissa

ViestiLähetetty: 28.09.2018 22:17 
Käyttäjän avatar

Mielestäni ds-jekkerin viesti yllä kiteyttää olennaisen todella hyvin, ei lisättävää!

Xantia Activa Tct -96
CX 20 TRE -88 -> 22i projekti, CX 25 Prestige -84
GS X3 ZEV-projekti, C5 2.2 HDI 170 -08
XM V6 A. -95
C6 2.7 HDi
Poissa

ViestiLähetetty: 28.09.2018 22:24 

Oliskohan se joku ihmishirviö joka on ihan yksin ja vakain aikein tuhonnut sitruunapatongin hyvän me-hengen?

Kävin verestämässä vanhoja muistoja etsi toiminnon avulla, kyllä täälläkin nyt niin valtimiehen diplomaattisuudella esiintyviä ja muita neuvovia on ollut ketjuissa häiriköimässä ja vittuilemassa jo ennen kuin betaromeo on liittynyt edes patonkiin...

Myönnettäköön etten arvosta suuresti sitä että automerkkiin liittyvään keskustelufoorumiin tullaan haukkumaan Citikkaa ja kehumaan jotain muuta merkkiä, mutta siitäkin löydän heti monta ärsyttävää esimerkkiä muiltakin täällä kirjoittajilta.

En ole niin hyvä tuttu että voisin toimia luonnetodistajana, mutta jos on banni päällä eikä pääse puolustautumaankaan, niin: oma kokemus betaromeosta on ihan normaali suomalainen mies ja kauppakumppanina uskallan suositella. Tosin en ole kuin kerran myynyt hänellä ja toisen kerran "välittänyt". Myin käytetyn Ksenon-umpion C5:sta hän maksoi mitä pyysin ja lupasin että jos ei tarvi tai ei halua saa kaupan perua ja rahat takaisin. Toisen kerran välitin tiedon naapurin halvasta (parilla pirun kalliilla vialla) olevasta C5:sta, silloinkin tavattiin ja käytiin kahvilla keskustelemassa niitä näitä ja patonginkin eräitä värikkäitä hahmojakin sivuttiin. Hän mainitsi että hänen samanvuotisessa saman varustelutason C5:ssa olikin erilaiset Ksenon umpiot. Odotin josko olisi pyytänyt tai vaatinut rahoja takaisin (olisin perunutkin kaupat...). Mutta ei sanallakaan maininnut että olisi ollut katumapäällä. Naapurin entinen C5:n hajotti heti seuraavana aamuna kuulemma jonkun boksin, mutta ei siitäkään vittuillut tai pitänyt isona haittana.

Eli ei ole minusta ihmishirviö eikä jobbari sellaisena kuin minä jobbari-nimityksen ymmärrän: autojobbarit valehtelee ja huijaa. Toisaalta jos olisi kerrankin huijannut patonkilaista, eiköhän siitä olisi jo täällä kuultu?

Autojobbareista tulee minulla mieleen yksi, jolta ostin italialaisen auton: kuinka lipevä myyjä onnistuukin sanomaan vakavalla naamalla lauseen "Auto on ennen ollut tehtaan johtajan tyttärellä" -heh heh, näki varmaan minun ilmeen ja sopotti jotain "tai mistä sen tietää". (No ainakin minä sen tiesin siitä että hansikaslokerossa oli Cisco Systemsin leasaripaperit :) ) Auto oli lopulta yksi huonoimmista mitä minulla on ollut.

Poissa

ViestiLähetetty: 29.09.2018 10:43 

On olemassa monenlaisia ihmisiä ja kaikilla on omat mielipiteensä sekä oikeus mielipiteisiinsä. Se, millä tyylillä omat mielipiteensä esittää, ei ole ratkaisevassa asemassa, vaan se, kun sanottava asiaan loppuu, niin tehdään se ratkaiseva päätös ja mennään henkilökohtaisuuksiin.

Hyvän nettiketin mukaista olisi pitää keskutelun taso jollain tavalla siedettävänä, menemättä henkilökohtaisuuksiin, vaikka toisen esittämä mielipide saakin veren kiehahtamaan, mutta ihmiset provosoituvat liikaa milloin mistäkin. Olen itsekkin tähän syyllistynyt, kun jokunen vuosi sitten nimeltä mainitsematon nikki yritti lokeroida minua johonkin kategoriaan, olikohan se jotain hedonismia tms.

Mielipiteitä pitääkin olla ja sehän on juuri keskustelun alku ja juuri.
En minäkään tykkää eräistä nikeistä palstalle, enkä edes lue heidän postauksia, en kuitenkaan ole kuorossa huutelemassa ja vaatimassa bannia, saatikka piikittelemässä kirjoituksiaan.

Elämä on rikkaus, kun sen ymmärtää, pärjää myös muidenkin mielipiteiden kanssa.
UGH!

Ajelussa: Citroën C6 Exclusive 2.7 Hdi -06
Exiä: 2x Bx, Xantia, Xsara, C5 break, -02 ja -03, 2x ID20 vm. -70 ja DS21 M5 vm. -75
Kortin saamisesta lähtien sitikalla menty ja ehkä jo aikasemminkin....
Poissa

ViestiLähetetty: 29.09.2018 14:09 
Käyttäjän avatar

Jotkut henkilöt ovat kasvotusten mukavan rauhallisia ja säyseitä, mutta kun pääsevät näppiksen ääreen niin silloin suolletaan sellaista tekstiä ettei uskoisi saman ihmisen tuotannoksi. Enkä nyt tarkoita erityisesti ketään täällä Patongissa, vaan netin monilla keskustelupalstoilla syntyneinä havaintoina. :(

Citroen Bx 19 Millesime -92 aut., Bx 19 TZI farm -92.
Vw K70L -72 museorek., mopedi Crescent Topper -67 museorek., Yamaha 80 Ygs-1 -71 museorek.
Poissa

ViestiLähetetty: 29.09.2018 22:33 

eskere kirjoitti:
Jotkut henkilöt ovat kasvotusten mukavan rauhallisia ja säyseitä, mutta kun pääsevät näppiksen ääreen niin silloin suolletaan sellaista tekstiä ettei uskoisi saman ihmisen tuotannoksi. Enkä nyt tarkoita erityisesti ketään täällä Patongissa, vaan netin monilla keskustelupalstoilla syntyneinä havaintoina. :(

Pitää lisätä tapaamisia kasvotusten, niin saadaan aina nollattua nuo tangentille menneet nettiin kirjoittavat sivupersoonat. :)

Poissa

ViestiLähetetty: 30.09.2018 01:01 
Käyttäjän avatar

Kun se voi.

Cx Heuliez-87, Tre-87, Fami-90, IE Pallas -83, Prestige -88, Id-58, DSuper-70, 4xXm, Xantia, BxGti-86
Poissa

ViestiLähetetty: 30.09.2018 01:10 
Käyttäjän avatar

Eipä ole ollut Patonkitapaamisia aikoihin järjestetty. Olis kyllä paikallaan.
Onkos Ohranjyvän pikkujoulujakaan tulossa?

Digimaailmassa jankkaaminen on ihan paskaa ja ei niin tottakaan. Omalla nimellä esiintuleminen, joo, ei auta paskan jauhantaan yhtään mitään. Ainoastaan Faceböökissä omalla nimellä ei kannata olla. Että minua sieltä minuakaan löydä omalla nimelläni vaikka täällä mun nimen joku tietää.

Itse olen vähentänyt ranskisfoorumeita kovin simppelistä syystä: en jaksa enää korjata omia paskoja. Citikka on kuin Harrikka, koko ajan jotain. Ystävien söpöjä Citikoita korjaan ilolla koska kokemusta tuli liki 30 v aikana. Hydealustaa on ikävä aina ja loppuun asti.

Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa

ViestiLähetetty: 30.09.2018 08:35 
Käyttäjän avatar

Huomenta patonkilaiset! :) Bannaus on päättynyt, enkä ole eheytynyt, vaan pysyn kaiken sen takana, mitä ennen sitä olin täällä kirjoitellut ja aikomukseni on pysyä täällä, vaikka sitä ovat muutamat toivoneet, että poistuisin. Allergikkojen kannattaa hankkia vahvemmat tropit vaivaansa ja ehkä hakeutua myös vihanhallintaan?

Kirjoittelua olen tietysti seurannut mielenkiinnolla ja en voi kuin ihmetellä ylläpitoa, miten paljon henkilökohtaisuuksiin voi mennä, ilman mitään näyttöä väitteiden paikkansa pitävyyden suhteen? Hieno tietysti, että olemme saaneet linjat selviksi, mikä on sallittua! Odotan koska seuraavaksi on ihan OK kertoa jonkin nimimerkin olevan naistenhakkaaja, raiskaaja, tai pedofiili, jos nyt jotakin sattuu huvittamaan kertomaan jostakusta niin? Itse meinaan edelleen vain pysytellä siinä, että koitan pitää asiat jotenkin totuuteen pohjautuvina.

Tarkoitukseni ei ole koskaan ollut "savustaa" ketään täältä pois, vaan hiukan ohjata pysymään totuudessa, joskus onnistuen ja joskus en.
Jekkerinkin toivotan tervetulleeksi takaisin ja ainakin ensi vaikutelma oli hyvä, kun ei ainakaan heti tullut neuvoja, miten meidän muiden pitäisi elää. Värittääkin kertomuksia voi, vaikka tavalla, kuinka C6:ta hakiessa joutui vääntämään kättä beduiinien kanssa, mutta ei kuitenkaan väitetä, että Virolla ei ole lainkaan valtionvelkaa.

Nämä XM-Hannun vuodatukset henk.kohtaisista ominaisuuksista ovat olleet parasta antia viimeiseltä kahdelta viikolta. Ne ovat jopa päätyneet hallin seinälle isolle paperille printattuna ja aiheuttaneet hervottomia naurun purskahduksia! Liekö ollut samasta reaktiosta kyse, kuin Trumpin puheesta YK:n kokouksessa, mutta hauskaa on ollut. :D
Onhan siellä muutama opetuslapsi kompannut ansiokkaasti, toinenhan heistä oli tämä purkamo/purkaamo henkilö ja toinen, joka luuli asuvansa eteläsuomenläänin pääkaupungissa vielä seitsemän vuoden jälkeen siitä, kun se oli lakkautettu. Tähänkin väittämään olisi kai vaan pitänyt vastata mielestäni, eikä jyrkästi, ettei sellaista ole enää olemassakaan?

Palatakseni vielä tähän kirjoittelijoiden vähenemiseen palstalla, josta eräät ovat ainoastaan syyttäneet minua, niin puolustuksekseni kuitenkin olen myös pistänyt merkille, että täällä on alkanut kuulua yhä enemmän kritiikkiä Citroenien laadusta, kuten tuossa yllä. Se on taas johtanut mielestäni siihen ja painotetaan nyt sanaa mielestäni, että sen johdosta tuntuu käyvän katoa muiden merkkien suuntaan, kuten BMW:n, Volvon, Mercedeksen ja jopa Fiatin suuntaan. Varmasti siihen vaikuttaa myös elintason nousu ja yksinkertaisesti pelkkien Comfort pallojen vaihto, ei enää vaikuta ajonautinnon saavuttamiseen? ;)

Näillä mietteillä tänä aamuna Raul

BX16Valve88
C5V6-02 CEE-5
C62.7Hdi06ja07
CX2000 Pallas-79
CX25Prestige-87,Turbo-87
4xD-malli68 Pallas,DSuper70,DS23IE73,D-Super5-74
Dyane4-72 museo,2CV4-74
GSA Spesial-83aj.13tkm museo
Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä
XM V6 12V 156tkm,2.0iBreakY4-96
ZX1.9Vol-92
ym.
Poissa

ViestiLähetetty: 30.09.2018 09:11 
Käyttäjän avatar

Profiili ICQ
Aikuiset ihmiset, eikö tän höpöhöpö ketjun jo voi suljea tai poistaa.

jatkakaa tuolla ----> http://www.suomi24.fi

Poissa

ViestiLähetetty: 30.09.2018 09:20 
Käyttäjän avatar

Ralle kirjoitti:
Aikuiset ihmiset, eikö tän höpöhöpö ketjun jo voi suljea tai poistaa.

jatkakaa tuolla ----> http://www.suomi24.fi

Parin viikon aikana 4346 lukijaa ja 69 kommenttia, josta voi päätellä jotain kiinnostusta olleen? Ylläpidon taholta ehdotettu viestiketjun poistamista, mitä en nähnyt kuitenkaan aiheelliseksi.

BX16Valve88
C5V6-02 CEE-5
C62.7Hdi06ja07
CX2000 Pallas-79
CX25Prestige-87,Turbo-87
Dyane4-72 museo,2CV4-74
Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä
ZX1.9Vol-92
ym.
Poissa

ViestiLähetetty: 30.09.2018 10:50 

Koitetaan ymmärtää Raulia, Raulilla on paha olla :roll:

Poissa

ViestiLähetetty: 30.09.2018 10:56 
Käyttäjän avatar

jaakkovaakko kirjoitti:
Koitetaan ymmärtää Raulia, Raulilla on paha olla :roll:

Ikäväksesi joudun toteamaan, että ei ole ja et edes sinä saa sitä aikaan, vaan elämä hymyilee! :D

BX16Valve88
C5V6-02 CEE-5
C62.7Hdi06ja07
CX2000 Pallas-79
CX25Prestige-87,Turbo-87
Dyane4-72 museo,2CV4-74
Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä
ZX1.9Vol-92
ym.
Poissa

ViestiLähetetty: 30.01.2020 08:03 
Käyttäjän avatar

Sain toissa iltana mielenkiintoisen viestin s-postiini, mikä oli lähetetty ylläpidon nimissä. Onko muut saaneet samanlaista, vai oliko todella ainoastaan suunnattu minulle? Alla viestin sisältö.

Terve betaromeo,

Sait tämän viestin, koska ilmoittamaasi viestiä "Re: Harrastajan
autokokoelma myynnissä", joka sijaitsee ketjussa "Harrastajan autokokoelma
myynnissä" palvelimella Sitruunapatonki.fi, on käsitelty valvojan tai
ylläpitäjän toimesta. Ilmoitus on suljettu. Mikäli sinulla on kysyttävää,
ota yhteyttä ilmoitukseen sulkijaan (Visa-mies) yksityisviestillä.

--
Kiitos, Ylläpito

Otin yhteyttä yv:llä yhteyttä sulkijaan (Visa-mies), mutta vastausta en ole saanut, joten selviäiköhän tätä kautta?
Muistan nähneeni ilmoituksen aikanaan, mutta en ole sitä aloittanut, enkä muistaakseni edes mitenkään kommentoinut, joten mitenhän tämä liittyy minuun, tai nähty aiheelliseksi tiedottaa asiasta minulle?

BX16Valve88
C5V6-02 CEE-5
C62.7Hdi06ja07
CX2000 Pallas-79
CX25Prestige-87,Turbo-87
Dyane4-72 museo,2CV4-74
Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä
ZX1.9Vol-92
ym.
Poissa

ViestiLähetetty: 30.01.2020 09:57 

Arvauksena sanamuodosta: Jos olet painanut ketjussa huutomerkkiä "Ilmoita valvojille", niin josko foorumisofta ehkä vastaa ilmoittajalle automaattisesti viestillä kun ketju poistetaan ja myös sanamuodosta päätellen tuo viesti olisi voinut olla myyntipalstalla ja sieltähän poisto tapahtuu automaattisesti, jos kukaan ei ole kommentoinut 90 päivään?

Eli olisiko foorumi-botin ihan normaalia toimintaa?
[Edit]Arvaus väärä ainakin loppuosan osalta, eli tuo onkin yleistä-alueella, eikä sitä ollut poistettu tai suljettu....

Poissa

ViestiLähetetty: 30.01.2020 10:56 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Taitaa olla niin, että betaromeo on klikannut sitä "ilmoita valvojille". Tapaus jää sitten odottamaan ylläpidon mahdollisia toimenpiteitä ja lopulta sulkemista, joka nyt on tapahtunut ja siitä on tullut automaattinen ilmoitus.

-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 3/4 [ 84 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava