|
Kirjoittaja |
Viesti |
Dsharrastelija
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 24.07.2018 00:46 |
Viestit: 555 Paikkakunta: potsLojo
|
Padasjoen liikenneonnettomuudessa hyvän ystäväni ystävä menehtyi sunnuntaina rattijuopon takia. Sain minäkin kunnian tavata hänet.
Ja varmaankin sakoilla tuokin rattijuoppo tuosta selviää.
Ajelussa: Citroën C6 Exclusive 2.7 Hdi -06 Exiä: 2x Bx, Xantia, Xsara, C5 break, -02 ja -03, 2x ID20 vm. -70 ja DS21 M5 vm. -75 Kortin saamisesta lähtien sitikalla menty ja ehkä jo aikasemminkin....
|
|
|
|
 |
Aapeli
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 12.08.2018 20:26 |
Viestit: 1178 Paikkakunta: Jyväskylä
|
MB W204 -11, Peugeot 106 gti -98, Fiat Ducato -05, Tunturi Super Sport -83
|
|
|
|
 |
Aapeli
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 14.10.2018 21:51 |
Viestit: 1178 Paikkakunta: Jyväskylä
|
Ostin Motonetistä Evasioniin etupyörän laakerin. Otin kahdesta vaihtoehdosta halvemman (30e). Prässättiin paikalleen, jonka jälkeen todettiin laakeri välykselliseksi. Taas Motonettiin ja nyt se parempi, skf:n laakeri (55e).
Että kyllä kannatti taas koittaa säästää... Motonetissä sanoivat, että Triscan-merkkisissä laakereissa ollut paljon vikoja.
MB W204 -11, Peugeot 106 gti -98, Fiat Ducato -05, Tunturi Super Sport -83
|
|
|
|
 |
jd69dj
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 15.10.2018 09:24 |
Viestit: 56 Paikkakunta: Vantaa
|
Aapeli kirjoitti: Ostin Motonetistä Evasioniin etupyörän laakerin. Otin kahdesta vaihtoehdosta halvemman (30e). Prässättiin paikalleen, jonka jälkeen todettiin laakeri välykselliseksi. Taas Motonettiin ja nyt se parempi, skf:n laakeri (55e).
Että kyllä kannatti taas koittaa säästää... Motonetissä sanoivat, että Triscan-merkkisissä laakereissa ollut paljon vikoja. Puuilosta laakeri numeron mukaan, sisäkehä vain millin suurempi kuin orkikksessa, vain koska laakerituonnin tiloissa olikin rättikauppa ja puuilo oli lähimpänä. ei enää sieltä laakereita, kun ei ollut edes ekakerta kun tulee sontaa
Kuvan Santtu kierrossa, nykyisin Relluillen. Sydänvertaitkien joudun nyt jo Ooppeloimaan.
|
|
|
|
 |
Aapeli
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 15.10.2018 13:02 |
Viestit: 1178 Paikkakunta: Jyväskylä
|
Ainakin Jyväskylässä Puuilosta löytyy hyvä valikoima wurthin massoja. Niitä olen hakenut samoin kuin vaihtanut kaasupulloja täysiin. Siinäpä ne sitten onkin. Sekava kauppa sisältä, josta on hankala löytää mitään. Ja aika usein on joutunut lähteä pois, kun ei ole löytynyt sitä mitä tuollaisesta sekakaupasta uskoo löytävänsä. Ehkäpä sekavuudesta johtuu, että epämiellyttävin kauppa asioida.
MB W204 -11, Peugeot 106 gti -98, Fiat Ducato -05, Tunturi Super Sport -83
|
|
|
|
 |
jd69dj
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 15.10.2018 13:26 |
Viestit: 56 Paikkakunta: Vantaa
|
Aapeli kirjoitti: Ainakin Jyväskylässä Puuilosta löytyy hyvä valikoima wurthin massoja. Niitä olen hakenut samoin kuin vaihtanut kaasupulloja täysiin. Siinäpä ne sitten onkin. Sekava kauppa sisältä, josta on hankala löytää mitään. Ja aika usein on joutunut lähteä pois, kun ei ole löytynyt sitä mitä tuollaisesta sekakaupasta uskoo löytävänsä. Ehkäpä sekavuudesta johtuu, että epämiellyttävin kauppa asioida. Paljon on käyttökelpoista joskin myös -kelvotonta. Vantaallakin päivittivät myymälän ilmeen, nyt mitään ei löydy päättelemällä, joka tavaraa pitää myyjältä kysellä. Tietysti jos marssis suoraan infotiskille, vois aikaakin säästyä...
Kuvan Santtu kierrossa, nykyisin Relluillen. Sydänvertaitkien joudun nyt jo Ooppeloimaan.
|
|
|
|
 |
Puhi
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 16.10.2018 03:32 |
Viestit: 220
|
En tiiä onko harmin aihe, mut Itikseen entisen Cittarin tiloihin rempataan tilat Suomen suurimmalle Puuilolle... Kun ei rahat riitä rakentamaan Eastonin kakkosvaihetta, niin mennään vanhalla... 
Xantia Break 1.8 16V Exclusive 00 (emännällä/rahtikuljetin), Xsara 2.0 16V VTS 99 (omalelu), 405 MI16 91 (ahdettu ikuisuusprojekti) Dacia Duster 1.2Tce 4wd Prestige 18´
|
|
|
|
 |
Xari
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 21.10.2018 20:41 |
Viestit: 5690 Paikkakunta: Lahti
|
Pakoputki vuotaa eikä nettiautossa näkynyt mitään mielenkiintoista ehjäputkista, kait se korjattava on eikä paalattava...
Kunniajäsen BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
|
|
|
|
 |
jasu
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 23.10.2018 11:59 |
Viestit: 3150 Paikkakunta: Korpilahti
|
Nykybensa, ja sen säilytyksen aikaiset harmit. Joku täälläkin väitti ettei bensa pahaksi menisi, olin eri mieltä, ja olen edelleen. Muutama kuva aiheesta..:   Kivaa valkoista jankkia...  Sentään irtoaa mekaanisesti, nuo sekoitusputken pikkureiät ensin meinas harmittaa mutta sitten onneksi taas muistin diabeteksen hyvän puolen -on tuommoisia pieniä neuloja millä saa pikkureikiä auki. Pienimmät taitaa olla 0,18mm ulkohalkaisijaltaan, paljonko sitten lie sisäreikä tai seinämävahvuus moisissa..? Kumma kun ei oikein käynyt kaasariin annostellulla bensalla, tuo viimeisin ostos, vaan suoraan kurkkuun suihkitulla Bräkleenillä kylläkin sai papatuksen ilmoille...
Dyane 4x4 IE, Sm 2.7, Dyane IE, C8 2.2 Series -LantikanPätkä
|
|
|
|
 |
jd69dj
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 23.10.2018 12:24 |
Viestit: 56 Paikkakunta: Vantaa
|
jasu kirjoitti: Nykybensa, ja sen säilytyksen aikaiset harmit. Joku täälläkin väitti ettei bensa pahaksi menisi, olin eri mieltä, ja olen edelleen. Muutama kuva aiheesta..:   Kivaa valkoista jankkia...  Sentään irtoaa mekaanisesti, nuo sekoitusputken pikkureiät ensin meinas harmittaa mutta sitten onneksi taas muistin diabeteksen hyvän puolen -on tuommoisia pieniä neuloja millä saa pikkureikiä auki. Pienimmät taitaa olla 0,18mm ulkohalkaisijaltaan, paljonko sitten lie sisäreikä tai seinämävahvuus moisissa..? Kumma kun ei oikein käynyt kaasariin annostellulla bensalla, tuo viimeisin ostos, vaan suoraan kurkkuun suihkitulla Bräkleenillä kylläkin sai papatuksen ilmoille... Hartsiksi kuulin eräältä vanhan kansan metsurilta tuota nimitettävän, kiusaa myös moottorisahoja...
Kuvan Santtu kierrossa, nykyisin Relluillen. Sydänvertaitkien joudun nyt jo Ooppeloimaan.
|
|
|
|
 |
Cikatti
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 24.10.2018 01:18 |
Viestit: 5854 Paikkakunta: Tuusula
|
Kyllä nykybensa pilaa/pilalla. Minulla on edelleen 6-kaasarinen prätkä ja fiksasin kesän lopussa 15 kappaletta kavereiden 6-kaasarillisia prätkiä. Joka vehje kävi laihalla, koska pääseosruuvien kartioissa oli TUOTA VALKOISTA PASKAA!!! Mutta, kävin eilen isävainaan Volvolla konttorilla, oli seissyt 2,5 vuotta ja en tankannut. Ruiskupeli, 2,0 16 valve ja päästöt oli seisonnan jälkeen 4 km konttorille 0,01% häkää ja 5 ppm. Autolla ikää 22 vuotta. Ei sillä tappas kissaakaan.
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
|
|
|
|
 |
Puhi
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 27.10.2018 01:13 |
Viestit: 220
|
Nykybensan hartsiutumisesta oppineena olen jo muutaman vuoden ajanut viimeisen tankillisen ja pohjille jääväksi mökillä mönkkäreissä, mopoissa, sahassa ja veneessä pienkonebensalla. Akrylaatti pohjaista kait(ei hajuakaan mistä tehdään...  ), löytyy valmiiksi kaksitahti ja nelaria, ei happane tankissakaan talven aikana. Tulee suhteessa edulliseksi, kun ei ole ollut mitään ongelmia käyntiinlähdössä tai muussakaan enää. Moottorisahassa käytän tuota kokoajan, ei käy yhtään mun arkaan henkeen pakokaasut.
Xantia Break 1.8 16V Exclusive 00 (emännällä/rahtikuljetin), Xsara 2.0 16V VTS 99 (omalelu), 405 MI16 91 (ahdettu ikuisuusprojekti) Dacia Duster 1.2Tce 4wd Prestige 18´
|
|
|
|
 |
Dsharrastelija
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 02.11.2018 01:21 |
Viestit: 555 Paikkakunta: potsLojo
|
Eilisen tapahtumia. Olin sopinut C6:sen takapään abs anturin vaihdon kaverin tallille ja Opelin talvirenkaiden vaihdon samaan syssyyn. Hain Opelin renkaat tallesta ja lähdin matkaan. Autosta kuului jotain kolinaa etupäästä kun lähdin pihasta. Mutkaan päästyäni, ratti oli asennossa 5 vaille 12, auto kulki kuitenkin mutkan jälkeen suoraan! Stoppasin välittömästi. Kännykän valolla silmäys etupäähän, repsikan eturengas kiinni lokarin takareunassa ja pyörä osoitti eri suuntaan kuin vasen etupyörä. Käänsin pyörät täysin oikealle ja kas, alatukivarren runkopultti lähtenyt irti rungosta, pultti oli noussut jo täysin irti kierteiltään ja oli n. 30 mm ulkona puslastaan. Onneksi alatukivarsi ei päässyt luiskahtamaan pois rungon päältä, se oli enään n. 10 mm rungon tukipisteen päällä. Voihan v*ttu, jos se olis irronnut moottoritie vauhdissa. Toiminnan miehenä kaivelin takaloosterists kutosen oman tunkin ja 2,5 tunnin pimeessä tuhertamisen jälkeen oli alatukivarsi kiinni rungossa. Jäi sitten abs anturi vaihtamatta ja Opelin talvirenkaat. Ihan täysin omaa mokaa, kun vaihdoin hetki sitten kutosen alatukivarren pari puslaa, niin pultin kiristys on jäänyt tarkistamatta. Ihan noloa, kun ei pystynyt pitämään sovituista asioista kiinni yhden pultin takia. Ps. Tänään sain kutosen abs anturin vaihdettua. Opelin renkaat odottavat vielä vuoroaan. 
Ajelussa: Citroën C6 Exclusive 2.7 Hdi -06 Exiä: 2x Bx, Xantia, Xsara, C5 break, -02 ja -03, 2x ID20 vm. -70 ja DS21 M5 vm. -75 Kortin saamisesta lähtien sitikalla menty ja ehkä jo aikasemminkin....
|
|
|
|
 |
Pasis
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 03.11.2018 13:43 |
Viestit: 909
|
Puhi kirjoitti: Nykybensan hartsiutumisesta oppineena olen jo muutaman vuoden ajanut viimeisen tankillisen ja pohjille jääväksi mökillä mönkkäreissä, mopoissa, sahassa ja veneessä pienkonebensalla. Akrylaatti pohjaista kait(ei hajuakaan mistä tehdään...  ), löytyy valmiiksi kaksitahti ja nelaria, ei happane tankissakaan talven aikana. Tulee suhteessa edulliseksi, kun ei ole ollut mitään ongelmia käyntiinlähdössä tai muussakaan enää. Moottorisahassa käytän tuota kokoajan, ei käy yhtään mun arkaan henkeen pakokaasut. Uudet pienkoneet ei enää välttämättä tykkää käydä pienkonebensalla. Ostin Echo-merkkisen pienen moottorisahan, joka lakkasi melkein heti käynnistymästä. Vein huoltoon, jossa tankki tyhjennettiin ja vaihdettiin 98-oktaanista seosbensaa tilalle. Käy ja kuukkuu. Huollossa sanottiin, että uusissa Hondan agregaateissakaan ei saa käyttää pienkonebensaa. Johtuu uusista päästömääräyksistä, käyvät niin laihalla, ettei enää pienkonebensiinillä toimi.
|
|
|
|
 |
Teuski
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 11.11.2018 22:11 |
Viestit: 7762 Paikkakunta: Eurajoki
|
C3 Picasson takapaksin lamppu irtoaa käteen taskulampuksi. Servicen mukaan taskulampun puolen polttimo on NFP  Pitäiskö tehdä joku yyber-cree-megaled-konversio? 
-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=- -=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
|
|
|
|
 |
sätkävitonen
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 11.11.2018 22:56 |
Viestit: 38 Paikkakunta: Päijät-Häme
|
Tyttäreni käyttöön hankitun -03 Meganen taka-akseli alkoi tänään kirskua joustoissa kuin pistettävä sika. Aiemmin kuului pieni narahdus hidastetöyssyissä, mutta nyt ääntä lähtee solkenaan. Pitänee lähipäivinä ryömiä tutkimaan, mistä moinen ääni lähtee, saa nähdä pääseekö repimään vääntösauvoja irti  .
|
|
|
|
 |
ds-jekkeri
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 24.11.2018 11:55 |
Viestit: 2666
|
Ruoan pyörittely lautasella kriminalisoitava.
On karmeaa istua vastapäätä ruoanpyörittelijää ravintolassa tai ihan kotioloissakin. Mikä himo, tai pakkomielle, pyöritellä evästään lautasella löytyykään niin monista ihmisistä ja naisista.
Kun lautanen tuodaan pöytään, ensin pyöritellään sitä. Ihan kuin sillä olisi mitään väliä missä kulmassa se kalanpalanen siellä lautasella istuu syöjään nähden.
Sitten alkaa ruoan siirtely lautasella ees-taas ennen suupalan viemistä tuulensuojaan. Otetaan kalasta palanen ja pyöritellään, tutkitaan sitä lautasella. Laitetaan pottumuusia vai mitä se vihreä kallis ravintola-pottumuusi onkaan siihen kylkeen ja pyöritellään kastiketta kyytiin. Mutta eihän se riitä. Lopuksi pyydystellään - haarukkaa ärsyttävästi pyöritellen - vihanneksia tai höyteitä vielä päälle tai paremminkin sivulle, kastikkeen liimausvoimaan luottaen.
Hyi helkkari. Menee ruokahalu kun tuommoista ruoalla leikkimistä katsoo. Ihan kuin 3-vuotiaan vieraalla tavalla koulutetun, vieraasta kulttuurista, vieraanrotuisen lapsen syömätouhua katsellessa.
Oikea toimintamalli on tämä: - lautasta ei pyöritellä tipan tippaa, se pysyy siinä mihin sattui laskeutumaan - haarukalla ja veitsellä otetaan - niitä yhtään pyörittelemättä - sellainen suupala kuin sekunnissa lautaselta pyydystettyä saadaan ja viedään se suuhun viivyttelemättä - toistetaan kohta 2 kunnen lautanen on tyhjä - asetetaan välineet ja kalut lautaselle, eikä elehditä
Näin tulee syödä!
Miehellä on elämässään yksi suuri valinta; harrastaako huonoja naisia vai huonoja autoja.
|
|
|
|
 |
olli__o
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 24.11.2018 15:45 |
Viestit: 4994
|
ds-jekkeri kirjoitti: ...löytyykään niin monista ihmisistä ja naisista. ... Voorti ei ole auto,eikä piika ihminen! Ei vaan - minua on joskus ihmetyttänyt niin monet etikettisäännöt syömiseen liittyen, osassa on varmaan alkujaan ollut järkeä, mutta esimerkiksi mitä väliä nykyään oikeasti olisi kummassa kädessä pitää ruokaveistä ja haarukkaa - vasenkätiselle ne kun on kuitenkin "väärinpäin". Mutta sivistykseenhän se tietysti kuuluu hyvät ruokatavat, mutta ei yksi ihminen ehdi opetella elämänsä aikana edes kaikkia erilaisia teeseremonioita. Miettien lautasen asettelua - kyllä minä asettelen lautaselle pihvin tai kalanpalan alavasemmalle ja jos joku toisi lautasen eteen eri asennossa, niin kyllä sen pyöräytän sellaiseen asentoon. Kai ne säännöt ovat vaan kehittyneet eri kulttuureissa ja ruuat levinneet ympäri maailmaa ja joskus jopa eri paikoissa samassa maassa syödään eri tavoin: muistan kun Puolassa söin borssikeittoa lihapiirakan kanssa ja isäntä kommentoi "hei tuo on juuri oikea paikallinen tapa" (piti paljastaa että toinen Puolalainen oli näin kertonut borssikeittoa ottaessani...) Etikettejä on myös monia erilaisia: Tagliatellejä syödessä kuuluu haarukkaa pyöritellä, mutta veistä ja lusikkaa ei kuuluisi käyttää  Thaimaassa kai taas käytetään monasti lusikkaa veitsen sijasta? Tai sitten voi vain todeta kun lappaa käsin (ainakin oikealla kädellä) murkinaa naamaan tarjottimen täydeltä: näin meillä Intiassa kuuluu syödä... (Joskus itseä on ihmetyttänyt tapa kuvata ruuat ennen syömistä, mutta ei voi sanoa että sekään ihmeemmin ärsyttäisi - kyllähän kauniisti aseteltu ruoka kuuluu hyvään ruokaan yhtenä osana)
|
|
|
|
 |
Xari
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 24.11.2018 16:01 |
Viestit: 5690 Paikkakunta: Lahti
|
olli__o kirjoitti: Tai sitten voi vain todeta kun lappaa käsin (ainakin oikealla kädellä) murkinaa naamaan tarjottimen täydeltä: näin meillä Intiassa kuuluu syödä... Voi sitä Intialaisen ilmettä kun se katselee vasenkätisen turistin syömistä 
Kunniajäsen BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
|
|
|
|
 |
Roplaaja
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 24.11.2018 18:03 |
Viestit: 461 Paikkakunta: Tuusula
|
On se kuitenkin hienoa että ihmiset käyttäytyvät erilailla. Muutenhan kaikki ajelisi Corollalla ja ajattelisi politiikanta samalla lailla ja tykkäisi samoita asioista. Mistäs sitä sitten puhumista tai kirjoittamista keksisi
|
|
|
|
 |
Gonzales
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 24.11.2018 19:23 |
Viestit: 633 Paikkakunta: Helsinki
|
Roplaaja kirjoitti: On se kuitenkin hienoa että ihmiset käyttäytyvät erilailla. Muutenhan kaikki ajelisi Corollalla ja ajattelisi politiikanta samalla lailla ja tykkäisi samoita asioista. Mistäs sitä sitten puhumista tai kirjoittamista keksisi No Citroëneista! https://kymppitonnikatiskalla.wordpress ... atiskalla/
BX 16 TGS, BX Premier, BX Gti, Xantia, 2x ZX, Xsara, 2x C5, C5II, 2x C4, 2x C3, Berlingo...
|
|
|
|
 |
betaromeo
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 24.11.2018 20:16 |
Viestit: 2147
|
Voi sun helvetti sentään! Vai nyt ihmiset sitten syövätkin väärin, tämän herra "täydellisen" mielestä! Tuollaista tekstiä ei voi ainakaan kukaan nainen, saati ihminen suoltaa näppäimistöltään! 
BX16Valve88 C5V6-02 CEE-5 C62.7Hdi06ja07 CX2000 Pallas-79 CX25Prestige-87,Turbo-87 4xD-malli68 Pallas,DSuper70,DS23IE73,D-Super5-74 Dyane4-72 museo,2CV4-74 GSA Spesial-83aj.13tkm museo Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä XM V6 12V 156tkm,2.0iBreakY4-96 ZX1.9Vol-92 ym.
|
|
|
|
 |
Hessu
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 24.11.2018 20:39 |
Viestit: 1517 Paikkakunta: The City of Häijää
|
Olen jossain määrin samaa mieltä jekkerin kanssa. Inhottaa katsella kun buffet-pöydästä mätetään kaikki mahdolliset sortit samalle lautaselle ikään kuin ruoka olisi loppumassa ja valellaan kastikkeella yli koko kasan. Pöydässä sekotetaan vielä vähän lisää että varmasti on kaikki salaatit ja lämpimät ruuat tasaisena mössönä. Sitten koetetaan rakentaa haarukkaan pitkän aikaa sellaista kuormaa jossa on vähän jokaista ainesosaa, siinä kuitenkaan onnistumatta. Lopputuloksena kädet ja aterimet käyvät kuin turkkilaisella v*nsuolaajalla mutta suuhun asti päätyy ruokaa perin juurin hitaasti. Nämä on niitä samoja tyyppejä jotka on työmaaruokalassa vasta lörpöttelemässä kassaneidille tai korkeintaan voitelemassa leipiään kun kaikilla muilla on lautanen jo tyhjä.
Have more than you show, speak less than you know.
|
|
|
|
 |
betaromeo
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 24.11.2018 20:51 |
Viestit: 2147
|
Näin meitä ihmisiä on erilaisia? Joidenkin uteliaisuus pakottaa jopa katselemaan, kuinka toiset syö, saati saattaa siirtää lautastaan. Olin jo lähes ilmoittautumassa patongin pikkujouluihin, mutta luojan kiitos pääsen lähtemään Saksaan, koska varmasti olisin tehnyt jonkin etiketti virheen ja pahoittanut jonkun mielen.
BX16Valve88 C5V6-02 CEE-5 C62.7Hdi06ja07 CX2000 Pallas-79 CX25Prestige-87,Turbo-87 4xD-malli68 Pallas,DSuper70,DS23IE73,D-Super5-74 Dyane4-72 museo,2CV4-74 GSA Spesial-83aj.13tkm museo Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä XM V6 12V 156tkm,2.0iBreakY4-96 ZX1.9Vol-92 ym.
|
|
|
|
 |
Tkarkka
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 25.11.2018 10:51 |
Viestit: 97
|
Suomen kieleen on tulossa uusi verbiliitto: "olla tekemättömäisillään". 
Peugeot 309 1.6 GR -89, Peugeot 309 1.6i GR -90, VW Passat 2.0 GL 16V -91, Peugeot 406 2.2 Sport GW -01, VW Golf 1.4 92 kW 5-ov. -13, VW Golf Alltrack Variant 132 kW -17.
|
|
|
|
 |
|
|