Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 20 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Kui mä taas sorruin rumuuden pauloihin?
ViestiLähetetty: 31.10.2009 23:53 
Käyttäjän avatar

Voi voi, taas on pihassa Xm-farkku, kutvonen automaatilla ja diravilla vm -92. Sellainen tavallinen tumma sininen, ettei kuviakaan tarvitse laittaa. Pikkuvikoja tietty löytyy mielenkiintoisimpana diravin öljyvuoto, haasteita pitää olla, eller hur?
Positiivisena huomiona molemmat näytöt ovat hyvässä kunnossa, toinen osaa jopa kertoa, että absit on pois pelistä.
Moiset pikkuharmit korvaantuu karseella ulkonäöllä ( tässä tapauksessa Xm:n). Ei XM farkku ruma ole, se vain näyttää siltä .

Cx Heuliez-87, Tre-87, Fami-90, IE Pallas -83, Prestige -88, Id-58, DSuper-70, 4xXm, Xantia, BxGti-86
Poissa

Viestin otsikko: Re: Kui mä taas sorruin rumuuden pauloihin?
ViestiLähetetty: 01.11.2009 00:46 
Käyttäjän avatar

Mitäpä tähän nyt sitten sanois. 8-)

ViestiLähetetty: 01.11.2009 00:55 
Käyttäjän avatar

"kauneus on katsojan silmässä" 8-)

XM 2.0i Aut. '90, CX 25 GTi Aut. '89, sekä muutama muun merkkinen
Poissa

ViestiLähetetty: 01.11.2009 01:57 
Käyttäjän avatar

Onnittelut, jokaisella pitäisi olla ainakin yksi XM Break. :)

jptcool kirjoitti:
Ei XM farkku ruma ole

Juuri näin, koska se on erittäin kaunis. :mrgreen:

1991 XM 24V, 1964 Peugeot 404 SL
Poissa

ViestiLähetetty: 01.11.2009 10:08 
Käyttäjän avatar

On se hirvee jäte!

JPT, mulla on kaksi virheetöntä diravia jos tarttet. Nehän on pahimmillaan ne männät kupettuneet jos haitarikumi ollut rikki. Männän vaihtohan onnistuu paikoillaan.

Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa

ViestiLähetetty: 01.11.2009 10:23 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Kaksi virheetöntä Diravia? Mulla kusee KakkaKuukan Diravi just sieltä repsikan puolelta, ja pitäis vaihdella sinne mäntä ja tiivisteet. Vaan toisaalta motivaatsio on nollissa.

Farkku XM ZPJ:llä ja automaatilla olisi kyllä parhautta. Onnea jptcoolille loistavasta hankinnasta ;)

// Harrastekäyttöautoilla aikamatkaileva nörtti
# 2CV4(6) -70 & 2CV4(6) -75 & BX 19GT -85 & CX Prestige -87 & "nelejä väärämmerkkistä"
Poissa

ViestiLähetetty: 01.11.2009 13:08 

Lainaa:
Onnittelut, jokaisella pitäisi olla ainakin yksi XM Break. :)

Mulla ei ainakaan ole niin paljoa rahaa että pystyisin ylläpitämään Xm:ää. Vaikka joka päivä töissä käynkin..

Poissa

ViestiLähetetty: 01.11.2009 16:57 
Käyttäjän avatar

costanza kirjoitti:
Mulla ei ainakaan ole niin paljoa rahaa että pystyisin ylläpitämään Xm:ää. Vaikka joka päivä töissä käynkin..

Sulla on sitten asiat ihan väärässä tärkeysjärjestyksessä. ;)

Myönnettäköön ettei XM:n ylläpito opiskelijabudjetilla aina naurata, mutta ei kukaan sitä pakota näyttelykunnossa pitämään ja kaurahiutaleet on ihan hyviä. :mrgreen:

1991 XM 24V, 1964 Peugeot 404 SL
Poissa

ViestiLähetetty: 01.11.2009 17:02 
Käyttäjän avatar

Kiitos vaan myötäelämisestä kaikille, Cikatti: palailen astialle diravin suhteen alkuviikosta. Onkos se muuten samanlainen kuin
CX:n diravi, kun en ole ehtinyt ryömiä Xm:n alle asiaa ihmettelemään?

Cx Heuliez-87, Tre-87, Fami-90, IE Pallas -83, Prestige -88, Id-58, DSuper-70, 4xXm, Xantia, BxGti-86
Poissa

ViestiLähetetty: 01.11.2009 17:42 

Tämä topikki taas nostaa itselläni ilmaan sen saman kunnioittavan ajatukseni. Kuin jotkut viitsii ja haluaa hankkia auton / kulkuvälineen, jossa tietää olevan valmiiksi vikoja. Siis sormet syyhyävät päästä korjaamaan elikäs ropaamaan kulkuvälineitä. Ja sanon tämän mitenkään väheksymättä tällaista ajatuksen juoksua, päin vastoin. Suorastaan ihailen ja kunnioitan kaikkia näitä kanssaveljiä ja -sisaria, jotka haluavat kaikin voimin olla pitämässä tietynmerkkistä merkki- ja mallikantaa yllä liikenteessä. Ihailla täytyy aina sitä tietämyksen tasoa, mitä tällaisilla palstoilla, merkistä riippumatta, joillakin henkilöillä tuntuu olevan. Onko täällä monikin ammatikseen näiden asioiden kanssa tekemisissä olevia vai muuten vain innostuksen ja kiinnostuksen kautta perehtyneet tämän yhden automerkin sielunelämään. Kun monesti tuntuu, että merkkihuoltojen tietotaito saattaisi jäädä montaa kertaa kakkoseksi. No, ehkä siellä ei rakasteta autoja, kuten täällä moni taitaa tehdä. Vai onko kyse vain haasteesta, johon halutaan tarttua ja kokea ongelman ratkettua onnistumisen riemua? Jotakin täytyy ihmisen harrastaa, miksei sitten autojen korjausta.

Ja mistä se tietotaito on tullut, mistä työkalut, (lämmin) ropauspaikka ja rahoitus. Ynnä tavaranhankintakontaktit. Entäs asiaa ymmärtävä kanssakulkija?

Iso käsi ja suuri rispekti kaikille näprääjille.

t. nimimerkki osaan tankata ja katsoa ilmanpaineet...

Poissa

ViestiLähetetty: 02.11.2009 08:15 
Käyttäjän avatar

JPT: ne sylinterien männät jotka kupettuu vuotaviksi on juurikin täysin samat CX:n kanssa se on vahvistettu itseasiassa pariinkin otteeseen. Tosin taitaa se koko raidetangon runko olla sama myös.

Poissa

ViestiLähetetty: 02.11.2009 20:04 
Käyttäjän avatar

No jos hilut on samat kuin CX:ssä , löytyy osat hyllystä. Nikollekin löytyy, jos et lähempää löydä.
Onkos Haynesilla Xm opasta, joka tuntee myös kuutos koneen? Oma opukseni käsittelee vain nokivasarat ja vajaapyttyiset.

Poissa

ViestiLähetetty: 02.11.2009 20:20 
Käyttäjän avatar

Tässä se pilalle menevä mäntä:

http://i638.photobucket.com/albums/uu10 ... ti/mnt.jpg

Poissa

ViestiLähetetty: 02.11.2009 21:21 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
jptcool kirjoitti:
No jos hilut on samat kuin CX:ssä , löytyy osat hyllystä. Nikollekin löytyy, jos et lähempää löydä.
Onkos Haynesilla Xm opasta, joka tuntee myös kuutos koneen? Oma opukseni käsittelee vain nokivasarat ja vajaapyttyiset.

Palataan mäntään, jos löydän kadonnen motivaation tuon kunnostamiseen. Mulla kun vuotaa molemmista päistä. Siis se hammastanko.

Haynesia ei Kuukalle löydy. Mutta Russkin manuaali käsittelee V6:n ja sitä ainakin taannoin oli tarjolla http://www.citikka.com:issa.

# 2CV4(6) -70 & 2CV4(6) -75 & BX 19GT -85 & CX Prestige -87 & "nelejä väärämmerkkistä"
Poissa

ViestiLähetetty: 03.11.2009 08:40 

kanttori kirjoitti:
Tämä topikki taas nostaa itselläni ilmaan sen saman kunnioittavan ajatukseni. Kuin jotkut viitsii ja haluaa hankkia auton / kulkuvälineen, jossa tietää olevan valmiiksi vikoja. Siis sormet syyhyävät päästä korjaamaan elikäs ropaamaan kulkuvälineitä. Ja sanon tämän mitenkään väheksymättä tällaista ajatuksen juoksua, päin vastoin. Suorastaan ihailen ja kunnioitan kaikkia näitä kanssaveljiä ja -sisaria, jotka haluavat kaikin voimin olla pitämässä tietynmerkkistä merkki- ja mallikantaa yllä liikenteessä. Ihailla täytyy aina sitä tietämyksen tasoa, mitä tällaisilla palstoilla, merkistä riippumatta, joillakin henkilöillä tuntuu olevan. Onko täällä monikin ammatikseen näiden asioiden kanssa tekemisissä olevia vai muuten vain innostuksen ja kiinnostuksen kautta perehtyneet tämän yhden automerkin sielunelämään. Kun monesti tuntuu, että merkkihuoltojen tietotaito saattaisi jäädä montaa kertaa kakkoseksi. No, ehkä siellä ei rakasteta autoja, kuten täällä moni taitaa tehdä. Vai onko kyse vain haasteesta, johon halutaan tarttua ja kokea ongelman ratkettua onnistumisen riemua? Jotakin täytyy ihmisen harrastaa, miksei sitten autojen korjausta.

Ja mistä se tietotaito on tullut, mistä työkalut, (lämmin) ropauspaikka ja rahoitus. Ynnä tavaranhankintakontaktit. Entäs asiaa ymmärtävä kanssakulkija?

Iso käsi ja suuri rispekti kaikille näprääjille.

t. nimimerkki osaan tankata ja katsoa ilmanpaineet...

Komppaan 100%:sti.

Skoda Superb combi 1.5 TSI DSG

"Sitikat on ihan yhtä hyviä, kuin muutkin huonot merkit"
Citikka Maken asentaja
Poissa

ViestiLähetetty: 03.11.2009 20:44 
Käyttäjän avatar

Tunnen itseni petetyksi, kauppoja tehdessä luvattu diravi-vuoto osottautuikin vasemman etujousipallon vuotavaksi
tiivisteeksi. Mahtaako se absivikakin olla vain joku auennut liitin?
Kyllä nyt harmittaa.

Poissa

ViestiLähetetty: 03.11.2009 20:53 
Käyttäjän avatar

"kauppoja tehdessä luvattu diravi-vuoto osottautuikin vasemman etujousipallon vuotavaksi tiivisteeksi"
tuohan kuulostaa jo sellaiselta vialta että suosittelen kaupan purkamista :lol:

Poissa

ViestiLähetetty: 03.11.2009 21:34 
Käyttäjän avatar

jptcool kirjoitti:
Tunnen itseni petetyksi, kauppoja tehdessä luvattu diravi-vuoto osottautuikin vasemman etujousipallon vuotavaksi
tiivisteeksi. Mahtaako se absivikakin olla vain joku auennut liitin?
Kyllä nyt harmittaa.

Toi just niin sitä itseään. Koskaan ei voi tietää mitä saa kun ostaa käytetyn Citikan. :lol:

ViestiLähetetty: 03.11.2009 21:52 
Käyttäjän avatar

JPT, tekis mieli tulla lyömään turpaan...
Nyt sait halavalla (tai ainahan XM on halpa)!!!

Mutta, tuo on tuttu tunne, on vuoto mikä kohta pian osoittautuu "halvemmaksi" kuin piti olla.

ABS-töpseli muuten on ihan siinä tukivarren juuressa ja se on HUONO tai piuhat ovat nitkuneet pilalle.

Poissa

ViestiLähetetty: 04.11.2009 20:02 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Cikatti kirjoitti:
Mutta, tuo on tuttu tunne, on vuoto mikä kohta pian osoittautuu "halvemmaksi" kuin piti olla.

Meitsillä ne rempat osottautuu yleensä juuri siksi pahimmaksi mahdolliseksi :mrgreen:

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 20 viestiä ]