betaromeo kirjoitti:
Toinen vielä ilmi tullut asia oli, kun nykyään aina koitetaan päästä rahastamaan, jos onkin tullut ostettua paskaa ja siitä seuraa osto krapula. Auto on ollut juuri katsastettu ja hyväksytty rikkinäisellä lasilla. Ostaja ottaa ensimmäisenä yhteyttä Trafiin ja myyjään vaatien kaupanpurkua, kun ajoneuvo on hyväksytty väärin perustein.
Parasta aikaa on jollain meneillään keissi, missä 25v vanhasta autosta oli löytynyt sisälokasuojan alta pieni ruostereikä. Katsastajalla ei ole oikeutta purkaa autoa, mutta voi vaatia sen esitettäväksi ilman sisälokareita ja muovihelmoja. Olisiko tämä se, mitä täällä tavoitellaan?
Eihän Mersuille voi noin tehdä kun niitä muoveja saa enää esim. pohjassa takas.
Itse ottanut muovihelmat Esim. Beksistä pois ja siellä oli niin pehmeetä, että ei edes viitsinyt alkaa parsia. Päästin päiviltä.
Kokeile joskus MB:stä ja laita takas, niin istuu kuin hansikas. Citikassa taitaa olla niin, ettei ole mitä laittaa takas, kun sisälokasuojia myöden kaikki karissut tielle. Olisiko alustan kaikki muovit eniten myytyjä osia ja MB:hen niitä edelleen saa, toisin kuin Citroeniin.