Tässä internetin ensimmäinen video josta näkyy miten detaljitasolla pudotetaan kone ja loota pois Phaetonista harrastajatallissa. Videon auto on Bentley, mutta kuten phaetonia käpistelleet näkevät, on kyseessä täysin sama konstruktio ihan piuhojen ja lisäpaisuntasäiliöiden paikkaa myöten.
Tämän videon prosessi vastaa lähiten V10-phaetonin savottaa johtuen turboista ja välijäähyistä. Volsun W12-malli on yksinkertaisempi ja piuhoja on paljon vähemmän turbojen puuttumisesta johtuen.
Kaveri-toveri tuossa videolla on noheva harrastaja joka rassaa ja korjaa kaikenmoisia superautoja omassa ladossaan. Hänellä meni tuohon poispudotukseen neljä työpäivää. Muistaakseni foorumilla joku sanoi että viiteen tuntiin tipahtaa W12-kone auton nokalta - se olisi hienoa nähdä videolla. Itse oletan että teen omalla hitaammalla tyylilläni viikon hommia että nokka on tyhjä.
https://youtu.be/3YfHSE0HqR0Minulla poloisella on edessä tämä sama homma v10-phaetoniin syksymmällä. Löysin alle 100k ajetun vaihdelaatikon 250 eurolla, se tulee nykyisen tökkivän ja nykivän tilalle. Osat eivät ole phaetoneihin kalliita jos tietää mistä etsiä, mutta se työn määrä...