Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 3/3 [ 54 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Pihaan pudonnu Xantia 00
ViestiLähetetty: 24.08.2014 12:19 

Ettei nyt ois vähän lipsahtanu kummille raiteille tää mun projektipäiväkirja?!? Ü

Santerin rakenteluun tuli pikkunen paussi, ku pihaan tipahti Partneri. Eikä mikään moottorisaha. Laittasin linkin Peugeot foorumille, mutku niitä ei pääse lukee ku rekisteröityneet, ni en laita.

Sen verran kuitenki sain aikaan, et takalasinlämppärin liittimen sain naks irti. Vaihdoin myös pösöstä 14" höpöhöpö renkaat Xantiaan, ja päinvastoin, testimielessä.

N

Poissa

ViestiLähetetty: 24.08.2014 19:25 
Käyttäjän avatar

jasu kirjoitti:
Putkimies22 kirjoitti:
Cituning kirjoitti:
No ei löydy takapyöristä, mitä nää taas horiset... :D

Sun pihassa pitäis olla yksi sellainen viritelmä :lol: Se mattamusta oli varustettu systeemillä jolla voitiin käyttää pelkästään takajarruja. Ensin kytkimestä "virrat päälle", sitten painettiin yhtaikaa tööttiä ja jarrupoljinta jolloin vain takajarrujen piti toimia. Näin myyjä ainakin selosti, itse en tuota muistanut kokeilla :)

Mutta, eihän tuo ABS -venttiilin kanssa sähköisesti kikkailu ole käsijarru... :roll:

No ei toki. "kässärikäännöksiä" sillä vaan saa tehtyä

Volvo V70 D4 -15 A
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun)
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00
Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99
Poissa

ViestiLähetetty: 27.12.2014 01:13 

Jaahas.

Pitkästä aikaa alkaa olla autonkorjauskelit. Santerihan on seissy pihassa kytkinremppaa oottamassa koko kesän, eikä kukaan oo tehny. Saranapaikkojen johdotuksia olen entisöiny vähän (homma on edelleen kesken) ja kerran räjäytin vehkeen käyntiin. Kivahan ois jos tuon sais kuntoon...

Haluaisko joku kahvikuppi / -pakettipalkalla tehdä mun kanssa kytkinremontin? Mulla on Pohjolantallissa tilaa, mut jos jollain ois lämmin monttu, ni oishan se mukavampaa. Ei tota vissiin anttilanparkkihallissa viitti tehä. Jos muutaman kymmenen km:n päässä Iitinkausalasta ois semmonen paikka / jamppa, ni kivakiva. Jajuu, ite en oo koskaan tommosta poikittaismoottorista kytkintä purkanu.

Yksityisviestillä tai ehkä mielummin O5O-neljä O I I 2 kaheksan 2

Että kiitos.

Neppi

Poissa

ViestiLähetetty: 20.06.2019 10:23 

Päätän tän projektin tähän. Tuli maastamuuttoa ja muuta ja laite seisoi ittensä tärviölle. Jokuhan ton ois vielä elvyttäny... Nyt kuitenkin katiska lähti naapurinäijjän trukkipiikeissä pyörätietä pitkin paloasemalle harjotusvastustajaksi. Se on kaunis loppu se! Aamen.

N

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 3/3 [ 54 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3