mheinowl kirjoitti:
No tuohan kuullostaa loogiselle. On se hyvä, että jotain on tehty paremmin kuin edeltäjässään. Ja vissiin Xantia on kaikkien aikojen vähävikaisin kaasunestejousitettu kulkine noin ylipäätään. Ja kun ekan kerran pääsin Xantian rattiin, niin yllätyin positiivisesti, ei se ollutkaan Beksiä epämukavampi eli kovempi. Mutta siitä en ole ihan varma, onko Xantiassa paremmat korkeudensäätimien vivustot kuin BX:ssä. Vai onko Xantussa ne irtoilevat muoviset härpäkkeet (oliko ne nyt koiranluita) myös tarkoitettu "sulakkeiksi"?
Mulla BX:ssä oli em. vivusto lähes aina jumissa. Vaikka kuinka rasvaili ja herkisteli, niin vuoden päästä taas jymähti. Säännöllisesti koetin sitä myös liikutella, mutta mikään ei tuntunut siihen tehoavan.
Xantiassa taasen ei oireitakaan jumiutumisesta. Tosin muovihärpäke on mennyt kahdesti.