Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Xantia V6 automaatti vauhtipyörän lukitus
ViestiLähetetty: 25.07.2019 09:19 
Käyttäjän avatar

Viestit: 532
Vihdosta viimein löysin ylimääräistä aikaa Xantian jakohihnan vaihtoon. Kaikki on nyt jotakuinkin purettuna. Kammen ympärystä on kuitenkiin sen veraan rasvainen, että haluan vaihtaa myös tuon kammen tiivisteen. Voi olla, että öljy on muualtakin, mutta eipä huvittaisi myöhemmin joutua vuodon takia uudestaan tekemään -> vaihdan sen.

Mistähän tämmöisessä automaatii + es9j4 yhdistelmässä tuon kammen saisi lukittua yksinkertaisimmin kammen pultin aukaisua/kiristämistä varten? Aikaisemmissa harjoituksissa olen lyönyt vaihteen päälle ja jarrua päälle tai avannut startilla...


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xantia V6 automaatti vauhtipyörän lukitus
ViestiLähetetty: 26.07.2019 21:37 
Käyttäjän avatar

Viestit: 532
Startillahan tämä taas meni helpoiten. Oikea tapa varmaan joku muu, mutta enemmän paloi aikaa sen miettimiseen, kuin avaamiseen startilla. Kiristäminen on sitten sen ajan murhe :shock:


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xantia V6 automaatti vauhtipyörän lukitus
ViestiLähetetty: 10.08.2019 21:47 
Käyttäjän avatar

Viestit: 532
Tuon kuvan osan numero 9. kun irroittaa saa vauhtipyörän hampaat näkyviin. Sitten vaan ruuvaria väliin, niin saa tuon kammen pultin kiristettyä.
Kuva


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xantia V6 automaatti vauhtipyörän lukitus
ViestiLähetetty: 12.08.2019 01:14 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2644
Paikkakunta: Päijät-Häme
Entä jos poistaa osan numero 7?



2x C5HDi Break erikoppaset, 2x Xantia Bk 19TD Aut & 2.0HDi, 3x BX 19 TZi Vaninaihio (2xAut), BX Van 18TD, BX4WD Break, BX Van D projekt, InvaBX 16TRS Aut; 3x2CV6. 2xVisa14TRS; XM 2,5TD Break; BX 18TD Break Aut + BX Van D Aut+XM 2,5TD BK
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xantia V6 automaatti vauhtipyörän lukitus
ViestiLähetetty: 12.08.2019 09:22 
Käyttäjän avatar

Viestit: 532
Kaapelimies kirjoitti:
Entä jos poistaa osan numero 7?


Tuoltakin pääsee käsiksi ja saattaa olla sitä varten tuo irroitettava lätkä, mutta vaikkaisin, että siinä pitää ainakin ilmanputsarin kotelo ottaa pois tieltä. Eipä sekään tosin iso homma ole. Tuon suojapellin (9) irroittaminen oli kolmen pultin aukaisu auton ollessa valmiiksi ylhäällä.


Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 5 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: