|
Kirjoittaja |
Viesti |
Bumper
|
Viestin otsikko: Re: Xantia syö puslia Lähetetty: 20.03.2014 14:19 |
Viestit: 874 Paikkakunta: Uusikaupunki
|
puuparta kirjoitti: Eli toki näin kuin kirjoitit. Tosin Volvo-piireissä wahwaa kokemusta omaavana voin todeta, että harmillisen usein Motonetin kautta tarjotaan Scantechin osia, ja ne ovat laidasta laitaan kuraa on kysymys sitten ilmansuodattimista, puslista tai jakopään osista. Tuo kokemus menee kyllä wahwan sijaan wanha -kategoriaan, sillä scantechiä ei motonetin valikoimissa ole ollut enää pariin vuoteen.
Xantia 1.8i, C5 2.0i, BX 16 TRS, BX 16 GTI
|
|
|
|
 |
puuparta
|
Viestin otsikko: Re: Xantia syö puslia Lähetetty: 20.03.2014 14:25 |
Viestit: 274 Paikkakunta: Lohja
|
Bumper kirjoitti: puuparta kirjoitti: Eli toki näin kuin kirjoitit. Tosin Volvo-piireissä wahwaa kokemusta omaavana voin todeta, että harmillisen usein Motonetin kautta tarjotaan Scantechin osia, ja ne ovat laidasta laitaan kuraa on kysymys sitten ilmansuodattimista, puslista tai jakopään osista. Tuo kokemus menee kyllä wahwan sijaan wanha -kategoriaan, sillä scantechiä ei motonetin valikoimissa ole ollut enää pariin vuoteen. Espoon Motonet siis myy wahwasti wanhaa warastoa, koska viime viikolla sieltä (ilmeisesti tiskin alta) Scantechiä sain. Vaikka mitäs mä tässä vääntämään, ihan sama mulle on tai ei mutta "Motonetin osia" kuitenkin ostin ja sain 
Miks nää aina hajoo jostain kohtaa,,,
|
|
|
|
 |
puuparta
|
Viestin otsikko: Re: Xantia syö puslia Lähetetty: 24.03.2014 13:25 |
Viestit: 274 Paikkakunta: Lohja
|
Minä kun rakennan tuota omaani kuin sitä kuuluisaa Iisakin kirkkoa, niin nyt vasta aloitin puslahommat. Kyselin tuossa aiemmin, onko etummaisen puslan asennolla merkitystä kun se ei ole umpikumia vaan jotain pykäliä siihen on valettu. Laajalti oltiin sitä mieltä, että tuon asennolla ei ole mitään merkitystä ja nuo kolot ovat valun jäljiltä. No, minä nyt joka tapauksessa järkeilin, että josko tuolla kuvassa näkyvällä tukivarren pykälällä on jokin korkeamman voiman määrittelemä merkitys eli puristin nuo etummaiset kuvan mukaisesti paikoilleen. Kuvassa pusla vielä niin sanotusti huulilla eli siksi saattaa näyttää oudolta,,,
Liitteet: |

front bush.jpg [ 106.48 KiB | Katsottu 6097 kertaa ]
|
Miks nää aina hajoo jostain kohtaa,,,
|
|
|
|
 |
ealab
|
Viestin otsikko: Re: Xantia syö puslia Lähetetty: 24.03.2014 19:17 |
Viestit: 4467 Paikkakunta: Paimio
|
Kolot kaiketi prässin olakkeita varten. Riittää, kun käyttää holkkia, joka istuisi puslan kaulukseen ja kumin reunaankin ahtaasti.
|
|
|
|
 |
puuparta
|
Viestin otsikko: Re: Xantia syö puslia Lähetetty: 24.03.2014 19:31 |
Viestit: 274 Paikkakunta: Lohja
|
Joo, helpostihan tuo upposi paikoilleen 
Miks nää aina hajoo jostain kohtaa,,,
|
|
|
|
 |
Putkimies22
|
Viestin otsikko: Re: Xantia syö puslia Lähetetty: 26.08.2019 19:12 |
Viestit: 3537 Paikkakunta: Espoo
|
Xantian (-95) oikea etumainen pusla on finaalissa, samoin on saman puolen vetoakselin suojakumi. Osaako kukaan ohjeistaa oikeaa työjärjestystä?  Auto on nyt etupäästä pukeilla. ja rengas irti. Epäilin ensin alapalloa mutta pusla klappaa ihan käsillä heiluttamalla
Volvo V70 D4 -15 A Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95 Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun) Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00 Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99
|
|
|
|
 |
Northstar
|
Viestin otsikko: Re: Xantia syö puslia Lähetetty: 26.08.2019 21:50 |
Viestit: 1417 Paikkakunta: Porvoo
|
Tosimieshän rakentaa tuonne laakerit..
"Sell the house Sell the cars Sell the kids I am not coming back"
|
|
|
|
 |
Teuski
|
Viestin otsikko: Re: Xantia syö puslia Lähetetty: 26.08.2019 22:14 |
Viestit: 7816 Paikkakunta: Eurajoki
|
Ala-asennossa makuuttaminenhan on sitten myrkkyä puslille, mulla meninmelkein uudet etupään puslat vaihtoon puolen vuoden seisonnan jälkeen...
-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=- -=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
|
|
|
|
 |
ealab
|
Viestin otsikko: Re: Xantia syö puslia Lähetetty: 27.08.2019 08:53 |
Viestit: 4467 Paikkakunta: Paimio
|
Vaarnapultit(annetaan olla sormitiukkudella) tiukataan vasta, kun auto on pyörillään, normikorkeudessa. Aivan ensimmäisissä BX:ssä oli laakeroinnit. Puslan väljyyden huomaa, kun liikuttaa alatukivartta ja puslan sisäholkissä näkyy kiiltävää.
|
|
|
|
 |
|
|