Tyhjäkäyntimoottorin piuha irrotettuna käy tyhjää nätimmin eikä jää kierrokset roikkumaan. Siinä siis ainakin on vikaa.
Bensapumpun rele irrotettunakin huurujen takaisinkierrätysventtiili naputtaa. Suoraan releen liittimen nastat yhdistämällä pumppu käy siististi. Oliskohan vika ecussa? Tosiaan moottorin vikavalo sykkii samassa tahdissa. Moottorin käydessä kaikki on ok.
Vaihdoin päävaraajan ja takakeskipallon, etukeskipalloon ei omat välineet sopineet. Auttaisikohan irrottaa pallon jalka apueungosta? Varaajan runkokin piti löysätä lohkosta että sai ketjun väliin.
Etupallot olikin uudet ja takana nyt jotkut xantian etuset.
Kyllä tuo nyt ihan hyvältä tuntuu, kyyti on mukavaa. Vielä kun jonkun saisi huijattua hitsaamaan noi helmat...
Osapuutteetkaan ei mitään hirveitä ole, jotain pientä sieltä sun täältä.
Onko lämpömittarin anturi pakosarjan kuskin puoleisessa päässä takana? Mittari ei toimi, liitinrä ei ole mutta tilalla on abikot. Tohon on lisätty tarvikemittari ja anturi ylävesiletkuun, mittari saa hienosti jatkuvan virran tupakansytyttimestä
