Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/2 [ 35 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Diagboxin voittaja(ko)?
ViestiLähetetty: 08.09.2019 20:20 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2666
Tuli tänään ostettua Launchin alaisuudessa kehitettyyn ezdiaggiin (ei easydiag!!) täysi Citroen-paketti hintaan 49.99 dollaria (46 euroa paypalilla maksettua). Aikaisemmin ostin Maseratin, Mersun, Porssen jne paketit ja olin ollut niistä jo myönteisesti yllättynyt. En kuitenkaan uskonut että C6:n erikoisten ecujen kanssa sillä pääsisi puusta pitkään; ostinkin sen vain raportoidakseni Teille!

Tulokset ovat hämmästyttäviä monella tapaa. Jatkuu...



Miehellä on elämässään yksi suuri valinta; harrastaako huonoja naisia vai huonoja autoja.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Diagboxin voittaja(ko)?
ViestiLähetetty: 08.09.2019 21:39 

Viestit: 725
Olisi tietysti hyödyllistä että noita voisi vielä jostain mahdollisesti hankkia. Se peruspalikka kun hädin tuskin edes lukee yhtään mitään.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Diagboxin voittaja(ko)?
ViestiLähetetty: 08.09.2019 22:31 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2666
Janne L kirjoitti:
Olisi tietysti hyödyllistä että noita voisi vielä jostain mahdollisesti hankkia. Se peruspalikka kun hädin tuskin edes lukee yhtään mitään.


Näitä oli ENNEN myynnissä amazonissa ja ebayssä, nyt on vaikea löytää oikea versio. Kuulujuttu on semmoinen että koska se oikea dongle tekee täsmälleen kaikki temput kuin Launchin 2000 euron terminaali, olisi nämä vedetty hiljaisesti pois markkinoilta. Hyvin samankaltaisilla nimillä myydään dongleja joissa vain moottorinasta kytketty eli just niitä kahdenkympin leluja. Tarkkana!

Tässä on täsmälleen samanlainen kuin mulla:

€ 231,84 20% Off | Launch M-diag Scanner With DPF Free Software For IOS Android Bluetooth Original Update Online Multi-languages
https://s.click.aliexpress.com/e/2rJLQSIc



Miehellä on elämässään yksi suuri valinta; harrastaako huonoja naisia vai huonoja autoja.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Diagboxin voittaja(ko)?
ViestiLähetetty: 08.09.2019 22:34 

Viestit: 725
Tässä on selitetty hyvin saman valmistajan eri palikoiden erot:
http://s.aliexpress.com/uQZvieuI


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Diagboxin voittaja(ko)?
ViestiLähetetty: 09.09.2019 00:23 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2666
Mennäänpäs varsinaiseen asiaan. Skeptisenä tuon 49,99 dollarin 10MB:n citroen-paketin lisälatauksen jälkeen pluggasin tuon tupakka-askia pienemmän, läpinäkyvän vihreäkaulaisen OBD-pistukkeen C6:n keskikonsolin porttiin, käynnistin EZDiagin iPhonessa ("New version diagnostic->käynnistää toisen sovelluksen European car->Automatic select) ja johan se tunnisti C6:n VIN:n perusteella. Alkaa lupaavasti. Tässä vaiheessa aikaa oli plugin kytkennästä mennyt noin 15 sekuntia, kun diagboxilla olis mennyt pari minuuttia.

Suoran ecun valinnan sijasta päätin tehdä "Health check"-funktion joka käy läpi kaikki tuntemansa ECUt kyseisessä autossa ja lukee niiden vikakoodit, sekä tekee yhteenveto-vikaraportin pyydettäessä.

Testi lähti pyörimään... 10%...30%...95%....100%... jo testin edistyessä näin, että onpas kattava lista ECUja mitä käydään läpi, ja nimetkin täsmälleen samat kuin diagboxissa! Kun testi oli valmis;

Lo'and'behold - kännykän ruudulla oli täydellinen lista C6:sen ecuista, yhtään ainutta ei puuttunut! Mukana muunmuassa:

- CSS
- BHI
- BSI
- etuovien elektroniikkapaneelit
- muistipenkkien elektroniikkapaneelit
- sadetunnistin
- peräkontin relemoduuli
jne jne, mitäs siellä nyt on 24 ecua varustelusta riippuen. Kaikki tuettuja!

No minä että silakat on pieniä joulukaloiksi. Voihan niistä vikakoodit lukea, entäs konfiguroinnit ja actuator testit, sekä erikoisfunktiot?

Klikkasin ensimmäisenä BHI:n auki ja täsmälleen samat menut kuin Diagboxissa. Tyhjensin kokeeksi paineet hydrauliikkajärjestelmästä, ja toimi oikein!

CSS:stä löytyi myös jousituksen korkeudensäätömenu, ihmeiden ihme...

Entäs BSI? Siellähän on helvetinmoinen liuta kaikkia konfigurointeja, jotka ovat automallikohtaisia ja lisäksi osa puuttuu joissain diagboxin versioissa, esimerkiksi peilien automaattisen taittumisen disablointi lukittaessa?

Siellä oli kaikki ja ettei ylikin! Laitoin kokeeksi kuskin turvavyön käyttämättömyyden varoituksen pois päältä, kokeilin kirjoittaa... meni läpi ja onnistui!

Uusien avaimien koodaus ja huoltoindikaattorin nollaus, noin esimerkiksi, on helpompaa ja ehkäpä 5 x nopeampaa kuin Diagboxilla... Kaikki tarvittavat ecut voi myös citroen-termillä "sopeuttaa" elikkä ohjelmoida käytettyyn ecuun VINin ja parittaa sen autoon.

Rumbasin vielä useampaa ecua kokeilumielessä, ja kaksi puutettakin löytyi. Telematicista eli siitä radio/näyttöhäkkyrästä ei muita funktioita löytynyt kuin vikakoodin luku, ja real time datassa vain etupaneelin nappuloiden statukset. Esim GPS-signaalin voimakkuutta ei päässyt lukemaan eikä myöskään konfiguroimaan tuota laitetta.

Luonnollisesti myöskään uusia softaversioita ei päässyt lataamaan noihin ecuihin. En tiedä onko Diagboxissakaan oikein mihinkään kutosen ECUihin softia sisäänrakennettuna, eiköhän ne kaikki mene sen PSA:n serverin kautta, silloin pitää ostaa se kympin tokeni. Mutta aika harvoin softapäivityksiä tulee itse tehtyäkään.

Summaan, että omalta osaltani tilanne on nyt se että ihan erikoistilanteessa tarvin enää Diagboxia mihinkään. Kännykkä on aina mukana ja tuo dongle on niin pikkuinen, että harrasteautoilijana on tullut tavaksi useinkin pitää sitä taskussa.

Suosittelen laitetta lämpimästi. On todella harmi että oikean donglen löytäminen on niin vaikeaa, ja erilaisia pelkkiä OBD-palikoita kai kusetusmielessä myydään hyvin samankaltaisilla nimillä, "Easydiag lite" jne. Minun dongleni täydellinen nimi ostaessa oli Golo M-Diag Pro, tuolla Janne L:n linkittämässä sivussa se tunnetaan vain nimellä "M-Diag". Muisti kertoo että olen myös nähnyt "M-Diag Lite"-dongleja joissa oli jälleen kerran vain se OBD eikä mitään muista nastoja kytkettynä... Tarkkana ostaessa!

Softista sen verran että sekaannus vallitsee sielläkin. Kai samalla pohjakoodilla tehtyjä diagnostiikkasoftia ovat Golon EZDiag, jonkun muun tekemä lähes samanlainen EasyDiag, ja sitten vielä niitä kiinankielisillä nimillä varustettuja versioita. Oman kokemukseni mukaan tuo EZDiag on toimivin eikä ruutuun puske kiinankieltä kovin herkästi.

Kivana lisänä samalla donglella voi tehdä perheen kaikkien autojen diagnosoinnin, esimerkiksi Mersusta ja Porssesta löytyy samantasoisesti lähes kaikki ecut kuin yllä kuvatusta sitikastakin. Maserati-tuki on rajattu mutta erittäin käyttökelpoinen moottorin ja Cambriocorsa-vaihdelaatikon kytkimen säätöjen osalta. Että näin!



Miehellä on elämässään yksi suuri valinta; harrastaako huonoja naisia vai huonoja autoja.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Diagboxin voittaja(ko)?
ViestiLähetetty: 09.09.2019 15:29 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2666
Tein laajahkon tutkimuskierroksen ecu-foorumeilla ja muuallakin, ja pidän toteen näytettynä että tuo Jannen linkittämä iCarScan-dongle on tämän minun dongleni uusin versio joka siis osaa kaikki nämä temput. Tuohon 250 eur hintaan näyttää saavan kymmenen automerkin täydellisen diagnostiikkapaketin, pitäisi riittää useimmille harrastajille. Tilaanko yhden tuollaisen ja totean toimivuuden?



Miehellä on elämässään yksi suuri valinta; harrastaako huonoja naisia vai huonoja autoja.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Diagboxin voittaja(ko)?
ViestiLähetetty: 09.09.2019 16:59 

Viestit: 723
Vähän sattuman kauppaa mikä toimii täysin ja mikä ei. BSI actuation testit taitaa puuttua aina. Jousituksen paineenpoisto ja muut actuation testit ei toimi vaikka löytyvätkin listasta. Jos jostain syystä on sellainen ecu mikä ei tunnistu niin lexiassa/diagboxissa onnistuu manuaalinen valinta, launchissa ei aina. Joissain moottorin ecuissa saattaa antaa eri selityksen tai jopa sylinterin koodille. jne.

Ei tuolla diagboxia/lexiaa täysin korvaamaan kykene, mutta toimii niin nopeasti, että sama kokeilla ensin launchilla kun monesti olet ecussa sisällä nopeammin kuin diagboxilla valitsee automallin...



-00 Xantia Activa V6
-97 Xantia V6 Automaatti
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Diagboxin voittaja(ko)?
ViestiLähetetty: 09.09.2019 18:22 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2666
Akseli kirjoitti:
Vähän sattuman kauppaa mikä toimii täysin ja mikä ei. BSI actuation testit taitaa puuttua aina. Jousituksen paineenpoisto ja muut actuation testit ei toimi vaikka löytyvätkin listasta. Jos jostain syystä on sellainen ecu mikä ei tunnistu niin lexiassa/diagboxissa onnistuu manuaalinen valinta, launchissa ei aina. Joissain moottorin ecuissa saattaa antaa eri selityksen tai jopa sylinterin koodille. jne.

Ei tuolla diagboxia/lexiaa täysin korvaamaan kykene, mutta toimii niin nopeasti, että sama kokeilla ensin launchilla kun monesti olet ecussa sisällä nopeammin kuin diagboxilla valitsee automallin...


Tässä versiossa toimii kyllä jousituksen paineenpoisto, toki kokeilin vain C6:lla mutta sama BHI:han niissä kaikissa on 2001-2013, liekkö C5:ssä loppuun asti. Katsonpa myöhemmin onko BSI:n actuation testejä siellä.



Miehellä on elämässään yksi suuri valinta; harrastaako huonoja naisia vai huonoja autoja.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Diagboxin voittaja(ko)?
ViestiLähetetty: 04.10.2019 15:15 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2666
Kokeilin tänään Sitruunapatongin jäsenten ja kunniajäsenten tietoa lisätäkseni tuolla Launchilla ohjelmoida uuden avaimen C2 VTS:n (2009) BSI:hin. Tämä on yksi riskaabeleimbia operaatioita tehtäväksi "kiinan"-diagnosaattorilla, yksi virhe tai kaatuminen niin auto on pimeä eikä käynnisty millään avaimella.

Auton oma avainkortti jossa nelikirjaiminen PIN tulee olla tallessa - jos ei ole niin silloin pitänee tilata merkkiliikkeestä (eivät suostu kertomaan sitä avainkoodia edes auton lailliselle omistajalle) ja rupeaa maksamaan se homma.

Avainten ohjelmointi meni vaivattomasti, BSI:hinhän ei voi yhtä uutta avainta ohjelmoida erikseen vaan kaikki auton avaimet opetetaan uudestaan tuossa tapahtumassa. Kävi nopeammin kuin diagboxilla, ja Ezdiag kertoi koko ajan milloin pitää ottaa avain pois virtalukosta, ja milloin uusi avain on omaksuttu.

Huh - eli menestys. Oli iso riski että auto jää mykkänä siihen parkkipaikalle, mutta mitäpä ei jäsen tekisi kanssaPatonkilaisten vuoksi.



Miehellä on elämässään yksi suuri valinta; harrastaako huonoja naisia vai huonoja autoja.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Diagboxin voittaja(ko)?
ViestiLähetetty: 04.10.2019 16:01 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7819
Paikkakunta: Eurajoki

Profiili WWW
Ai onko siinä ollut aina ihan hirmuinen riski? Kas kun en ole osannut jännittää...
Selitätkö vielä mikä estää tuollaisen katastrofin jälkeen suorittamasta toimintoa uudelleen?

En tiedä miten olet tuon diagboxilla tehnyt, mutta mielestäni hyvin selkeästi se toiminnon opastaa.

Koodinkin on saanut marmorilta henkkarit esittämällä ja ihan ilmaiseksi...

Toki kaikesta jää voittajafiilis kun omassa mielessään suurentelee asioita :lol:



-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Diagboxin voittaja(ko)?
ViestiLähetetty: 04.10.2019 16:35 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2666
Teuski kirjoitti:
Ai onko siinä ollut aina ihan hirmuinen riski? Kas kun en ole osannut jännittää...
Selitätkö vielä mikä estää tuollaisen katastrofin jälkeen suorittamasta toimintoa uudelleen?

En tiedä miten olet tuon diagboxilla tehnyt, mutta mielestäni hyvin selkeästi se toiminnon opastaa.

Koodinkin on saanut marmorilta henkkarit esittämällä ja ihan ilmaiseksi...

Toki kaikesta jää voittajafiilis kun omassa mielessään suurentelee asioita :lol:


Ai nytkö sä tulet tekniseen asiaketjuun vittuilemaan? Onko oma sisällöntuotantosi foorumille kohdillaan? Uusi taso saavutettu, tätä eivät ole muut idiootit vielä kokeilleetkaan.



Miehellä on elämässään yksi suuri valinta; harrastaako huonoja naisia vai huonoja autoja.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Diagboxin voittaja(ko)?
ViestiLähetetty: 04.10.2019 17:02 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7819
Paikkakunta: Eurajoki

Profiili WWW
Ei, en tullut vittuilemaan, vaan toteamaan kirjoituksesi sisältävän vääristävää värittelyä. En myöskään tullut haukkumaan ketään idiootiksi. Nuo asiat huomioon ottaen edellinen viestisi oli aika kaukana teknisestä asiaketjusta.

Pyysin sinua myös avaamaan tuota kiinanlexialle tyypilliseksi väittämääsi suurta riskiä auton pimenemiselle.

Oman sisällöntuotantoni tasoon en ilkeä itse ottaa kantaa, sen tehköön lukija itse. En oikein ole sitä ihmistyyppiä joka estottoman vuolaasti kehuu itseään ;)



-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Diagboxin voittaja(ko)?
ViestiLähetetty: 19.10.2019 12:14 

Viestit: 318
Paikkakunta: Helsinki
Hei tää oli hyvä vinkki! Tällaista kaipaillut takaraivossa! Dongle kulkee taskussa ja känny muutenkin mukana, vaikka autoliikkeessä ostoksilla. Vaikka ei edes kaikkia hienouksia olisikaan. C6 kaupoilla voi perustella hinnanalennusta fault-code listalla :D

Jannen linkissä olikin hyvä vertailu, mutta yrittää googlettaa ezdiag...



*B11 -52
*3CV AK350 -65
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Diagboxin voittaja(ko)?
ViestiLähetetty: 19.10.2019 15:03 

Viestit: 146
Kertokaas veljet sitten tarkasi mitä olette ostaneet ja toimiiko. Minua kiinnostaisi myös tollasen hankkiminen.



GS 79 ....20 sitikkaa.....C5 CrossTourer
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Diagboxin voittaja(ko)?
ViestiLähetetty: 19.10.2019 16:48 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2162
HanaAna kirjoitti:
Hei tää oli hyvä vinkki! Tällaista kaipaillut takaraivossa! Dongle kulkee taskussa ja känny muutenkin mukana, vaikka autoliikkeessä ostoksilla. Vaikka ei edes kaikkia hienouksia olisikaan. C6 kaupoilla voi perustella hinnanalennusta fault-code listalla :D

Jannen linkissä olikin hyvä vertailu, mutta yrittää googlettaa ezdiag...


Muistathan ehdottomasti kysyä myyjältä luvan laitteen kytkemiseen toisen autoon?



BX16Valve88
C5V6-02 CEE-5
C62.7Hdi06ja07
CX2000 Pallas-79
CX25Prestige-87,Turbo-87
4xD-malli68 Pallas,DSuper70,DS23IE73,D-Super5-74
Dyane4-72 museo,2CV4-74
GSA Spesial-83aj.13tkm museo
Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä
XM V6 12V 156tkm,2.0iBreakY4-96
ZX1.9Vol-92
ym.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Diagboxin voittaja(ko)?
ViestiLähetetty: 19.10.2019 19:03 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2666
Teuski kirjoitti:
Ei, en tullut vittuilemaan, vaan toteamaan kirjoituksesi sisältävän vääristävää värittelyä. En myöskään tullut haukkumaan ketään idiootiksi. Nuo asiat huomioon ottaen edellinen viestisi oli aika kaukana teknisestä asiaketjusta.

Pyysin sinua myös avaamaan tuota kiinanlexialle tyypilliseksi väittämääsi suurta riskiä auton pimenemiselle.

Oman sisällöntuotantoni tasoon en ilkeä itse ottaa kantaa, sen tehköön lukija itse. En oikein ole sitä ihmistyyppiä joka estottoman vuolaasti kehuu itseään ;)


Vääristellään ja väritelläänpäs tätä avainasiaa vähän lisää kuluvan viikon kokemuksen perusteella. Ensinnäkään minä en ole puhunut "kiinanlexiasta" edellisessä viestissäni mitään, vaan "kiinandiagnosaattoreista" eli mm.näistä erilaista avainohjelmointilaitteista joita sieltä tilaillaan. Diagbox/Lexia on asia erikseen.

Kävin tänään teettämässä CX Turbo kakkoseen vara-avaimen tuolla tutussa lukkoliikkeessä. Aihioitakin oli hyllyssä mitä pidin ihmeenä. No se siitä. Mitenkä ollakaan niin pihalle oli just tullut lavetilla C5 kakkonen, farmari, jollain pienellä bensakoneella kai. Minä siltä lukko-äijältä että mitä se tuo tuossa tekee, vastaus tuli: "omistaja tilasi netistä avaimen, teetti suutarilla uran ja yritti itse ohjelmoida. Nyt siinä on pysyvä "Immobilazier fault" tuolla keskiruudussa päällä kun yrittää käynnistää.

Minä siihen että ei muuta kun ohjelmoit uudestaan ne avaimet, just foorumilta luin että sen voi aina aloittaa uudestaan vaikka jumittuis ohjelmoinnin keskelle. Otti minulle tuntemattoman (mutta länsimaisen ja käsittääkseni kalliin) ohjelmointilaitteen ja kytki sen kiinni, niinpä vain tuli ruutuun ilmoitus "cannot open configuration" tms. Ja siinä se oli. Avainkortit ja kaikki oli tallessa, ei edes päässyt syöttämään sitä koodia sinne.

Lupasin ens viikolla käydä siellä Lexian kanssa jos ei asia ole jo selvinnyt, katsotaan josko se BSI vielä toipuisi. Kukapa tietää...



Miehellä on elämässään yksi suuri valinta; harrastaako huonoja naisia vai huonoja autoja.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Diagboxin voittaja(ko)?
ViestiLähetetty: 20.10.2019 18:29 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2666
Jalamari53 kirjoitti:
Kertokaas veljet sitten tarkasi mitä olette ostaneet ja toimiiko. Minua kiinnostaisi myös tollasen hankkiminen.


Jos omani hajoaisi (kestänyt ihme kyllä jo pari vuotta ja on melkein koko ajan taskussa, kuuden automerkin paketinkin olen ostanut) niin tilaisin kyllä melko huoletta tämän:

http://s.aliexpress.com/uQZvieuI

Sama ilmoitus on ollut ylhäällä pitkään ja on saman firman markkinoima kuin tuo minun dongleni.

Softista tuo EZdiag on kaikista toimivin, jos tarkkaan lukee myynti-ilmoituksen niin sielläkin se mainitaan siellä feedback-osiossa.



Miehellä on elämässään yksi suuri valinta; harrastaako huonoja naisia vai huonoja autoja.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Diagboxin voittaja(ko)?
ViestiLähetetty: 30.10.2019 19:16 

Viestit: 318
Paikkakunta: Helsinki
Jalamari53 kirjoitti:
Kertokaas veljet sitten tarkasi mitä olette ostaneet ja toimiiko. Minua kiinnostaisi myös tollasen hankkiminen.

Posti toi Jannen ja Jekkerin mainitseman linkin mukaisen iCarScan donglen. Olin asentanut EZDiag:n jo odotellessa ja luonut käyttäjätunnuksen. EZDiagissa donglen aktivointi mukana tulleella aktivointikoodilla ja dongle kiinni, softien päivitystä ja donglen firmiksen päivitys ja voila! Valitaan ne 10 auto merkkiä ja valitaan Full*Scan -> EZDiagista käynnistyy AutoDiag -soft joka siis ladataan ja asennetaan sekä päivitellään jne. Healt-scan toimi jouhevasti, luo näppärät raportit scannauksista automaattisesti jotka voi vaikka jakaa.

Testasin -05 C4:lla ja iPhonella. Tätä voi tosiaan suositella! Jekkerille kiitokset vinkistä! Missäs päin Jalamari vaikuttaa? Tätä pääsee kokeilemaan halutessaan pk-seudulla.



*B11 -52
*3CV AK350 -65
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Diagboxin voittaja(ko)?
ViestiLähetetty: 31.10.2019 04:10 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2666
Testattu C2 VTS 2009:n BSI:llä laajemminkin nyt. Avaimien opetus on vikakoodien luvun ja nollauksen lisäksi ainoa toiminto joka on kunnolla tuetttu. C6:llle tarjolla olevat konfigurointimenut puuttuvat kokonaan. Mallikohtaisia eroja siis löytyy paljon.



Miehellä on elämässään yksi suuri valinta; harrastaako huonoja naisia vai huonoja autoja.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Diagboxin voittaja(ko)?
ViestiLähetetty: 02.11.2019 22:31 

Viestit: 142
...hienoa. Kerro pian lisää...


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Diagboxin voittaja(ko)?
ViestiLähetetty: 11.11.2019 19:45 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2666
Aijai: C6:n korkeuden säätöä ei sittenkään voi tehdä tällä vehkeellä, C5-siin kyllä onnistuu. CSS on huonosti tuettu, siellä on vain vikakoodien luku ja nollaus sekä korkeuksien reaaliakainen lukeminen, ei mitään kirjoituksia.

Miten minä olen siellä menussa aikaisemmin nähnyt sen "calibrate heights" myös CSS:lle. Eipä ole enää. No, hävisihän Maseratin 4200-menuista kokonaan se Sachsin Skyhook pari versiota takaisinpäin ilman mitään ilmoituksia tai selityksiä. Se toimi huonosti; ilmeisesti joku reklamoinut kinuskeille ettei toimi oikein, ja ovat sitten poistaneet sen kokonaan mieluummin kuin kuuntelivat reklamaatiota.

Tämmöistä se on.



Miehellä on elämässään yksi suuri valinta; harrastaako huonoja naisia vai huonoja autoja.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Diagboxin voittaja(ko)?
ViestiLähetetty: 30.11.2019 02:23 

Viestit: 725
ds-jekkeri kirjoitti:
Janne L kirjoitti:
Olisi tietysti hyödyllistä että noita voisi vielä jostain mahdollisesti hankkia. Se peruspalikka kun hädin tuskin edes lukee yhtään mitään.


Näitä oli ENNEN myynnissä amazonissa ja ebayssä, nyt on vaikea löytää oikea versio. Kuulujuttu on semmoinen että koska se oikea dongle tekee täsmälleen kaikki temput kuin Launchin 2000 euron terminaali, olisi nämä vedetty hiljaisesti pois markkinoilta. Hyvin samankaltaisilla nimillä myydään dongleja joissa vain moottorinasta kytketty eli just niitä kahdenkympin leluja. Tarkkana!

Tässä on täsmälleen samanlainen kuin mulla:

€ 231,84 20% Off | Launch M-diag Scanner With DPF Free Software For IOS Android Bluetooth Original Update Online Multi-languages
https://s.click.aliexpress.com/e/2rJLQSIc


^hinta hieman pompsahtanut tuosta. Ei ollut mustan perjantain tarjouksessa.

Nyt on tosin hyvä tarjous icarscan:sta. Laite + 10 automerkkiä 271,88€.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Diagboxin voittaja(ko)?
ViestiLähetetty: 30.11.2019 21:27 

Viestit: 318
Paikkakunta: Helsinki
Jumper II:seen ei löydy tukea... Jotain sai luettua III-koppasen puolelta.



*B11 -52
*3CV AK350 -65
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Diagboxin voittaja(ko)?
ViestiLähetetty: 30.11.2019 22:46 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7819
Paikkakunta: Eurajoki

Profiili WWW
HanaAna kirjoitti:
Jumper II:seen ei löydy tukea... Jotain sai luettua III-koppasen puolelta.

Onnistuuko esim. Fiatin puolelta? Ykköskorista HDi-scudoa sai käpistellä Lexialla kun syötti VINin käsin ja veti RP-numeron hatusta :D



-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Diagboxin voittaja(ko)?
ViestiLähetetty: 01.12.2019 19:53 

Viestit: 142
Mielenkiintoinen laite. Peugeot varmaan onnistuu säätää tuolla. Android autostereosoitin sääti pois päivänajovalot ja parkkitutkan, eikä testerillä palaudu. Ihme ja kumma.


Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/2 [ 35 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: