Mummun läppäri käy kuumana kun koko ajan on jokin prosessi menossa vaik ei ole koneella mitään tehtävää. Mikä tuossa kuvan tehtävässä kuormittaa konetta lepotilassakin? Yritin poistaa tehtävän mutta se lopettaa sitten toiminnan. Olen ajanut Ccleanerin, sammuttanut ja käynnistänyt koneen, tyhjentänyt roskakorin, siivonnut työpöydän. Kertokaa viisaammat miten saan läppärin kuorman pois turhaan kuluttamasta?
Liitteet:
IMG_4228 (Copy)1.JPG [ 51.15 KiB | Katsottu 3262 kertaa ]
Tuota rivin alussa olevaa nuolta klikkaamalla pitäisi näkyä mikä palvelu (service) on kyseessä, ja siitä sitten googleamaan että mitä se tekee.
Onhan windowsin päivitykset ajan tasalla?
- Xsara Break Exclusive 2001 (ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006) - ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa
eskere
Viestin otsikko: Re: Tietokone käy kuumana
Lähetetty: 13.11.2019 20:04
Klikkasin nuolta ja tuli -toimituksen optimointi, muutin update sivulla ¨¨salli lataukset muista tietokoneista¨¨ täppä kohtaaan ¨¨paikallisen verkon tietokoneilta¨¨, käynnistin uudelleen, nyt rauhoittui kone,-- ja minä, kiitos vinkeistä
Mun läppäreihin on kertynyt villakoiria prosessorin jäähdytyskanavaan. Uudemmissa se on harvinaisempaa. Jäähdytyskanavat on olleet osittain kuparia ja tukos ilmeinen.
Et voi kirjoittaa uusia viestejä Et voi vastata viestiketjuihin Et voi muokata omia viestejäsi Et voi poistaa omia vestejäsi Et voi lähettää liitetiedostoja.