Xantippa kirjoitti:
Joyingin soittimissa on useimmiten noi "fyysiset" toki hipaisunäpit näytön vasemmassa laidassa, ja sellainen tarkoitus itsekin valita. Niiden lisäksi sitten rattinapit komennuskeinona + tietty itse kosketusnäyttö. Uskoisin että noilla pärjää jo ihan mukavasti.
Nettiradiota voi toki kuunnella koska tarkoitus pitää värkki online aina kun ajetaan, ja ajatus oli jakaa kännykän hotspot automaattisesti heti kun ollaan autossa.
Tuo vakioradion paikalle tuleva säilytyslokero muuten maksaa vaatimattomat vajaa 90€ - on siinä taas muovilla hinta kohdallaan.

Sopiikohan tuohon lokeroon muuten edes 6" älypuhelin säilöön jos siihen virittelisi langattoman laturin, vai onko lokero siihenkin liian pieni?
Just tuommoiset tekofyysiset kosketusnäppäimet meidän Cayennessäkin ovat. Pirun vaikea osua niihen, ei mitään tuntumaa eli pakko katsoa laitetta kun käyttää, ja mieluummin säätää volyymin vaikka rattinappuloista kuin noista onnettomista kiusankappaleista siellä laitteen sivulla.
Nettiradio toimii hotspotin kautta, mutta valitettavasti autoon tullessa joutuu usein räpläämään iPhonen menuja että laite suostuu kytkeytymään aina päällä olevaan hotspottiin. Ilmeisesti ipöne jotenkin piilottaa tai nukuttaa sen hotspotin ajoittain. Ehtii jo kyytiin tulijat työlästyä siihen hotspotin räpläilyyn, vierestä kuuluu "aja jo!" ja niinhän se jää sitten kytkemättä hotspotti. Ja rätisevän ration kuuntelu alkaa.
Ennenkuin löytyi antennivahvistimen piuhan oikea kytkentä juuri tämmöiseen porsseen, oli fm-vastaanotto niin huono ettei sillä tehnyt mitään. Piuha kiinnikin on se säälittävän ja hylätyn rajamailla. Jos auto seisoo hyvässä kohdassa, kuuluu ihan hyvin mutta liikkeellä ollessa tason vaihtelu ja kohinapäräykset ovat 80-luvun autoradioiden tasolla.
Paskaa on nuo Android-vehkeet monessa suhteessa. Jos ainoa kriteeri on että iso näyttö ja hirveellä värkkäämisellä per ajoon lähtö saa nettiration soimaan, kai ne asiansa ajavat. Mutta en ole vaikuttunut.