Kyllä se pitää ihan ottaa mittanauha käteen ja kömpiä sinne mittapisteiden kohdalle. Muuten tuloksena on failed... koska mittaus on pyöräkohtainen, ne pitää melko lailla justiinsa saada kohdalleen ne arvot tai auto toimii väärin.
Jos keula on silminnähden liian korkealla, tutkimaan niitä pyöräkohtaisien korkeusantureiden niveliä, onko välyksiä tai vääntyneitä. Ensin ne kuntoon. Ja sitten autoa ylös-alas laskien Diagboxilla katsot pyöräkohtaisia korkeuksia että muuttuvat samaan tahtiin järkevästi. Luultavasti siellä on yksi anturi jossa katkoksia tai pimeänä kokonaan.
Onko CSS:ssä ja BHI:ssä tällä hetkellä muita vikakoodeja kuin se BHI:n vakio "steering angle information implausible" väylävirhe joka niissä kaikissa on?
(Korkeussäätö tehdään pelkästään CSS:stä, se kertoo ne arvot sinne bhi:lle. Vai oliko se perhana toisinpäin, mutta yhdelle ne vaan opetetaan).
Miehellä on elämässään yksi suuri valinta; harrastaako huonoja naisia vai huonoja autoja.
|