Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/3 [ 55 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: v.ttuile täällä jos v.tuttaa
ViestiLähetetty: 22.02.2020 00:08 
Käyttäjän avatar

Tuntuu olevan patongin suurta huvia vittuilla betaromeolle ja betaromeo vittuilee takaisin.

Miten ois jos keskitettäis vittuilu tähän threadiin niin pysyisi muut threadit (suht) asiallisina.
Esimerkiksi "katalysaattoriGate", asiallinen aloitus joka "meinaa" lipsahtaa henkilökohtaisuuksiin.

Eli jos jossain ketjussa tuntee tarvetta härnätä Betaa niin voisi viitata tähän ketjuun ja jatkaa täällä menemättä kuitenkaan henkilökohtaisuuksiin.

Itse en aloita kun ei ole mitään Betaa vastaan. Mielestäni jokaisella on oikeus ostaa, myydä ja paalata autoja ja vaikka hekumoida sumareista. ;) :D

Jos betaromeota tai muita haittaa tämä ketju niin sanokaa, pyydän sitten ylläpitoa poistamaan ketjun.

Poissa

Viestin otsikko: Re: V.ttuillaan Betaromeolle.
ViestiLähetetty: 22.02.2020 00:58 
Käyttäjän avatar

Avaan pelin kun tilaisuus annetaan.

Ei kai kellään ole tarve härnätä tai vittuilla betaromeolle. Minulle on muodustunut käsitys, että betaromeolla on toisinaan tarve härnätä ja (joskus vähän) vittuilla muille. Ainakin hän kärkkäästi käyttää tilanteet hyväkseen. Pointsit siitä. Todennäköisesti olen väärässä.

Mahtaa hivellä itsetuntoa, kun nimimerkin asioita näin puidaan muiden toimesta. 8-) Tämä oli sitä vittuilua, ettei tule epäselvyyksiä ja haastamisen tarvetta. Ja taas tuli huti. Jatkan Citroënilla ajamista.

ViestiLähetetty: 22.02.2020 01:06 
Käyttäjän avatar

Mielestäni on hyvä että eri aihealueille avataan uusia ketjuja. Toki on kohtuutonta että muutoin asiasisältöiset ketjut rönsyilevät liiaksi kun teema vaihtuu. Pitää myös muistaa että liian värikäs keskustelu saattaa kääntyä lopulta yhteisön tappioksi ja karkoittaa ne jotka eivät vielä etikettiä tunne.

Olisikin siis syytä luoda kahdesta poikki - sääntö. Eli jos kahdella peräkkäisellä henkilöön kohdistuvalla vihapuheella ei saada omaa asiaa nousemaan pintaan, avataan oma ketjunsa, jossa asia tai joku sen seuraajista tai sijalle otetuista asioista tai ainakin keskustelijoista puidaan perinpohjin- Tällöin varsinaiset keskusteluketjut säilyisivät luettavimpina. Ehdotan samalla että patongin hallintoneuvosto avaa vuoden vihapuhe - palkinnon, joka voisi olla vaikkapa tuppeen veistetty koivuklapi. Tämä palkinto luovutettaisiin keskustelijalle jonka aloitteesta on avattu eniten ao. ketjuja vuoden mittaan.

"Viisas ihminen ei joudu tilanteisiin, joista älykäs selviytyy, mutta kummalla on kivempaa?"

Cx 25 Gti turbo, 2 X XM V6-24 3 x XM V6-12, C5 2,0 16v Exc. T., C6 2,7 exc. , renault midliner 1991, renault master Maxi 2008
Poissa

ViestiLähetetty: 22.02.2020 04:54 
Käyttäjän avatar

Tässähän tuntee itsensä etu oikeutetuksi patonkilaiseksi, kun saa näin paljon huomiota osakseen. :lol:
Antakaa ihmeessä palaa, mutta sen verran jos saan toivoa, niin pysykää tässäkin herkässä asiassa totuudessa, vaikka kuinka kismittäisi, että olen puuttunut teidän "fake news" väittämiin, tai uskaltanut olla niin julkea, että ollut eri mieltä, minkä pyrkinyt perustelemaan.

Vastaavasti itse lupaan pitäytyä siinä, että en tule olemaan ensimmäinen, joka menee henk. kohtaisuuksiin, missä olen mielestäni pitäytynyt tähänkin asti. Olen myös valmis liennytykseen, jos selkeästi joidenkin osalta, jos joku tuntee siihen tarvetta ja sitä julkisesti pyytää, kuten on aikanaan kokenut tarvetta mennä niihin henk. kohtaisuuksiin.

BX16Valve88
C5V6-02 CEE-5
C62.7Hdi06ja07
CX2000 Pallas-79
CX25Prestige-87,Turbo-87
4xD-malli68 Pallas,DSuper70,DS23IE73,D-Super5-74
Dyane4-72 museo,2CV4-74
GSA Spesial-83aj.13tkm museo
Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä
XM V6 12V 156tkm,2.0iBreakY4-96
ZX1.9Vol-92
ym.
Poissa

ViestiLähetetty: 22.02.2020 10:56 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Nytkö saatiin oikea Sitruunapatongin Kunniajäsen (tm) kun oikein oma vittuiluketjukin avattiin? :lol:

Jos betaa ei olisi niin kyllä Suomi olisi parempi paikka, ainakin 98% autoilijakansan mielestä kun olis varmasti femmoja vähemmän tien päällä.

Yrittäähän se omalta osaltaan niitä hävittää, silkkaa kusipäisyyttään jopa paalailee ihan vaan kiksejä saadakseen. Kuitenkin taitaa varaosaa valua markkinoille siinä sivussa sen verran, että yhtä paalattua kohden kolme pelastuu :lol:

Ainiin, se on joskus kehunut vääränmerkkisiä. Hyi s**tana... Joskus esittelikin sellaista, tai ainakin pakko oli katsoa kun oli C6:n edessä se...

En tiedä onko syntyjään satakunnasta, mutta hyvin on paikallisten elkeet omaksunut

Löytyykö muuten muhkun sumuvalottomia halogeeniumpioita? ;)

Niinkuin somessa sanotaan, <3 <3, eikä ole nyt mitään sumarit päällä ajeluhommia :lol:

-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa

ViestiLähetetty: 22.02.2020 11:14 

Koska pidettäis oikein roasting-miitti? Missä? Satakunnan vajaakoskella? Onhan se kaikille v-k:ille selvää, mistä on kyse? Otettais kevyesti, esim aluksi kolmen minuutin kierroksilla. Siten lisää löylyaikaa, jos irtoaa. Nii. Senkin perseet!

Mistä sais Sitikan? Ne viedään käsistä?
Poissa

ViestiLähetetty: 22.02.2020 12:46 
Käyttäjän avatar

kaseva kirjoitti:
Ei kai kellään ole tarve härnätä tai vittuilla betaromeolle. Minulle on muodustunut käsitys, että betaromeolla on toisinaan tarve härnätä ja (joskus vähän) vittuilla muille.

Tästä nimenomaan on kysymys. Beta aloittaa aina henkilökohtaisuuksiin menemisen. Ja vaikkei mainitsekaan nimimerkkiä, hän kohdistaa pottuilun tiettyyn henkilöön lainaamalla sanatarkasti jotain toisen kirjoittamaa lausetta, tai sanaparia, ivallisten kommenttien kera. Onko siis ihme, että hän on 99%:sti mukana näissä loanheitoissa. Kuka muistaa yhdenkään tällaisen keskustelun, joka ei olisi alkanut tällä tavoin, eli betan toiseen henklöön kohdistamasta piikistä? Tai muistaako joku vastaavan keskustelun, jossa beta ei ole ollut mukana? Tästäkin voivat fiksummat jo tehdä tiettyjä päätelmiä.

Esim: Jos sumuvalokeskustelussa sanoo vaikka että "sumuvalojen käytöstä ja määräyksistä on näköjään paljon vääriä käsityksiä", niin sehän ei kohdistuisi erityisesti kehenkään. Mutta kun sanat kohdistaa tietyllä lauseella yhteen henkilöön pottuilun kera, niin siitähän nämä keskustelut alkavat. Kun muut kirjoittavat yleisellä tasolla, yksi aloittaa kohdistetun keljuilun. Siinä se ero, beta /muut.

Entistäkin parempaa keskustelua toivoen
Hannu.

Poissa

ViestiLähetetty: 22.02.2020 13:26 

Henkilökohtaisuuksiin meneminen ei ole vittuilua, vaan se on noloa. Tähän aikakauteen kuuluva tahallinen väärinymmärtäminen on vielä nolompaa.

Poissa

ViestiLähetetty: 22.02.2020 15:57 
Käyttäjän avatar

XM-Hannu kirjoitti:
kaseva kirjoitti:
Ei kai kellään ole tarve härnätä tai vittuilla betaromeolle. Minulle on muodustunut käsitys, että betaromeolla on toisinaan tarve härnätä ja (joskus vähän) vittuilla muille.

Tästä nimenomaan on kysymys. Beta aloittaa aina henkilökohtaisuuksiin menemisen. Ja vaikkei mainitsekaan nimimerkkiä, hän kohdistaa pottuilun tiettyyn henkilöön lainaamalla sanatarkasti jotain toisen kirjoittamaa lausetta, tai sanaparia, ivallisten kommenttien kera. Onko siis ihme, että hän on 99%:sti mukana näissä loanheitoissa. Kuka muistaa yhdenkään tällaisen keskustelun, joka ei olisi alkanut tällä tavoin, eli betan toiseen henklöön kohdistamasta piikistä? Tai muistaako joku vastaavan keskustelun, jossa beta ei ole ollut mukana? Tästäkin voivat fiksummat jo tehdä tiettyjä päätelmiä.

Esim: Jos sumuvalokeskustelussa sanoo vaikka että "sumuvalojen käytöstä ja määräyksistä on näköjään paljon vääriä käsityksiä", niin sehän ei kohdistuisi erityisesti kehenkään. Mutta kun sanat kohdistaa tietyllä lauseella yhteen henkilöön pottuilun kera, niin siitähän nämä keskustelut alkavat. Kun muut kirjoittavat yleisellä tasolla, yksi aloittaa kohdistetun keljuilun. Siinä se ero, beta /muut.

Entistäkin parempaa keskustelua toivoen
Hannu.

Mielenkiintoinen näkemys sitä, kuka on ensin aloittanut henkilökohtaisuuksiin menon. Olemme tainneet joskus myös keskenämme vääntää ja jos en aivan väärin muista, niin sinun postauksia ylläpito poisti ja myös minun, kun olin vastannut niihin samalla tavalla ja lainannut sinun tekstejäsi.

Mitä tulee sumuvalo keskusteluun ja kyseiseen ketjuun, niin siinähän välitettiin aivan väärää tietoa miten ja missä ko. valoja saa käyttää. Rohkenin esittää eriävän mielipiteen, johon sain kahta mutkikkaampia selityksiä ja eiköhän se ensimmäinen henkilökohtaisuuksiin meno tullut silloin, kun väitettiin minulla olevan luetun ymmärtämisessä ongelmia? En todellakaan myöntynyt siihen, vaan jatkoin viestittelyä, jolloin taisimme päätyä siihen, että esittäjällä olikin enemmän ymmärryksen puutetta. Meniköhän se oikeasti jotenkin noin?

Kiitos vielä "mustikselle" oivasta ketjun aloituksesta ja ehkä tämä jo puhuu sen puolesta, mitä tuossa muutama päivä sitten ounastelin, että patonki uhkaavasti jakautuu kahteen kuppikuntaan, jota en toivo.

Sitruunasepän ideaakaan en ollenkaan koe huonoksi, koska uskon täällä olevan useitakin todella mielenkiintoisia jäseniä, joita olisi mukava tavata. Joitakin teistä jo tunnen ja ovat käyneet jopa paikan päällä, eikä kertaakaan ole tullut tunnetta, että paini ottelut olisivat lähellä.

Omaa häntääni nostan sen verran, jos ette ole huomanneet, niin koitan välttää PSA konsernin tuotteiden erityistä mollaamista. Oli alkuun vain vaikea ymmärtää, että useimmille se on niin pyhä asia, että sillä ei leikitä ja toiseksi, enkö olekin aika upeasti välttänyt Mercedes nimen mainitsemista? Minulle nämä ovat autoja ja harrastuksen kohteita, joihin ehkä suhtaudun monenkin mielestä liian kevyesti? ;)

BX16Valve88
C5V6-02 CEE-5
C62.7Hdi06ja07
CX2000 Pallas-79
CX25Prestige-87,Turbo-87
Dyane4-72 museo,2CV4-74
Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä
ZX1.9Vol-92
ym.
Poissa

ViestiLähetetty: 22.02.2020 16:11 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Tässähän törpöimmät paljastavat itsensä ihan oma tyhmyyttään :lol:

-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa

ViestiLähetetty: 22.02.2020 17:46 
Käyttäjän avatar

betaromeo kirjoitti:
Mielenkiintoinen näkemys sitä, kuka on ensin aloittanut henkilökohtaisuuksiin menon. Olemme tainneet joskus myös keskenämme vääntää ja jos en aivan väärin muista, niin sinun postauksia ylläpito poisti ja myös minun, kun olin vastannut niihin samalla tavalla ja lainannut sinun tekstejäsi.

Vastaanpa vielä tähän. Kuten , EHKÄ, huomasitkin, niin näkemyksen esitti ensin Kaseva. Joskin olen täysin tätä mieltä. En toki olettanutkaan sinun olevan samaa mieltä. Kerroinpahan vaan syyn siihen, mistä asiattomuudet alkavat.

On totta, että minun kirjoituksistani on osia poistettu ylläpidon toimesta, (varmaankin sinun pyynnöstäsi). Tämä on erittäin poikkeuksellista täällä sitruunapatongissa. Ja voin todeta, etten ole ylpeä siitä. Mutta... :o .mutta... :o minua ei ole kuitenkaan ylläpidon taholta bannattu pois keskusteluista, edes määräajaksi. Satutko muistamaan jonkun, jolle näin on käynyt?

En ole joutunut sanaharkkaan kenenkään muun kanssa, kuin betaromeon. Kuinka monen kanssa itse "keskustelit" kattijutussa, johon en lainkaan osallistunut? Ja koska sinulla on tunnetusti hyvä muisti, niin voisit ehkä kertoa, kuinka monelle patonkilaiselle olet tässä vuosien varrella harkitusti pottuillut. Tämän kertominen on luonnollisesti vapaaehtoista, tämä ei ollut haaste.

Tämän pituinen tämä.

Poissa

ViestiLähetetty: 22.02.2020 18:31 

Kattiketjussahan "vihdin vajaaäly" aloitti "kokemäen romuhessulle" vittuilun sinänsä asiaan liittyneen pointin siivellä. Tää oli jopa suhteellisen selvä tapaus.

Vieläkään en tosin tiedä, mitä sumariketjussa vittuiltiin, kenelle ja kuka sen aloitti, sehän pysyi suhteellisen hyvin itse asiassa, mutta ilmeisesti betan kommentin myötä alkaa aina yleinen napina puolin toisin :)

Poissa

ViestiLähetetty: 22.02.2020 18:55 

Mielensäpahoittajia on vaan nykyisin aika huolestuttavan paljon :lol:

Poissa

ViestiLähetetty: 22.02.2020 19:10 
Käyttäjän avatar

XM-Hannu kirjoitti:
betaromeo kirjoitti:

Vastaanpa vielä tähän. Kuten , EHKÄ, huomasitkin, niin näkemyksen esitti ensin Kaseva. Joskin olen täysin tätä mieltä. En toki olettanutkaan sinun olevan samaa mieltä. Kerroinpahan vaan syyn siihen, mistä asiattomuudet alkavat.

On totta, että minun kirjoituksistani on osia poistettu ylläpidon toimesta, (varmaankin sinun pyynnöstäsi). Tämä on erittäin poikkeuksellista täällä sitruunapatongissa. Ja voin todeta, etten ole ylpeä siitä. Mutta... :o .mutta... :o minua ei ole kuitenkaan ylläpidon taholta bannattu pois keskusteluista, edes määräajaksi. Satutko muistamaan jonkun, jolle näin on käynyt?

Avataan nyt sitten näitä asioita, joista syytät. Tämä nimmerkki "kaseva", kun aletaan puhumaan nimimerkeillä ja jonka kanssa olet täysin samaa mieltä, on se, joka on kertonut minun olevan ärsyttävä ja vittumainen. Oletko aivan varma, että minä olen ensimmäisenä heittänyt hänelle jotain vastaavaa, tuskin. Kerro vielä vastaavasti, miten olen sinua henk. kohtaisesti loukannut ja jos näin on, että olen sen ensimmäisenä tehnyt, niin pyydän anteeksi jo nyt.

Mitä sitten tulee tähän syksyllä 2018 saamaani 2 viikon bannaukseen ylläpidon toimesta, niin vastaan siihenkin, enkä koe edes häpeää siitä, koska puolustin totuutta.

Meillähän oli täällä aiemmin nimimerkki natero, joka esim. oli meidän aikaisempi autojen hinnoittelu mestari, nythän olemme saaneet uuden. Muistaakseni kahdellakin patonkilaisella oli W12 Audi, jotka hänen mukaan oli 2000€ arvoisia kikkareita jo silloin. Ei tainnut olla, eikä taida olla vieläkään. Itse taas väitti omistavansa vanhemman Corveten, joka vastaavasti oli vähintään 150000€ auto, ei tainnut olla? Aikani kuuntelin vastaavaa paskan jauhantaa ja jopa lupauduin ostamaan ne kaikki 2000€ W12 Audit, vaikka vähän huonommatkin. Silloin syksyllä 2018 kysyin ihan asiallisesti, mitä hän ajaa takaa näillä valheellisilla väittämillä ja vastasikin siihen vastaavansa illalla paremmalla ajalla. Sitä vastausta emme saaneet koskaan, vaan hän pyysi poistamaan nimimerkkinsä ja aloittamansa viestitkin. Varmasti koki tien nousseen pystyyn väittämilleen. Siitähän nousi jo pieni kohu, kun ylläpito meni poistamaan muiden nimimerkkien viestejä. Tässä vaiheessa ylläpito alkoi pitämään minua ikävävänä ihmisenä, kun olin vaatinut naterolta faktoja väitteilleen. Ylläpito esitti, jos pysyn kannassani, niin he bannaavat minut 2 viikon ajaksi. Pysyin kannassani ja sain bannin. Sekään ei eheyttänyt minua, vaan vaadin edelleen faktoja väitteiden tueksi.

Myönnän myös pottuilevani täällä, enkä edes piilo vittuile, vaan teen sen suoraan silloin kun koen siihen tarvetta. Olen edelleen allerginen väärälle, tai valheelliselle tiedolle ja jos sitä mielestäsi tapahtuu usein, niin johtuisiko siitä, että sitä on täällä erityisen paljon tarjolla? :(

En yhtään tiedä, mitä sisar foorumilla on tapahtunut, mutta ko. henkilö on juuri sielläkin pyytänyt nimimerkkinsä poistoa?

BX16Valve88
C5V6-02 CEE-5
C62.7Hdi06ja07
CX2000 Pallas-79
CX25Prestige-87,Turbo-87
Dyane4-72 museo,2CV4-74
Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä
ZX1.9Vol-92
ym.
Poissa

ViestiLähetetty: 22.02.2020 19:52 

Kuka on Betaromeo? :shock:

Kunniajäsen ;) BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
Poissa

ViestiLähetetty: 22.02.2020 20:12 
Käyttäjän avatar

Joudun vielä jatkamaan XM Hannun kommentiin.

Silloin 2018 syksyllä hän teki todellisen hyökkäyksen henk. kohtaisella tasolla. Siitähän ei löydy täältä enää jälkeä, koska ylläpito sen silloin poisti täysin asiattomana.

Ensimmäisessä lauseessa hän ilmoitti minun olevan kusettava jobbari! En tietääkseni ole häntä koskaan kusettanut ja en usko edes tavanneeni? En myöskään usko kenenkään patonkilaisen sellaista väittäneen, koska näin jos olisi tapahtunut, olisi se varmasti tullut täälläkin esille, enkä usko siihenkään olevan kenelläkään syytä. En myös tiedä, mistä hän oli saanut oikeutuksen väitteelleen?

BX16Valve88
C5V6-02 CEE-5
C62.7Hdi06ja07
CX2000 Pallas-79
CX25Prestige-87,Turbo-87
Dyane4-72 museo,2CV4-74
Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä
ZX1.9Vol-92
ym.
Poissa

ViestiLähetetty: 22.02.2020 21:40 
Käyttäjän avatar

Xari kirjoitti:
Kuka on Betaromeo? :shock:

Romuhessu, joku pyrkii tässäkin ketjussa maalaamaan itsestään ylevää kuvaa faktojen tarkistajana ja asiatiedon levittäjänä. Näinkö lyhyt muisti on patonkilaisilla? Koulun hallitustyöskentelyssä pitkään toimineena tunnistan hessun toimintamallin - kyseessä on klassinen koulu/työpaikkakiusaajan MO, modus operandi. Todennäköisesti hessu on ollut aikoinaan joko koulukiusattu tai kiusaaja itse.

Jotta totuus ei unohtuisi, katsotaanpas miten romumies on aikaisemmin näitä "faktoja" levittänyt, aina itse aloittaen törkeyksien heittelyn ja heti henkilökohtaisella tasolla:

Viihdeketjussa
viewtopic.php?f=12&t=24940

hessun "faktaa":
"Voi helvetti taas! :evil: Taasko muut elää väärin ja häiritsee "jekkerin" elämää? Sulje itse bunkkeriin, ilman mitään välinettä pitää yhteyttä ulko maailmaan, niin sinulla ja meillä muilla on paljon parempi olla!"

Ja niin edelleen, koko ketju täynnä vastaavaa törkeyttä.

Informatiivisessa viihdeketjussa S65:
viewtopic.php?f=20&t=25677

hessu aloittaa tutun räkytyksen:
"
Olisiko nyt jekkeri kuitenkin niin, ettei tuollaisella vajaa tehoisella kannata edes patongissa hirveästi pullistella? Kas kun jokaiselle hevoselle löytyy kengittäjä, jopa samasta merkistä!"

Ja räkytys jatkuu loputtomiin.

Hessu on aikaisemmin savustanut palstalta ulos mm. suuresti kunnioittamani tietomiehen, keskisuuren sitikkakorjaamon omistajan Nateron (Natero muuten on tämän vuoden C6-tapaamisen isäntä). Tästä hessu bannattiin, tuli toki heti kummittelemaan valenimimerkillä tänne, ei malttanut katsoa peiliin ja miettiä pitäisikö käytöstapoja muuttaa. Bannaus olisi joutanut olla paljon pidempi, niin olisi jäänyt enemmän miettimisaikaa.

Hävettävintä on että nyt hessu nyyhkii kuinka häntä vastaan hyökätään ihan ketjun aiheen ulkopuoleltakin. Näinkin arvokasta tiedonjyvää kuin että kattiautoista varastetaan katteja, hän ei ehkä tulevaisuudessa tule tänne kertomaan hyvän hyvyyttään! Ei ole häpyä tuolla miehellä, ei.

Kummallisimpana ilmiönä täällä pääosin järkevien ja empaattisten ihmisten Patongissa näen nämä hessun peesaajat. Toisaalta tämä sama ilmiö on näkösällä ala-asteelta alkaen: on tietty - yllättävän suuri - porukka jotka mielellään liittyvät koulukiusaajan porukkaan.

Näen valitettavana asiana, että tällaisia pitää täällä Patongissa ruotia. Mutta on tärkeää että kunkin oma historia muistetaan myös uusia jäseniä ajatellen, ja tuollaisiin itse yritettyihin "valkopesuihin" kirjoitetaan kunnon vastineet. Itse olen sitä mieltä että hessun kaltaiset jätekirjoittajat suistavat patongin raiteeltaan ja lukijamäärät laskuun. Ennen niin avomielisellä palstalla joutuu kirjoittaessaan miettimään, kuka ja miksi seuraavaksi aloittaa vittuilun asian vierestä. Tämä on perin, perin valitettavaa. Itse kunkin pyhäksi tehtäväksi jää tällaisessa tilanteessa kirjoittaa mahdollisimman vetoavia asia- ja viihdeketjuja, sekä sivuuttaa räksytys. Mutta kun räksytys ottaa valtaosan vastauksista, miksi enää vaivautua?

Yleisenä ohjeena kaikille on: jos ärsyynnyt jostain asiasta, kommentoi ASIAA, älä kirjoittajaa. Jos et siedä jonkin kirjoittajan kirjoituksia ilman henkilökohtaisuuksiin menoa, jätä ne lukematta. Älä koskaan mene henkilökohtaisuuksiin ensimmäisenä! Älä provosoidu! Ota viihde viihteenä, vaikka kalikka kalahtaisikin!

Romuhessun osalta tilanne on se että hän likasi oman pesänsä törkeillä henkikökohtaisuuksilla ja asiattomuuksilla, ja on minun osaltani näiden ylevien sääntöjen ulkopuolella. Tahallisesti sottasi useita ketjuja joiden kirjailuun, videointiin ja runoiluun käytin tiimaa ihan urakalla, ja jotka ovat lukijoitakin kiinnostaneet. Niinpä: silmä silmästä, hammas hampaasta.

Miehellä on elämässään yksi suuri valinta; harrastaako huonoja naisia vai huonoja autoja.
Poissa

ViestiLähetetty: 22.02.2020 22:09 
Käyttäjän avatar

En voi muuta kuin todeta, miten erilainen käsitys meillä onkaan viihteestä jekkerin kanssa?

Tuo kaikki minkä olit kursivoinut isommaksi on todella sanomaani ja edelleen allekirjoitan sen ja viestiketju "lentokoneessa kävelijät" useampi muukin käsittänyt viihteesi väärin.

Kovin olet kaipaillut nimimerkkiä "citroen heven", kerrotko faktaa, miten se liittyy minuun? Olisiko kyseessä kuitenkin salainen ihastuksesi "one off the boys"?

BX16Valve88
C5V6-02 CEE-5
C62.7Hdi06ja07
CX2000 Pallas-79
CX25Prestige-87,Turbo-87
Dyane4-72 museo,2CV4-74
Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä
ZX1.9Vol-92
ym.
Poissa

ViestiLähetetty: 22.02.2020 22:29 

Joo vittuillaan vaan..
Tai ei ehkä sitten kuitenkaan.
Otsikon voisi muuttaa tasapuolisuuden nimissä että kettuile täällä jos ketuttaa.(tai yliherkistyneinen aivastus )
”Kokemäen kusipään” ja ”Vihdin vajaaälyn” molemmat ihan henkilökohtaisesti tavanneena ja palstaa jonkin tovin seuranneena tietysti minullekin joku mielikuva aiheesta on syntynyt..
Jos on epäselvää mikä on alkanut mistäkin niin olli_o voinee tarvittaessa kaivaa statistiikkaa kuka heitti ensimmäisen kiven ja mihinkä suuntaan.
Mutta selvästikin tuossa katti gatessa joltain karkasi mopo ensin..
Ja yleensä kait sovelletaan viimeistä erää, jatkoaikaa , rankkareita tai esmes viimeinen tasoittava vuoropari jonka jälkeen alkaa olla peli selvä? (No ehken baarissa jälkipelit mutta kuitenkin)

Poissa

ViestiLähetetty: 22.02.2020 23:17 
Käyttäjän avatar

Ei pitänyt enää kirjoittaa, mutta kuitenkin...

Mitä on oikeus?
Siitä voisi kirjoittaa muutaman tuhatta kirjaa. En minä, vaan paremmat kirjoittajat. Yritän tähän tiivistää oman käsitykseni oikeudesta.
Onko se arabimaiden "silmä silmästä, hammas hampaasta, käsi kädestä"? Mitä, jos ottaa toisen kamelin?
Onko se diktaattoreiden päätöksiä, tuomioita ilman oikeudenkäyntejä?
Vai onko se demokratioiden enemmistöpäätöksiä? Minusta on useinmiten näin. Sen mukaan, miten enemmistö ajattelee, pitää oikeudenmukaisena, tehdään säädökset. Se luo toimintakulttuurin, tapakulttuurin, yrittää tarjota säädöksiä noudattaville mahdollisimman tasapuolisen kohtelun.

betaromeo kirjoitti:
En myös tiedä, mistä hän oli saanut oikeutuksen väitteelleen?

Vastaan tähän: Kaikesta siitä, mitä olet patongissa kirjoittanut sitä ennen. Samasta, mistä sinä sait oikeuden varmasti satoja kertoja pottuilla muille. Halusin saada sinut lopettamaan pottuilut. Vaan eihän haukkumalla saa aikaan muuta, kuin lisää haukkua.

Entä mitä on totuus? Mitä on totuudenmukaisuus. Onko XM 1200:n €:n auto? Joku antaa ilmaiseksi pois, joku pyytää 5000. Mikä on volkkarin arvo? Oletko siitä ihan varma?
Onko Suomi tasavalta? Hallitusmuodon mukaan on. Entä sosiaalisesti? Onko kaikilla riittävä toimeentulo? Onko kaikilla samanlainen mahdollisuus koulutukseen? Miksi joku perii miljoonia, ja toinen saa vanhemmiltaan vain 100 m etumatkaa?
Vakoileeko Huawei? Riippu siitä keneltä kysytään. Vaan missä totuus? Yhtä hyvin voi kysyä, vakoileeko Google, ja puhelinoperaattorit meitä kaikkia? Miten amerikkalaiset osuvat yön pimeydessä iranilaiskomentajaan vieraalla maalla muuten, kuin tietoliikenteen osoite- ja paikannustietojen avulla? Ei tietenkään vakoile, sehän olisi ihan hullua. Totuus?

Onko laadukas punaviini hyvää? Oh la laa, ja bueno notte, vai pelkkää hapanta litkua? Totuus? Meidän iässämme tulee jo tietää, että absoluuttisia totuuksia ei juuri ole.

"Mitä sitten tulee tähän syksyllä 2018 saamaani 2 viikon bannaukseen ylläpidon toimesta, niin vastaan siihenkin, enkä koe edes häpeää siitä, koska puolustin totuutta."

Siis mitä totuutta, ja millä oikeudella? :roll:

Entäpä, jos enemmistö patonkilaisista ei näe sinun tarvettasi vittuiluun oikeutettuna?
betaromeo kirjoitti:
Myönnän myös pottuilevani täällä, enkä edes piilo vittuile, vaan teen sen suoraan silloin kun koen siihen tarvetta.

Tässähän se tuli, syy siihen, miksi juuri sinä olet aina mukana noissa ala-arvoiseksi kääntyvissä keskusteluissa.

Poissa

ViestiLähetetty: 22.02.2020 23:34 
Käyttäjän avatar

vtsbx kirjoitti:
Otsikon voisi muuttaa tasapuolisuuden nimissä että kettuile täällä jos ketuttaa.(tai yliherkistyneinen aivastus )

Tuo olikin hyvä.
PYYNTÖ YLLÄPIDOLLE ketjun aloittajana:
Voisiko otsikon muuttaa "V.ttuile täällä jos v.tuttaa"
Itse en pysty/osaa.
Tai jos pystyn itse muuttamaan niin neuvokaa.

Poissa

ViestiLähetetty: 22.02.2020 23:54 
Käyttäjän avatar

Mustis kirjoitti:
vtsbx kirjoitti:

Tuo olikin hyvä.
PYYNTÖ YLLÄPIDOLLE ketjun aloittajana:
Voisiko otsikon muuttaa "V.ttuile täällä jos v.tuttaa"
Itse en pysty/osaa.
Tai jos pystyn itse muuttamaan niin neuvokaa.

Menet edit ja muutat otsikon.

Muuta jos haluat, mutta tämä ollut parasta patonkia aikoihin! :)

Täällähän alkaa selvä kahtiajako tulemaan. Te jotka olette muodostaneet kannan siten, etten aivan umpi vittumainen ole, niin olette jo tulleet jekkerin puolesta syyllistetyksi, tietysti hänellähän on tieto miten katti keskustelulla olen teidät valkopessyt. Ostatteko väitteen, vai olisitteko aivan itse päätyneet mielipiteeseenne ilman manipulointiani? :D

XM-Hannuahan jos uskomme, niin maailmassa ei ole mitään todellista. Hän tuossa taannoin väitti, jos muuttaa Xantia dieselin pak. autoksi, niin käyttömaksu ja käyttövoimavero on noin 80€, vaikka se todellisuudessa on noin 400€. Häviääkö tililtä todellisuudessa 80€ vai 400€, siinä vasta kysymys. Siinäkin olin ikävä ihminen, kun sanoin viimeisen sanan veron määrästä

Myös hänen logiikan suhteen voi mennä henkilökohtaisuuksiin miten haluaa, jotta saa oman tavoitteensa esille, kuten minun tapauksessa, en enää viestisi täällä ja hän saisi muodostaa oman kuplan maailmasta.

BX16Valve88
C5V6-02 CEE-5
C62.7Hdi06ja07
CX2000 Pallas-79
CX25Prestige-87,Turbo-87
Dyane4-72 museo,2CV4-74
Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä
ZX1.9Vol-92
ym.
Poissa

ViestiLähetetty: 23.02.2020 00:11 
Käyttäjän avatar

Maailmassa on enää kolme paikkaa, jossa voi päästä lähelle ihmisen syvintä olemusta.

Rekkakuskien valvali - face ryhmä
Ilo irti maansiirtotekniikasta - ryhmä
ja
Sitruunapatonki

Kaikissa edellä mainituissa ryhmissä voi tulla sellaisia tajunnan räjäyttäviä yllätyksiä vastaan, ettei 1) itse olisi uskonut ja 2) pysty muille selittämään, koska eivät ole genren sisällä ja 3) voi hauskuuttaa pitkää vielä muistellessakin.

Mukavaa että olemme monipuolisesti erilaisia.

"Viisas ihminen ei joudu tilanteisiin, joista älykäs selviytyy, mutta kummalla on kivempaa?"

Cx 25 Gti turbo, 2 X XM V6-24 3 x XM V6-12, C5 2,0 16v Exc. T., C6 2,7 exc. , renault midliner 1991, renault master Maxi 2008
Poissa

ViestiLähetetty: 23.02.2020 00:19 

XM-Hannu kirjoitti:
Mitä on oikeus?

Oikeus on sellainen, joita on maailmassa ja elämässä varsin vähän. Etuoikeuksia on sen sijaan paljonkin, ja usein nämä kaksi sekoitetaan. Edelliset kiistattomia ja jälkimmäiset sovittuja. Tälläkin foorumilla noin yleisesti on esilletulevissa asioissa kyse lähes poikkeuksetta jälkimmäisistä.

Tämä ketju on kyllä aika hyvä idea. Sen voisi vielä nimetä uudelleen yleiseksi vittuiluketjuksi, ja muista ketjuista siirtää modejen voimin mahdolliset eri läänien väliset vittuiluviestit suoraan tänne. Täällä ne ovat paremmin hallittavissa, jolloin voisi lukea asiat ja vittuilut erikseen omien viihdyttämistarpeiden mukaan.

Poissa

ViestiLähetetty: 23.02.2020 00:50 

Täällä muistellaan vanhoja, niinku akat!

Ooppelipeli
Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/3 [ 55 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava